וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: 0:0 ליובנטוס מול לאציו, נאפולי-מילאן 2:2

יובה סגרה משחק בית שני ברציפות בליגה ללא ניצחון. הרוסונרי רשמו קאמבק אדיר בסן פאולי בזכות צמד של אל שעראווי

המחזור ה-13 בליגה האיטלקית יוצא לדרך הערב (שבת), עם צמד משחקים גדולים, לפני שמרביתו יימשך מחר. במשחק הראשון של הערב, יובנטוס המוליכה נפרדה בתיקו 0:0 מאכזב מלאציו. בהמשך, נאפולי תנסה להמשיך את הצרות של מילאן.

ג'יאנלואיג'י בופון שוער יובנטוס. רויטרס
שמר על רשת נקייה, אבל יובה שוב נתקעה. בופון/רויטרס

יובנטוס - לאציו 0:0

מה קורה לביאנקונרי בבית? המבצר המדהים של יובה, בו היא לא הפסידה מאז שנפתח בתחילת העונה שעברה, לא עובד עבורה יותר, לפחות לא בליגה. לאציו, אחרי הניצחון הגדול בדרבי מול רומא בשבוע שעבר, קיוותה לצמצם מעט את הפער מהאלופה בצמרת, אבל בוודאי מרוצה מהנקודה שצברה, אחרי לחץ כבד של המארחים, בעיקר במחצית השנייה.

יובנטוס הייתה ראויה לפנדל לקראת הסיום וראתה את פדריקו מארקטי מספק כמה הצלות מדהימות במיוחד, אבל ההתקפה שלה, שסיפקה בשבוע שעבר שישה שערים נהדרים מול פסקארה, לא הצליחה לייצר יותר מדי הפעם והגברת הזקנה תקווה שגם היריבות לצמרת יפשלו.

סטפן אל שעראווי שחקן מילאן. רויטרס
איזה חלוץ ענק. אל שעראווי/רויטרס

נאפולי - מילאן 2:2

איזה מזל, איזה מזל יש למילאן שהיא מחזיקה בסגל שלה חלוץ מצוין כמו סטפן אל שעראווי. החלוץ האיטלקי הצעיר כבש צמד, שיפר את מאזן השערים שלו בליגה מתחילת העונה ל-10 וסידר למילאן קאמבק נהדר במגרש החוץ הקשה בסן פאולי. הקבוצה של מסימיליאנו אלגרי הייתה בפיגור 2:0 מול נאפולי כבר בדקה ה-30, אבל צמד של אל שעראווי סידר למילאן נקודה אחת. אמנם הרוסונרי רק עם 15 נקודות אחרי 13 מחזורים, אבל יכולים לשאוב עידוד מהנקודה שהשיגו במשחק חוץ כל כך קשה. וולטר מצארי ונאפולי בהחלט יכולים להרגיש אכזבה כשאיבדו הזדמנות להתקרב מעט ליובנטוס ורחוקים מהם חמש נקודות.

נאפולי עלתה ליתרון כבר בדקה הרביעית לאחר שמסירה של מארק האמשיק מצאה את גוקאן אינלר, שבעט מ-25 מטר כדור שהטעה את כריסטיאן אביאטי החולמני וחדר פנימה בדרך ל-0:1. הסבל של הרוסונרי גדל בדקה ה-30 כשלורנצו אינסינייה הצעיר והמוכשר קיבל מסירת רוחב מצוינת מהאמשיק ובעט מ-10 מטר פנימה את ה-0:2. מילאן הצליחה לצמק בדקה ה-44 משער של מי אם לא סטפן אל שעראווי. החלוץ האיטלקי הצעיר קיבל מסירת רוחב ממטיה דה שיליו, שחקן הנבחרת הצעירה של איטליה, ובעט בנגיעה אחת מ-16 מטר לחיבורים. איזה שער ו-1:2. בדקה ה-82 הצליחה מילאן לאזן כששוב הכובש היה אל שעראווי. אלשנדרה פאטו שלח מסירת עומק נהדרת לחלוץ הנהדר, שבעט בנגיעה אחת לפינה הרחוקה מ-14 מטר וזה 2:2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully