וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון צפוי לחתום במכבי חיפה עד יום שני

16.11.2012 / 9:41

לאחר הקפאת המגעים בין הצדדים, המשא ומתן חודש ובחיפה מאמינים שמאמן א.א.ק לרנקה יחתום על חוזה ויעמוד על הקווים מול סכנין

מאמן א.א.ק לרנקה רן בן שמעון צפוי לחתום עד יום שני במכבי חיפה, זאת לאחר שהפערים בין המועדונים הצטמצמו כמעט לחלוטין. הבוקר (שישי) נערכה שיחה בין נציג המועדון, עו"ד אודי שוכטוביץ', לבין הקפריסאים, ושם סוכם כי בן שמעון יוכל לעזוב את הקבוצה מיד לאחר משחקה של הקבוצה ביום ראשון, מול אפואל ניקוסיה. העניין הזה כפוף כמובן לחתימת ההסכם בין המועדונים, לאחר שרוב הפרטים סוכמו בעל פה. כזכור, בחיפה הבהירו אתמול כי: "אנחנו עדיין לא מרימים ידיים ולא מוותרים על רן בן שמעון, למרות שאנחנו מוכנים לכל תרחיש". על ההחלטה לפנות לבן שמעון פורסם בוואלה! ספורט מיד לאחר ההחלטה לפטר את עטר.

רן בן שמעון מאמן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
עדיין קיימים פערים קטנים. רן בן שמעון/אדריאן הרבשטיין

לאחר החתימה הסופית, הצדדים ידונו במינויים אחרים. נכון לשלב זה, בן שמעון מתכוון למנות כעוזרו את איתי מרדכי, שאימן עד לפני שנה את קבוצת הנוער של חיפה. מאמן הכושר צפוי להיות רון ציבלין. בן שמעון עשוי להשאיר את מאמן השוערים אבי פרץ, שהבהיר לראשי המועדון שהוא רוצה להישאר בתפקיד.

כזכור, לאחר שאתמול לא נוהלו מגעים עם הקבוצה הקפריסאית, שהודיעה על הקפאת המשא ומתן עד משחקה ביום ראשון, הוחלט שהצדדים ישובו היום אל שולחן המשא ומתן. חיפה המתינה שלרנקה תפחית את דרישותיה הכספיות וברגע שקיבלו הצעה לחדש את המגעים, קיבלו החלטה להגדיל את ההצעה ובכך להתקרב לדרישתה החדשה של הקבוצה בקפריסין. בחיפה אמרו היום: "המתנו כל הזמן הזה כי ידענו שלרנקה תסכים לשחרר אותו. מדובר במועדון עם תקציב קטן יחסית למועדונים אחרים בקפריסין ולכן היה ברור שההיבט הכספי חשוב להם". גורם אחר הוסיף הבוקר: "אנחנו מקווים שביום שני בן שמעון יוצג כמאמן. לאורך כל הדרך הוא היה המועמד הבכיר". שלשום, כזכור, בדקה חיפה אופציה לצרף את גיא לוזון, אבל כרגע הנושא יורד מהפרק.

כזכור, כבר בתחילת השבוע המריא שוכטוביץ' לקפריסין, אך מכיוון שטרם הושג סיכום לגבי גובה הפיצוי הוחלט להשהות את המגעים עם לרנקה. בלי קשר, ארגון המאמנים הבהיר למכבי חיפה כי מאמן קבוצת הנוער, אריק בנאדו, לא יוכל לשמש כמאמן ראשי במשחקיה יותר מחודש ימים משום שהוא עדיין לא סיים את קורס הפרו. העניין הזה היה רלוונטי אם חיפה הייתה מחליטה למנות את בנאדו למאמן זמני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully