וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - בני סכנין: השינוי הראשון של בנאדו

שינה את הקו של עטר, ושמות השחקנים המודחים לא פורסמו על הלוח לפני סכנין: "ביומיים אין לי מה ללמד" (ב', 20:50, ערוץ 1)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* עבור חאלד חלאיילה המורחק זה יהיה המשחק הראשון העונה בו הוא לא ישותף אחרי תשעה משחקים שבכולם שיחק.

* המשחק האחרון בו שתי הקבוצות כבשו היה באוקטובר 2010, אז מכבי חיפה ניצחה 1:2 בחוץ.

* מאז בכל המפגשים רק קבוצה אחת כבשה או שאף אחת מהם לא הבקיעה.

* הניצחון האחרון של בני סכנין על מכבי חיפה בקרית אליעזר היה ב-18 באוגוסט 2007, אז גברה סכנין על הירוקים 0:1 משער של חאמד גנאים.

*מאז המשחק ההוא יניב קטן כבש לא פחות מארבעה שערים מול סכנין. אז הוא זה שיוציא את הקבוצה מהבוץ?

חאמד גנאים שחקן בני סכנין. ברני ארדוב
חתום על הניצחון האחרון של סכנין בחיפה. חאמד גנאים/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

מכבי חיפה:

בניגוד למאמן הקודם, ראובן עטר, שנהג לפרסם את שמות השחקנים שלא ייכללו בסגל על גבי הלוח בחדר ההלבשה, החליט אריק בנאדו שיחליף זמנית את עטר לנהוג בשיטה אחרת. המאמן הודיע כי במשחקים בהם הוא יאמן ייתלה שלט המצביע על השחקנים שכן ייכללו בסגל למשחק, והיום הוא תלה רשימה כזאת על הלוח. "ככה זה בכל מועדון מתוקן באירופה, נגמרו הימים שבהם צריך להתבייש", הסבירו השחקנים. אלון תורג'מן לא ייכלל בסגל מסיבות מקצועית אנדריי פיליאבסקי, דלה ימפולסקי, טאלב טואטחה (פצוע), עודד אלקיים, ניר דוידוביץ' ותמיר כהן, שהחל בתהליך השיקום שלו. ויאם עמאשה כן הופיע ברשימה.

בנאדו ערך היום אסיפה טקטית בה הסביר לשחקנים על סגירה נכונה במשחק. "ביומיים לא אלמד אתכם לשחק כדורגל", אמר המאמן. נראה כי בנאדו מתלבט רק לגבי עמדה אחת בקישור. גוסטבו בוקולי מועמד לפתוח לצד אביחי ידין, אבל לא מן הנמנע שיחליט להציב שם ברגע האחרון את לירוי צעירי. המאמן לא תרגל היום הרכב, אבל הוא נוטה לפתוח עם שני חלוצים בהתקפה – דינו אנדלובו ושלומי אזולאי.

במועדון ממתינים לתוצאת המשחק בין אא"ק לרנקה של רן בן שמעון לאפואל ניקוסיה, משחק שעשוי להשפיע על הגעתו של המאמן. אם בן שמעון לא יגיע, עשוי גיא לוזון לקבל את המושכות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אריק בנאדו, עוזר מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
לא הולך ללמד כדורגל ביומיים. בנאדו/ברני ארדוב

בני סכנין:

בקבוצה עסקו כל השבוע בהיעדרות של ירו בלו וחאלד חלאיילה מהמשחק מול מכבי חיפה, כששלומי דורה הבהיר לשחקנים כי מבחינתו ההיעדרויות לא מהוות תירוץ והוא מצפה מהשחקנים לעלות עם מוטיבציה ולצאת עם נקודות מהמשחק. דורה אמר באסיפה המסכמת לשחקנים: "אנחנו צריכים לבוא קטנים ולצאת גדולים. מתעסקים במכבי חיפה, אבל אנחנו צריכים להמשיך במומנטום שלנו".

השחקנים בסכנין דיברו על העובדה שחיפה מגיעה אחרי חילופי מאמנים ועם מוטיבציית שיא, אך בצוות המקצועי אמרו להם ללחוץ בדקות הראשונות ולנסות להפתיע את המארחת כבר בתחילת המשחק."מכבי חיפה מגיעה חיה פצועה וזה יכול להשפיע לטובה או לרעה. אנחנו בכל מקרה נצטרך להבקיע מהר ואז עם הלחץ של הקהל זה ישבור אותם", אמר אחד מהשחקנים בסכנין.

מחמוד עבאס, שהגיע בקול תרועה רמה בתחילת העונה, התחיל לחזור בשבועות האחרונים מהפציעה הקשה שעבר ואמור לפתוח מחר בהרכב. עבאס הבהיר שהוא כשיר מבחינתו לשחק 90 דקות כשבסכנין מקווים שהוא יחזור מהר לכושרו הטוב. גם מקסים ז'וס שנפצע ולא פתח במשחק האחרון יחזור על חשבונו של חאלד חלאיילה, כשאחמד קאסום יפתח כחלוץ בחוד וחאמד גנאים ומוחמד כליבאת יפתחו כקיצוניים בצדדים.
מוחמד זבידאת יחזור להרכב אחרי שבמחזור שעבר לא שיחק בגלל הרחקה ועלי עוסמאן צפוי לרדת לספסל.

חלוץ הפועל עכו לאונרדו פאסוס עם בלם מכבי חיפה אדין צוצאליץ'. ברני ארדוב
המטרה: להפחית את דפיקות הלב של האוהדים. צוצאליץ'/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

מכבי חיפה: אדין צוצאליץ'

אחרי שראה את הספסל מקרוב במשחקים האחרונים, אדין צוצאליץ' יצטרך להוכיח שוב לצוות המקצועי שהוא מסוגל להוביל את החלק האחורי של הקבוצה יחד עם דקל קינן, לייצר שקט למגנים ובעיקר להפחית את קצב דפיקות הלב של האוהדים. איך שלא תהפכו את זה, הבלם שנחשב לסמל של פאניוניוס הוא אחד הזרים הטובים שנחתו כאן בעונה שעברה. אם המאמן החדש יידע להשתמש בו נכון, הבוסני יהפוך לבלם קבוע בהרכב בשנים הקרובות.

בני סכנין: מחמוד עבאס

הקשר שנחשב להבטחה הכי גדולה של סכנין בתחילת העונה, חוזר מהפציעה ואמור לחלק את המסירות שיביכו את ההגנה של חיפה. עבאס נחוש מאוד, כך לפחות לפי האימונים האחרונים, להוכיח שהוא הבורג המרכזי בסכנין ואין כמו משחק מול חיפה בקרית אליעזר כדי להתחיל לפרוע שטרות.

אבי ריקן שחקן בית"ר ירושלים לפני מחמוד עבאס שחקן בני סכנין. מגד גוזני
צריך להתחיל לפרוע שטרות. מחמוד עבאס/מגד גוזני

הרכבים משוערים

מכבי חיפה: בויאן שראנוב, אייל משומר, דקל קינן, אדין צוצאליץ', שמואל שיימן, אביחי ידין, גוסטבו בוקולי (לירוי צעירי), עידן ורד, יניב קטן, דינו אנדלובו, שלומי אזולאי.

בני סכנין: מחמוד קנדיל, מוחמד זבידאת, עידן ויצמן, עלא אבו סלאח, שמעון הרוש, מקסים ז'וס, אלכס דוידוב, מחמוד עבאס, מוחמד כליבאת, חאמד גנאים, אחמד קאסום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully