וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד'אנטוני: "המודל שלנו יהיה ימי השואוטיים של הלייקרס"

מאמן הלייקרס מרים את הציפיות: "אם לא נתמודד על האליפות אז נכשלתי". הניקס המושלמים בטירוף, קיד: "אנתוני מנהיג אותנו"

בזמן שמייק ד'אנטוני עדיין מתאושש מהניתוח שעבר בברכו ומתכונן לעלות על טיסה מניו יורק ללוס אנג'לס, הלייקרס שלו חזרו להפסיד עם 84:82 ביתי לסן אנטוניו, אחרי שניצחו את שני משחקיהם הראשונים תחת המאמן הזמני ברני ביקרסטאף.

למרות זאת, קובי בריאנט, שקלע 28 נקודות, נשמע אופטימי: "אנחנו משחקים הרבה, הרבה יותר טוב. אנחנו יותר אגרסיביים בשני צדי המגרש, מתקשרים טוב ומאלצים את היריבים לקחת זריקות קשות". פאו גאסול, שנאלץ לזרוק שלשה בשניות הסיום והחטיא, הוסיף: "הרגשתי טוב כשזרקתי, אבל לצערי זה לא נכנס. אנחנו לא מתוסכלים מהסיטואציה הנוכחית. אנחנו מצפים להגעה של המאמן החדש".

טים דאנקן שחקן סן אנטוניו ספרס מול פאו גאסול שחקן לוס אנג'לס לייקרס. AP
"אנחנו לא מתוסכלים מהסיטואציה הנוכחית". גאסול/AP

ד'אנטוני עצמו, שעשוי לערוך את הבכורה שלו על הקווים דווקא מול האקסית המיתולוגית פיניקס בלילה שבין שישי לשבת, התייחס לאתגר המחכה לו בסטייפלס סנטר: "אעשה כל מה שאני יכול כדי לקחת אליפות. אם לא נהיה לפחות במירוץ, מבחינה רצינית במירוץ, אז נכשלתי בתפקידי כמאמן, ונוח על עם זה". כשנשאל על הפתעתו מהפנייה אליו והוויתור על פיל ג'קסון אמר ד'אנטוני: "הופתעתי כי זאת הייתה נראית כמו התאמה טבעית. אבל אף פעם אי אפשר לדעת מה יקרה במצבים כאלה, וזה לא התפקיד שלי לשפוט לכאן או לכאן. אני יודע שהוא מאמן גדול, היה ויהיה, אחד הטובים אם לא הטוב אי פעם".

כשנשאל האם ינחיל את סגנון 'זריקה בשבע שניות או פחות' שלו מימי הסאנס גם בלייקרס השיב ד'אנטוני: "נריץ את הקצב במעט, אבל זו קבוצה שונה לגמרי. אני חושב שהמודל יהיה יותר דומה לימי השואוטיים של הלייקרס, אבל קשה לשאוף לרמה כזו. יש לנו סגל גבוה, מיומן ומנוסה, ונתאים את סגנון הריצה ליכולות הספציפיות של הקבוצה הזו".

מאמן ניו יורק ניקס מייק ד'אנטוני. Ezra Shaw, GettyImages
ירוץ, אבל לא בטירוף. ד'אנטוני/GettyImages, Ezra Shaw

בינתיים אקסית אחרת של ד'אנטוני, הניקס, נותרה הקבוצה המושלמת היחידה בליגה עם ניצחון 89:99 באורלנדו שהעלה אותה למאזן 0:5, הטוב ביותר של המועדון מאז פתיחת ה-0:7 בעונת 1993/94, שכזכור הסתיימה בהפסד ליוסטון בסדרת הגמר. בתפוח הגדול משבחים את כרמלו אנתוני, שמחפה על היעדרו של אמארה סטודמאייר, ובעיקר את השיפור ההגנתי העצום של הניקס העונה.

"יכולתם לראות כמה הוא דיבר ברבע האחרון", אמר ג'ייסון קיד על אנתוני. "הוא כל הזמן צעק 'בואו נשיג עוד עצירה'. הוא המנהיג שלנו, והוא נהדר בזה. הוא משחק מצוין בשני צדי המגרש". אנתוני עצמו אמר: "אני לא יודע אם אפשר לקרוא לזה 'מלו החדש', אבל רמת הריכוז שלי מאוד גבוהה עכשיו. זה התחיל איתי, וזה עבר לכל שאר השחקנים".

המאמן מייק וודסון התייחס לעובדה שקבוצתו עצרה את המג'יק על 36 נקודות במחצית השנייה: "אחרי ההפסקה ההגנה שלנו חזרה לרמה שלנו מכל העונה. זה המשחק החמישי ברציפות שאנחנו לא מאפשרים ליריבה לקלוע יותר מ-40 נקודות במחצית השנייה, וזה מלמד אותי שההגנה שלנו נמצאת בדיוק היכן שהיא צריכה להיות".

כרמלו אנתוני שחקן ניו יורק ניקס. AP
קיד: "הוא המנהיג שלנו". אנתוני/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully