וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: חוזהו של ראובן עטר יהיה תקף בעונה הבאה

18.11.2012 / 8:45

המאמן יקבל את רכבו, הירוקים ישלימו את שכרו. בחיפה מאמינים שבן שמעון יחתום עד שלישי, הפער: 150 אלף יורו

צילום: אדריאן הרבשטיין עריכה: יאיר דניאל

מאמנה המפוטר של מכבי חיפה, ראובן עטר, סיכם עם נשיא המועדון יעקב שחר כי חוזהו בעונה הבאה יהיה תקף לכל דבר ועניין. למרות ההודעה על החתמת המאמן לשלוש שנים, מתברר כי השנה השלישית בחוזהו של המאמן הייתה אופציה בלבד, ולכן חיפה תהיה מחוייבת להשלים את שכרו בעונה הבאה במידה וימצא קבוצה. כמו כן, סוכם כי עטר יקבל את רכבו ואת התנאים הנלווים עליהם סוכם בחוזה עד תום העונה.

"אנחנו מאמינים שעטר ימצא קבוצה עוד העונה", אמרו במועדון, שם מודעים לעובדה שלכל הפחות יהיה מדובר בהוצאה כספית של 140 אלף דולר העונה (עטר הרוויח העונה כבר 60 אלף דולר). מבדיקה שערכנו מתברר עוד כי חוזהו של עוזרו צדוק מלכה תקף לעונה אחת בלבד, כך שחיפה לא תצטרך לשאת בהוצאות גדולות מדי בעקבות עזיבתו. הדבר תקף גם לגבי שאר הצוות המקצועי, מאמן השוערים אבי פרץ ומאמן הכושר אורי הראל.

ראובן עטר מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
ימצא קבוצה חדשה בקרוב? עטר/ברני ארדוב

כפי שפורסם ביום שישי בוואלה! ספורט, א.א.ק לרנקה הקפריסאית הודיעה כי הפערים עם מכבי חיפה לגבי רן בן שמעון לא נסגרו באופן סופי ובהתאם לזאת, אריק בנאדו הוא זה שיעמוד על הקווים במשחק נגד בני סכנין ביום שני. כזכור, ארגון המאמנים הבהיר לחיפה כי בנאדו לא יוכל לשמש כמאמן ראשי במשחקיה יותר מחודש ימים משום שהוא עדיין לא סיים את קורס הפרו. יש לציין כי הפער בין חיפה ללרנקה בנוגע לשחרורו של המאמן עומד על כ-150 אלף יורו, כך ששחרורו כפוף להסכם בין הצדדים. חיפה מוכנה לשלם 400 אלף יורו, הקפריסאים דורשים לפחות חצי מיליון יורו.

גורם בחיפה הוסיף: "מאמינים שהוא יהיה אצלנו, אבל כמו שאמרנו ביום שישי שום דבר אינו סופי. יש כרגע פערים קטנים שניתנים לגישור. ההודעה של לרנקה נועדה כנראה להבהיר שההכנות למשחק הערב מול אפואל ניקוסיה בעיצומן. ברור שהפסד רק יגביר את הסיכויים שהוא ישוחרר". בחיפה ציינו כי הם ממקדים את המאמצים לצרף את בן שמעון ויחכו לו עד יום שלישי. רק אם לא יגיע יפנו לאופציות אחרות שהוזכרו במהלך השבוע.

בשלב זה, בגלל הערכה מקצועית וגילוי לויאליות לצוות שלו, בן שמעון רוצה להחתים לצדו את עוזרו איתי מרדכי, שאימן עד לפני שנה את קבוצת הנוער של חיפה, ונחשב לאדם מוערך מאוד בכרמל. מאמן הכושר צפוי להיות רון ציבלין. בן שמעון עשוי להשאיר את מאמן השוערים אבי פרץ, שהבהיר לראשי המועדון שהוא רוצה להישאר בתפקיד.

בינתיים, המאמן הזמני בנאדו תרגל מערך שכולל ארבעה קשרים ושני חלוצים, שלומי אזולאי ודינו אנדלובו. יניב קטן תורגל גם הוא ב-11, כשגם עידן ורד נמצא בתוכניות. במצב הנוכחי, חן עזרא ואייל גולסה, שרושם לאחרונה יכולת מצוינת באגף השמאלי במדי הנבחרת הצעירה, יפתחו על הספסל. גוסטבו בוקולי ואביחי ידין תורגלו בקישור האחורי. אדין צוצאליץ' תורגל במקום אנדריי פיליאבסקי. טאלב טואטחה שסובל מדלקת בכף הרגל צפוי להיעדר מהמשחק, כששמואל שיימן שספג ביקורת קשה לאחרונה יפתח בעמדת המגן השמאלי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
יניב קטן, אביחי ידין שחקני מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
צפויים לפתוח יחד בקישור. קטן וידין/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully