וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר סיימה ב-2:2 בבית מול קליארי

שער עצמי של אסטורי (82) הציל את הנראזורי. פיורנטינה שלישית אחרי 1:4 על אטאלנטה, 1:3 לסמפדוריה בדרבי על גנואה

השמטת הנקודות של יובנטוס בשבת, לא נוצלה על ידי אינטר. הנראזורי סיימו ב-2:2 דרמטי בבית מול קליארי ונותרו במקום השני ובמרחק ארבע נקודות מהאלופה. מי שהתקדמה למקום השלישי היא פיורנטינה הלוהטת, שהביסה 1:4 את אטאלנטה ורשמה ניצחון חמישי ברציפות. פאלרמו, ללא ערן זהבי שלא שותף, הובסה 3:0 על ידי בולוניה ואיבדה שלושה שחקנים בכרטיס אדום. את המחזור נעל הדרבי בו ניצחה סמפדוריה 1:3 את האחרונה בטבלה גנואה.

* ג'ובאני סטרופה, מאמנה של פסקארה, התפטר הערב (ראשון) לאחר ההפסד של קבוצתו 1:0 לסיינה. היה זה הפסדה השמיני העונה של העולה החדשה, ומי שמונה כמחליפו של זדנק זמאן החליט לעזוב, אף על פי שלא הייתה כוונה לפטרו.

שחקן אינטר, דייגו מיליטו. Claudio Villa, GettyImages
רשם החמצה מזעזעת. דייגו מיליטו/GettyImages, Claudio Villa

אינטר - קליארי 2:2

דווקא אחרי שקיבלה מתנות בדמות תוצאות התיקו של יובנטוס ונאפולי, אינטר הסתפקה גם היא בנקודה ונותרה מרחק ארבע נקודות מהאלופה. אחרי ההפסד 3:2 לאטאלנטה, הפעם הנראזורי דווקא הוליכו משער של רודריגו פלאסיו הלוהט בדקה ה-10 אחרי בישול של אנטוניו קסאנו, אבל השליטה במשחק לא הובילה להגדלת התוצאה ואף פחות מכך. בדקה ה-43 הגיע השוויון של מרקו סאו. החלוץ האלמוני שהצטרף משורות יובה סטאביה, כבש אחרי בישול של אנדראה קוסו, כשבדקה ה-54 רשם דייגו מיליטו החמצה מזעזעת מול שער ריק.

בצד השני, סאו הימם את המארחים פעם נוספת. מאוריסיו פינייה מצא בבעיטה אקרובטית את הקורה בדקה ה-64, וסאו השתלט על הריבאונד, השכיב במהלך אחד את שני הבלמים והשוער סמיר הנדאנוביץ' והשלים צמד נדיר. קליארי כבר הריחה ניצחון בכורה בסן סירו מאז 1995, אלא שבדקה ה-82 היה זה בלם הנבחרת דוידה אסטורי ששגה ודחק ממטר לשערו הוא. תיקו שכולו הפסד מבחינת אינטר.

מאמן אינטר, אנדרה סטרמאצ'יוני. Claudio Villa, GettyImages
נקודה בלבד משש האחרונות. אנדראה סטרמאצ'וני/GettyImages, Claudio Villa

פיורנטינה - אטאלנטה 1:4

ובזמן שהמוליכות מאבדות נקודות, מה תגידו על פיורנטינה שכבר ניצבת במקום השלישי? הוויולה, שוב ללא סטבן יובטיץ' הפצוע, רשמו ניצחון חמישי ברציפות ושישי משבעת המשחקים האחרונים. הבלם גונסאלו רודריגס כבש בדקה החמישית לאחר כדור חופשי של מנואל פסקואל, ואז פינו כולם את הבמה לאלברטו אקוויליאני. ג'אקומו בונבאנטורה עוד השווה מעמדת נבדל בדקה ה-32, אבל אקוויליאני נטל יוזמה עם כדור חופשי מסובב לרשת בדקה ה-42 והשלים צמד בחלוף שלוש דקות אחרי קרן של בורחה ואלרו. בדקה ה-49 הוא בישל ללוקה טוני הוותיק שחתם בנגיחה את תוצאת המשחק. עוד הצגה של פיורנטינה, ובכל שבוע שחקן אחר מככב.

שחקני פיורנטינה, לוקה טוני, חואן קוודראדו. AP
עוד הצגה. לוקה טוני עם אלברטו אקוויליאני/AP

סמפדוריה - גנואה 1:3

הדרבי החם, שהעונה הפך גם לדרבי תחתית משמעותי, הסתיים בניצחון יקר של סמפדוריה, שברחה מהקו האדום לעבר המקום ה-14 והשאירה את יריבתה המושבעת עמוק במקום האחרון. שתי הקבוצות התייצבו אחרי חמישה הפסדים רצופים לכל אחת, אבל סמפ ידעה לצאת מהמשבר. אנדראה פולי, שחזר אחרי חצי עונה באינטר, העלה את סמפ ליתרון עם שערו הראשון העונה בדקה ה-16. סטאדיו מראסי געש שוב בדקה ה-36, בעקבות שער עצמי של צז'ארה בובו, כשכל שנותר לצ'ירו אימובילה זה לצמק בדקה ה-73 ולראות את הארגנטינאי בן ה-19 מאורו איקרדי סוגר עניין עם שער בכורה בסריה A שתי דקות לסיום.

אנדראה פולי שחקן סמפדוריה. Carlo Baroncini, AP
הדרבי נצבע כחול. אנדראה פולי/AP, Carlo Baroncini

בולוניה - פאלרמו 0:3

ערן זהבי לא שותף בתבוסה הכואבת של הסיציליאנים, שגם חטפו שלישייה מבולוניה וגם איבדו שלושה שחקנים לקראת הדרבי מול קטאניה בשבוע הבא. אלברטו ג'ילארדינו כבש בדקה ה-22 את הראשון, ובדקה ה-45 מנולו גביאדיני הכפיל מהנקודה הלבנה אחרי הרחקתו של השוער סמיר אויקאני. אלסנדרו דיאמנטי כבש בעוד פנדל בדקה ה-48, כשפאלרמו איבדה בהמשך את אדגר בארטו (72) וקרלוס לאברין (82). ספיר טאידה (78) הורחק בתווך משורות בולוניה.

משחקים נוספים:

סיינה - פסקארה 0:1
לסיינה: פרנצ'סקו וליאני (31)

אודינזה - פארמה 2:2
לאודינזה: אנטוניו די נטאלה (9), רוברטו פריירה (50). לפארמה: מרקו מרקיוני (46), רפאלה פלאדינו (89)

קטאניה - קייבו 1:2
לקטאניה: סרחיו אלמירון (51 ו-85). לקייבו: מרקו אנדראולי (90)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully