וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: שער ניצחון לשהר, שער בכורה ליצחקי

חלוץ הרטה ניצח את סט פאולי עם השער הבודד במשחק, נגיחה בדקה ה-85. חלוץ אנורתוזיס כבש בניצחון 1:5 על אתניקוס

ערב מצוין לישראלים של אנורתוזיס בליגה הקפריסאית. הקבוצה של רוני לוי הביסה 1:5 את אתניקוס אכנאס מהתחתית וחזרה למקום הראשון בליגה, עם יתרון שלוש נקודות על פני א.א.ק לרנקה של רן בן שמעון ואפואל ניקוסיה האלופה.

מי שחגג במיוחד במשחק הזה היה ברק יצחקי, שפתח בהרכב וכבש את שער הבכורה שלו באי השכן, לאחר מסירת רוחב של יאנקיס אוקאס בדקה ה-55. השער של יצחקי היה הרביעי במשחק עבור אנורתוזיס והחלוץ הוחלף בדקה ה-77. שבע דקות קודם לכן עלה מהספסל משה אוחיון.

עם כל הכבוד ליצחקי, כוכב המשחק היה הברזילאי ג'וליאנו ספדאסיו, שהפציץ שלושער בדקות 43, 45 ו-80 (בפנדל). אוקאס כבש את השער הראשון של אנורתוזיס בדקה ה-35, לאחר שאת'ניקוס עוד הובילה בדקה ה-30 משער של אליאס ואטיס.

* את הערב הנפלא של שגרירנו בתפוצות השלים בן שהר. החלוץ הישראלי של הרטה ברלין עלה מהספסל בדקה ה-64 במשחק של קבוצתו הרטה ברלין מול סט פאולי במסגרת הליגה השנייה וחמש דקות לסיום הוא היה במקום כדי להכניס את הראש מצוין להרמה של פיטר פקאריק ומחמישה מטרים לכבוש את השער היחיד בניצחון 0:1. הניצחון של הרטה, במשחק שחתם את המחזור ה-14, הקפיץ אותה למקום השני על חשבון קייזרסלאוטרן, חמש נקודות פחות מהמוליכה איינטרכט בראונשוויג. עבור שהר, היה זה שער במשחק שני ברציפות, אחרי שכבש ב-1:6 על סאנדהאוסן במחזור שעבר. הרטה עם 12 משחקים ללא הפסד.

לעמוד השגרירים של וואלה! ספורט

צפו בשער של יצחקי (החל מ-0:40):

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully