וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוראטי תקף את השופטים, יובנטוס הגיבה במקוריות

נשיא אינטר טען ש"השופטים לא מסוגלים לעשות את העבודה" והתייחס ברמיזה לפרשת הקאלצ'יופולי. יובה לא נותרה אדישה

אינטר המאוכזבת סיימה אמש (ראשון) ב-2:2 מתסכל מול קליארי בבית, ועל אף שהקבוצה הביתית השוותה רק לקראת הסיום ונחלצה מהפסד מביך, מאסימו מוראטי ושחקניו נותרו בפער 4 נקודות מיובנטוס בצמרת הסרייה A, כשהנראזורי לא מנצלים את ה-0:0 של יובה מול לאציו בשבת.

נשיא אינטר מוראטי טען אחרי המשחק שהשופטים באיטליה מענישים את אינטר, והתייחס ברמיזה לקאלצ'יופולי, פרשת השחיתות המפורסמת של הכדורגל האיטלקי. "במשך שלושת המשחקים האחרונים ברציפות השופטים הענישו אותנו", אמר מוראטי, כשהוא מתייחס לפנדל די ברור שהקבוצה שלו לא קיבלה, "למזלנו, הצלחנו לנצח בטורינו את יובנטוס, כנראה בעזרתו של האל. אני לא אוהב את הגישה של השופטים, והפעם הם מנעו מאיתנו לנצח.

מאסימו מוראטי נשיא אינטר. Claudio Villa, GettyImages
מוראטי/GettyImages, Claudio Villa

"אני לא יכול להישאר בשקט אחרי דבר כזה, אני חייב לדבר על חוסר הצדק. זו בושה גדולה, ולא הייתי רוצה להזכיר שוב מקרים מהעבר. בואו לא נתבדח בנושא הזה, היה פנדל ברור. אתם העיתונאים חייבים להתייחס לתקריות האלה. מעצבן אותי שיש אנשים שמעמידים פנים שההחלטה נכונה, אבל אם זה לא פנדל, אני לא יודע מה זה פנדל".

כשנשאל אם יש קנוניה נגד אינטר, ענה מוראטי: "לא יודע אם יש משהו מתוכנן נגדנו, פשוט השופטים האלה לא מסוגלים לעשות את העבודה שלהם. אם זה לא המקרה, זה מטופש אפילו יותר".

ביובנטוס שמעו את ההאשמות, עם התזכורת המרומזת לקאלצ'יופולי, והגיבו בצורה משעשעת. בעמוד הראשי של האתר הרשמי של יובנטוס נכתב בגדול "אין תגובה", אבל צורף לינק להצהרה של תובע הפרקליטות בפרשת הקאלצ'יופולי, שציין בבירור שאינטר הייתה מעורבת בסקנדל, אבל לא נענשה רק בגלל חוק ההתיישנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully