וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שהר: "שמח שהדלת נפתחה, חיכיתי הרבה זמן"

החלוץ הישראלי של הרטה קיבל דקות משחק משמעותיות והשיב בשער ניצחון: "אני פה מהקיץ, אבל מרגיש שהגעתי רק עכשיו"

שער של בן שהר בדקה ה-85 העניק להרטה ברלין ניצחון 0:1 על סט. פאולי אמש (שני) בבירת גרמניה והגדיל את רצף המשחקים שלה ללא הפסד ל-12. הרטה מדורגת במקום השני בבונדסליגה2 עם 29 נקודות, אחת יותר מקייזרסלאוטרן שמדורגת במקום השלישי שמוליך למשחקי מבחן על עלייה לליגה הראשונה.

המאמן יוס לוהוקאי הכניס את שהר במקום הקשר פר קלוגה בדקה ה-64 וב"ברלין צייטונג" כתבו ש"הרעיון של המאמן הצליח כי שהר כבש חמש דקות לסיום אחרי כדור רוחב של פטר פקאריק". באחד מכלי התקשורת האחרים כתבו: "בן שהר היה הג'וקר של הרטה. 39,147 אוהדים ראו קבוצה חזקה שהגיעה להרבה הזדמנויות שנוצלו רק לשער אחד של החלוץ הישראלי".

השבועות הראשונים של החלוץ הישראלי בהרטה לא היו פשוטים. הוא מיעט לשחק ולאחרונה נראה היה שהוא בדרכו החוצה מהקבוצה, אבל בשבוע שעבר כבש שער בכורה במדי הקבוצה ואתמול כאמור קיבל בפעם הראשונה דקות משחק משמעותיות, תוך שהוא דוחק מהרוטציה את החלוץ סמי אלאגי, שהגיע לקבוצה באותו שבוע כמו החלוץ הישראלי.

שהר סיכם אחרי המשחק: "ההרגשה טובה מאוד, אני שמח מאוד שיכולתי לעזור לקבוצה לצבור שלוש נקודות. חיכיתי הרבה זמן ואני שמח שהדלת נפתחה. אני מקווה שהמצב הזה יימשך ושאני אוכל להמשיך להראות את היכולות שלי. אמנם אני בהרטה מהקיץ, אבל אפשר לומר שהגעתי רק עכשיו. המצב משתפר מיום ליום ואני מרגיש יותר ויותר חלק מהקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully