וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן מחכה ליובנטוס, ברלוסקוני מחכה לגווארדיולה

לפני הקרב באיטליה (א', 21:45, 5+) ברלוסקוני הודה: "סיטי מקדימה אותנו במירוץ אחרי פפ". קייליני: "משחק מלא מוטיבציה"

זה אומנם יהיה המשחק השמיני בלבד שייערך במחזור ה-14 בסרייה A, אבל איטליה כולה חושבת רק על דבר אחד כבר מעכשיו: מילאן מול יובנטוס (ראשון, 21:45, ספורט 5+). נכון, המשחק הזוהר הזה איבד משהו העונה, כשהרוסונרי מדשדשים במרכז הטבלה וקרובים יותר לתחתית מאשר לצמרת ובכל זאת, אין פעם אחת בה יובה מגיעה לביקור שלא מעירה את הסן סירו ואת שחקני מילאן.

למרות הניצחון האדיר של אלופת איטליה בליגת האלופות, 0:3 על צ'לסי באמצע השבוע, גם יובנטוס יודעת שהמבחן שלה הוא על הבמה הגדולה של הכדורגל האיטלקי. ג'ורג'יו קייליני, שעדיין נמצא בספק למשחק, הצהיר: "הניצחון על צ'לסי היה המשחק הכי גדול בתקופת קונטה כמאמן, זה היה המשחק הכי חשוב שלנו עד כה העונה וידענו שאסור לטעות בו. הבעיה היא שנהנו מהניצחון הזה רק לילה אחד, כי מיד אחר כך היינו צריכים להתכונן למשחק הבא. והמשחק הבא הוא מול מילאן...".

ג'ורג'יו קייליני שחקן יובנטוס. רויטרס
אין זמן לחגוג. קייליני/רויטרס

הבלם הנהדר של נבחרת איטליה והגברת הזקנה הוסיף: "כדי לנצח הפעם, נצטרך להיות אפילו יותר טובים מאשר במשחק מול צ'לסי. אנחנו בכלל לא חושבים על ליגת האלופות ועל המשחק מול שחטאר, למרות שהוא יקבע את המקום הראשון בבית. מול מילאן הולך להיות משחק קשוח ואינטנסיבי, בין שתי קבוצות מלאות במוטיבציה. זה משחק פחות טקטי".

על סטפן אל שעראווי, השחקן היחיד פחות או יותר שמתפקד במילאן, היו לקייליני רק דברים טובים לומר: "הוא תגלית העונה, התחלנו לראות את היכולות שלו כבר בשנה שעברה. הוא עשה פריצה אדירה והפך למנהיג של מילאן, לא במילים, אלא במעשים, משהו שאיש לא ציפה שיקרה. יש לו גם את הגישה הנכונה למשחק".

שחקן הגנה אחר שייאלץ להתמודד עם אל שעראווי הוא אנדראה ברצאלי, והוא מצידו בטוח: "ראיתי כמה משחקים של מילאן לאחרונה ואני לא חושב שההתקפה שלהם תלויה רק באל שעראווי. הוא בכושר מצוין, אבל אסור להתרכז רק בו. למדנו והתכוננו למילאן, הם אולי מתקשים, אבל יש להם את כל הכלים לחזור לצמרת".

סטפן אל שעראווי שחקן מילאן. רויטרס
יובה תנסה לעצור אותו. אל שעראווי/רויטרס

ומילאן אכן מתקשה והיא מגיעה למשחק בפיגור 17 נקודות מיובנטוס ועם שישה הפסדים ב-13 מחזורי ליגה העונה. באירופה הדברים הולכים יותר טוב ובזכות השער המדהים של פיליפ מקסס, המילאנזים ניצחו 1:3 בבלגיה את אנדרלכט בליגת האלופות, אבל בקבוצה זוכרים היטב שהם לא ניצחו את יובנטוס בארבעת המשחקים האחרונים בין הקבוצות.

קווין פרינס בואטנג אמר לקראת המשחק: "זו עונה קשה עבורנו וכולנו רוצים להשיג תוצאות טובות יותר". הנשיא הכל יכול סילביו ברלוסקוני, העביר ביקורת על פאטו, שפתח את העונה בכושר נורא וסבל מפציעות, אבל כבש בניצחון על אנדרלכט: "המצב איתו הוא בעיה. אנחנו מקווים שהוא ישתפר. הוא היה השחקן הכי חשוב עבור הקבוצה ועבור העתיד שלה".

ברלוסקוני ביקר את השחקנים באימון, ואישר שהוא מעוניין להחתים את פפ גווארדיולה. "אנחנו ננסה להחתים אותו, אבל זה יהיה קשה", טוען ברלסקוני, "יש כמה קבוצות מאנגליה שרוצות אותו, במיוחד מנצ'סטר סיטי, והיא מקדימה את כולם במירוץ אחריו מכיוון שכמה מראשי המועדון מכירים אותו טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully