וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

א.א.ק הודיעה: "דחינו הצעת מכבי חיפה על בן שמעון"

בהודעה הרשמית של הקפריסאים נכתב: "הצוות מחויב לקבוצה ומרוכז במשחק הקרוב". הירוקים צפויים להגדיל את הצעתם

א.א.ק לרנקה דחתה הערב (שישי) הצעה רשמית ממכבי חיפה לפיצוי כספי עבור שחרור רן בן שמעון, כך הודיע המועדון הקפריסאי באופן רשמי. "הנהלת א.א.ק לרנקה מודיעה כי מאוחר אחר הצהריים התקבלה הצעה רשמית ממכבי חיפה עבור רן בן שמעון. ההנהלה דחתה את ההצעה מהקבוצה הישראלית. הצוות המקצועי, השחקנים וההנהלה מחויבים ומרוכזים ב-100 אחוז במשחק נגד אפואל ניקוסיה ביום ראשון וקוראים לאוהדים להפגין נוכחות ולדחוף את הקבוצה לתוצאה טובה".

רן בן שמעון מאמן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
בקפריסין לא מוותרים עליו. רן בן שמעון/אדריאן הרבשטיין

על פי הידוע, ההצעה מהירוקים, אותה הגיש נציג המועדון עו"ד אודי שוכטוביץ' השוהה בקפריסין, הייתה נמוכה מחצי מיליון יורו שדורשים בלרנקה ועמדה על כ-400 אלף. בשלב זה לא מדובר בפיצוץ סופי במו"מ, כשחיפה עשויה להגדיל את ההצעה על מנת לשכנע את הקפריסאים לשחרר את המאמן.

בכיר במועדון הקפריסאי אמר הערב לוואלה! ספורט: ההצעה של חיפה עומדת על 400 אלף יורו, ואלה חדשות נהדרות עבורנו. יכול מאוד להיות שהם לא באמת רוצים אותו, היה קל מאוד לסרב להצעה הזו".

מוקדם יותר הבוקר בחיפה הפגינו אופטימיות שבן שמעון יעמוד על הקווים כבר במשחק הליגה הקרוב ביום שני מול בני סכנין. זאת לאחר שפגישה שנערכה הבוקר בין שוכטוביץ' לנציגי א.א.ק חלה התקרבות ממשית והפערים הצטמצמו. אלא שמאוחר יותר טענו גורמים בקפריסין על מחלוקות קשות בהנהלת לרנקה בנוגע לשחרור המאמן. חלק מחברי ההנהלה הביעו התנגדות נחרצת למהלך וזעמו על טקטיקות הלחץ שהפעילו הירוקים במהלך המשא ומתן. לפיכך, בשלב זה החליטה לרנקה לדחות את ההצעה וכעת נותר לראות מה יהיה הצעד הבא של יעקב שחר.

צפו ברן בן שמעון מתראיין לאתר הרשמי של א.א.ק לרנקה

ללא קשר להתפתחות, רן בן שמעון דיבר לראשונה בפומבי מאז החלו המגעים בינו לבין מכבי חיפה. מאמן א.א.ק לרנקה שחרר הצהרה שצולמה בווידאו לאתר הרשמי של קבוצתו והתייחס אך ורק למשחק הליגה הקרוב שלו א.א.ק מול אפואל ניקוסיה ולא למגעים עם הירוקים.

"השבוע הזה מביא לנו אתגר גדול", אמר בן שמעון. "אני יכול להבטיח לכל האוהדים שלנו שאנחנו מגיעים מרוכזים ב-100 אחוז למשחק. אפואל היא הקבוצה האיכותית ביותר בקפריסין לדעתי, אבל אני חושב שא.א.ק הוכיחה שהיא שייכת לרמה הזו. נילחם וניתן משחק טוב כדי להשיג תוצאה טובה כי זה משחק חשוב מאוד עבורנו. אני סומך על השחקנים ועל המועדון ואנחנו מתכוננים למשחק חזק. יש לנו קבוצה טובה שרוצה כל הזמן להתקדם".

בן שמעון יעמוד בכל מקרה על הקווים ביום ראשון כשקבוצתו, המדורגת במקום השלישי, תנסה להדהים בחוץ את המוליכה כאשר הפער בין השתיים עומד על שלוש נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully