וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-NBA מסופקים: חוקי ה"פלופינג" מתחילים לעבוד

הפרשנים סבורים שהתקנות החדשות עובדות, שיין באטייה מודה: "שחקנים בהתקפה כבר לא מתנהגים כאילו ירו בהם"

מאז תחילת העונה החלה ליגת ה-NBA בתקנות חדשות נגד "צלילה" של שחקנים ("פלופינג") בניסיון למנוע התחזויות ותגובות תיאטרליות של שחקנים בניסיון לסחוט עבירות, ועד עתה ארבעה שחקנים נענשו: ג'יי-ג'יי בראה, דונלד סלואן, קווין מרטין, והלילה גם רג'י אוונס, בתגובה משעשעת במיוחד.

פרשני הליגה מעריכים שהחוקים מתחילים לעבוד ולהשפיע על התודעה של שחקנים. ג'ף ואן גנדי סבור שהשנה הוא הבחין בהרבה פחות מקרי "פלופינג", ולטענתו, "חשוב מאוד שהליגה נשארת נחושה בניסיון שלה לאכוף את החוק. עד עתה נראה שזה משפיע על השחקנים בצורה חיובית".

שיין באטייה ממיאמי טוען שהחוקים החדשים השפיעו על השחקנים רק בצד אחד של המגרש. "אני חושב שמבחינה התקפית, שחקנים פחות עושים את התגובה של 'אוי אלוהים, הרגע ירו בי' אחרי כל נגיעה קטנה. מבחינה הגנתית, אני לא חושב שזה שינה. אותי זה לא שינה, ואני לא חושב שזה שינה משהו בקבוצה. בהתקפה אנשים כבר לא מתנהגים כאילו עכשיו טיפל בהם ג'ק המרטש".

מנגד, דווין וויד סבור שההשפעה היא בעיקר פסיכולוגית. "בהרבה משחקים כששחקן מקבל עבירת תוקף, אתה תמיד שומע מישהו צועק 'פלופינג'. הם שיגעו לכולנו את הראש לגבי המשמעות האמיתית של 'פלופינג'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully