וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תגיש הצעה אחרונה על בן שמעון

19.11.2012 / 10:30

כך הוחלט בשיחה לילית. הבעיה: בהנהלת לרנקה חלוקים ושחר יודע ששחרורו יגדיל התקציב ב-4 מיליון שקל. לוזון עדיין אופציה

ברני ארדוב

צפו בתקציר הניצחון של בן שמעון ולרנקה על אפואל ניקוסיה

מכבי חיפה מתכוונת להגיש הצעה כספית אחרונה לא.א.ק לרנקה עבור רן בן שמעון, כך הוחלט בשיחה שנערכה אמש (ראשון) בין קברניטי המועדון. בחיפה עדיין לא החליטו מה יהיה גובה ההצעה, אך הבינו כי לאחר הניצחון המפתיע אתמול של המאמן על אפואל ניקוסיה לא יהיה קל לשחררו. ההצעה הנוכחית של חיפה עומדת על כ-400 אלף יורו, אך ההערכה היא שהקפריסאים יהיו מוכנים לסגור על סכום שנע בין 600 ל-700 אלף. בחיפה טענו אתמול כי ההפרש עומד על כ-150 אלף יורו, מתוך שיחות עם חלק מחברי ההנהלה של לרנקה, אך זו מונה חמישה חברי הנהלה וחלקם חלוקם בדעתם לגבי שחרורו של המאמן.

מאמן עירוני קרית שמונה רן בן שמעון. ברני ארדוב
ההנהלה חלוקה בדעתה. בן שמעון/ברני ארדוב

אתמול אמרו חלק מחברי ההנהלה כי אם בן שמעון יישאר הקבוצה תוכל להיאבק על האליפות. הנשיא יעקב שחר מתלבט מאוד האם להגדיל את ההצעה, מתוך ידיעה שהדבר יתפוס נתח משמעותי מהתקציב של הקבוצה, שעשוי לגדול במקרה כזה בארבעה מליון שקל בטווח הקצר, כשהסכום כולל את שכרו של המאמן. "ההתלבטות היא גדולה כיוון שהקבוצה לא רצה לאליפות העונה, ננסה להגיש הצעה אחרונה ואז נראה מה יהיה", אמרו במועדון. בן שמעון עצמו אמר אתמול לאחר המשחק: "זה הרגע של הקבוצה והשחקנים ולא שלי. כשיהיה לי משהו להגיד לאוהדים, אגיד". על המשחק אמר המאמן: "זה היה משחק בין שתי קבוצות טובות מאוד. הגענו למגרש קשה לשחק בפילוסופיית הכדורגל שלהו ואני גאה בשחקנים שלי. עכשיו נתכונן כראוי לעוד משחק קשה מול אנורתוזיס".

אם הקפריסאים יסרבו, בפני שחר עומדות שתי אופציות אחרות. האופציה הזולה יותר היא השארתו של אריק בנאדו בתפקיד, כשהערב אמור המאמן להדריך את הקבוצה על הקווים מול סכנין (20:50) כזכור, לבנאדו אין אישור לאמן את הקבוצה יותר מארבעה משחקים, ולכן יצטרכו למנות תחתיו מאמן בעל תעודת פרו. בארגון המאמנים אמרו אתמול כי לא בטוח שיאפשרו למהלך כזה לקרות. האופציה היקרה יותר, אבל זולה משמעותית מצירופו של בן שמעון היא גיא לוזון. במועדון כבר פזלו לכיוונו של מאמן הנבחרת האולימפית ושמעו כי הוא יוכל לאמן את הקבוצה אם ישיגו אישור מההתאחדות, כיוון שאליפות אירופה תיפתח רק לאחר העונה הסדירה ותתקיים במהלך הפגרה. גם ריימונדס ז'וטאוטאס הוזכר כאופציה.

אריק בנאדו עוזר מאמן מכבי חיפה. טל לוי
יצטרכו למנות תחתיו מאמן בעל תעודת פרו. בנאדו/טל לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully