וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "כנראה שאנחנו אוהבים משחקים צמודים"

במיאמי ניסו להסביר את שמיטת היתרון מול הבקאס והיללו את השיא של האסלם. ד'אנטוני: "שואוטיים? זה היה מופע חבובות"

הלייקרס הזכירו הבוקר (חמישי) את היכולת של פתיחת העונה תחת מייק בראון, כשהובסו 113:97 בסקרמנטו תוך תצוגת הגנה איומה. במשחקו השני על הקווים ראה מייק ד'אנטוני את הקינגס קולעים 50 נקודות בצבע לעומת 22 של הלייקרס, כשדוויט הווארד רושם רק 7 נקודות ב-2 מ-4 מהשדה, וגם 38 נקודות של קובי בריאנט לא עזרו.

מייק ד'אנטוני מאמן לוס אנג'לס לייקרס. AP
"תצוגת הכדורסל הכי גרועה שראיתי בעשר השנים האחרונות". ד'אנטוני/AP

"אם זה היה ניסיון לשואוטיים, הם פשוט סגרו עלינו את כל התיאטרון", התייחס ד'אנטוני להצהרתו על הכוונה לנסות לשחזר את ימי השואוטיים של המועדון משנות השמונים. "שואוטיים? אתם צוחקים עליי? זה היה מופע חבובות. המחצית הראשונה הייתה תצוגת הכדורסל הכי גרועה שראיתי בעשר השנים האחרונות. זה היה נראה כאילו אנחנו מתאבקים בבוץ".

"זה היה נראה שאנחנו קצת מנומנמים מסיבה כלשהי", הסביר בריאנט."אנחנו פשוט צריכים להמשיך לדחוף, בעיקר ביחידה השנייה שלנו, ובמיוחד כשדוויט על המגרש. איתו לא צריך לבצע כל כך הרבה פיק אנד רולים, פשוט לתת לו את הכדור ולתת לו לפעול".

קובי בריאנט שחקן לוס אנג'לס לייקרס. AP
"נראה שאנחנו קצת מנומנמים מסיבה כלשהי". בריאנט/AP

גם הקבוצה השנייה של לוס אנג'לס ספגה הלילה הפסד, אחרי שאוקלהומה סיטי גברה 111:117 על הקליפרס אחרי הארכה במשחק סוער. הת'אנדר עצרו שישה ניצחונות רצופים של הלהקה של כריס פול, שסיים עם 9 נקודות ב-2 מ-14 מהשדה, הודות למשחק אגרסיבי מתמיד של קווין דוראנט שלהט עם 35 נקודות.

"הרגשנו טוב להשיג סוף סוף את אחד הניצחונות האלה, ועכשיו אנחנו יכולים להמשיך הלאה", אמר דוראנט, שהלך לקו 21 פעמים (וקלע 19) עד שויני דל נגרו נזף בשופטים: 'הוא לא צריך עזרה בלקלוע'. "החבר'ה שלהם הם פיזיים, וניסיתי להילחם כמו שצריך. היו דקות בהן הייתי מהוסס ואיבדתי כדורים, אבל החברים עודדו אותי להישאר אגרסיבי".

קווין דוראנט שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
"החברים עודדו אותי להישאר אגרסיבי". דוראנט/AP

במיאמי הצליחו לנצח 106:113 את מילווקי רק אחרי הארכה, ולאחר שאיפשרו לבאקס לחזור מפיגור של 18 נקודות. "זה טבעם של משחקי NBA, הם ארוכים והיריבות מאלצות אותך לרוץ", אמר אריק ספולסטרה. "הבאקס הם קבוצה טובה מאוד, הם הסתערו עלינו מחדש וחייבים לתת להם קרדיט על זה". לברון ג'יימס, שקלע 28 נקודות, אמר: "אנחנו חייבים פשוט להמשיך ולהשתפר. שיחקנו טוב במשך רבע וחצי ואז נרגענו התקפתית, איבדנו כמה כדורים ואיפשרנו להם לחזור למשחק. אבל אני מניח שאנחנו אוהבים משחקים צמודים, ולמצוא דרכים לנצח ברגעים האחרונים".

במהלך המשחק חגגו ההיט את ההישג של יודוניס האסלם, שרשם את הריבאונד ה-4,808 שלו והפך לריבאונדר הטוב בהיסטוריה של המועדון כשעקף את אלונזו מורנינג. "הוא לא הבחור הטיפוסי שיוביל מועדון בריבאונדים, וזה מדהים מה שהוא עושה", פירגן כריס בוש. "אנחנו לא יכולים לעשות את מה שאנחנו עושים בלעדיו". לברון הוסיף: "אנשים תמיד מנסים להשוות שחקנים על פי נתונים כמו גובה, אבל במקרה שלו זה הרצון והנחישות בתוכו שהופכים אותו ללוחם כל כך טוב וגורמים לו להצליח".

אודוניס האסלם, מיאמי היט, מול בוסטון סלטיקס. רויטרס
"הרצון והנחישות בתוכו שהופכים אותו ללוחם כל כך טוב". האסלם/רויטרס

* רג'י אוואנס הפך לשחקן הראשון שנקנס בהתאם לחוק הפלופינג החדש בליגה, על צלילה אחרי התנגשות עם וורלד מטה פיס בהפסד של הנטס ללייקרס אתמול. אוואנס, שכבר הוזהר פעם אחת העונה על ידי הליגה, נקנס ב-5,000 דולר, כשעבירת פלופינג נוספת תעלה לו סכום כפול, עבירה רביעית שווה 15,000 דולר, חמישית שווה 30,000 דולר, ושישית ומעלה מובילה להרחקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully