וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון עמד על הקווים, ניצחון לא.א.ק על אפואל

18.11.2012 / 19:54

קבוצתו של הישראלי הפתיעה עם 1:2 אצל המוליכה, לעיני נציגי מכבי חיפה ביציע. בסיום סירב להתייחס למעבר: "נתכונן כרגיל"

האם היה זה משחקו האחרון של רן בן שמעון כמאמן א.א.ק לרנקה? המועמד המוביל לאימון מכבי חיפה עמד הערב (ראשון) על הקווים של קבוצתו הקפריסאית, שדחתה את ההצעה הראשונה של הירוקים במהלך יום שישי ורשמה הישג גדול עם ניצחון 1:2 על המוליכה אפואל ניקוסיה, לעיני נציגים של מכבי חיפה שהיו באצטדיון. בעקבות הניצחון, השתוותה א.א.ק לאפואל בפסגה. עכשיו לא ממש בטוח שהקפריסאים ימהרו לוותר על המאמן הישראלי, אם כי שיחות בין הצדדים צפויות להגיע בהמשך, כשבלרנקה מצפים כי חיפה תשדרג את הצעתה שעמדה על כ-400 אלף יורו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יסכימו לוותר עליו אחרי הניצחון הגדול? רן בן שמעון/מערכת וואלה!, צילום מסך

בן שמעון הצהיר ביום שישי על מחויבותו לא.א.ק, לפחות במשחק הקרוב, והבטיח כי השחקנים יגיעו מרוכזים ב-100 אחוז. זה קרה. הפתיחה הייתה של א.א.ק, שבדקה ה-23 גם עלתה ליתרון משער של הספרדי אלברט סראן.

גיא חיימוב, שוערה הישראלי של א.א.ק, החזיק מעמד ושמר על היתרון, אך רק עד הדקה ה-53, אז הליו פינטו ניצל טעות בהגנה והשווה. למרות זאת, א.א.ק צחקה אחרונה הודות למבצע אישי של ג'ייסון דמטריו, האנגלי יליד קפריסין, בדקה ה-80. חיימוב מנע שער שוויון שתי דקות לסיום, ובתוספת הזמן (לא פחות משבע דקות) גם נפסל שער של המארחים. עד כמה נדיר ההישג? מדובר בניצחון ראשון לא.א.ק על אפואל מאז אפריל 2008 וראשון בחוץ מאז פברואר 1997.

צפו בתקציר המשחק

כעת יקוו בחיפה כי א.א.ק לרנקה תיענה להצעה ותשחרר את בן שמעון בהקדם. יש לציין כי מי שיעמוד מחר על הקווים במשחק מול סכנין הוא אריק בנאדו, והתחושה במועדון היא שבמידה וזה ינצח את המשחק הקרוב ובן שמעון לא יחתום, ישקלו מחדש את המשך דרכו, למרות שהנשיא יעקב שחר מעדיף שהוא יתרכז בקבוצת הנוער בה הוא רושם הצלחה עד עכשיו. יש לציין כי בנאדו בכל מקרה לא יוכל לאמן יותר מחודש משום שהוא אינו מחזיק בתעודת פרו, אלא אם כן ימנו מאמן נוסף תחתיו שמחזיק בתעודה. כפי שפורסם מוקדם יותר, בחיפה מעריכים שבן שמעון יחתום עד יום שלישי אך אם זה לא יקרה הם יפנו למאמנים אחרים, כשגיא לוזון הוזכר כאופציה.

נשיא מכבי חיפה יעקב שחר. אדריאן הרבשטיין
ממשיך לחכות. שחר/אדריאן הרבשטיין

בסיום המשחק סירב בן שמעון לאשר, להכחיש או להתייחס לנושא מכבי חיפה, למרות שאלות רבות שהופנו אליו מהעיתונאים: "זה הרגע של הקבוצה והשחקנים ולא שלי. כשיהיה לי משהו להגיד לאוהדים, אגיד". על המשחק אמר: "זה היה משחק בין שתי קבוצות טובות מאוד. הגענו למגרש קשה לשחק בפילוסופיית הכדורגל שלהו ואני גאה בשחקנים שלי. עכשיו נתכונן כראוי לעוד משחק קשה מול אנורתוזיס".

עם השריקה התפרעו אוהדי אפואל וזרקו חפצים לעבר יציע אוהדי א.א.ק. המשטרה התערבה תוך שימוש בגז מדמיע והאוהדים האורחים הוברחו לעבר כר הדשא. על המהומה בסיום אמר: "זה לא כדורגל. ניצחנו קבוצה איכותי במשחק קשה והמשטרה צריכה לעצור את המתפרעים. להפסיד זה חלק מהחיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully