וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנג'לו אלסיו: "לאציו שיחקה בסגנון קטנאצ'ו"

ליובנטוס היו טענות כלפי היריבה, שסחטה 0:0 בטורינו. אל שעראווי: "מקדיש את הגולים לאביאטי. הוא חטף ואז הציל אותנו"

שני משחקים גדולים פתחו אמש (שבת) את המחזור ה-13 בליגה האיטלקית. האלופה יובנטוס שוב כשלה בביתה, עם 0:0 מאכזב מול לאציו ואילו מילאן הצליחה לחזור מפיגור של שני שערים ולחלץ תיקו 2:2 בחוץ מול נאפולי, בזכות צמד של סטפן אל שעראווי.

ביובה, ששמטה נקודות בבית בפעם השנייה ברציפות אחרי ההפסד לאינטר לפני שבועיים, לא היו מרוצים מסגנון המשחק של האורחים מהבירה: "היו לנו כל כך הרבה הזדמנויות ושלטנו במשחק, היה לנו הכל חוץ משער", אמר המאמן הזמני אנג'לו אלסיו בסיום, "אבל לאציו שיחקה בסגנון קטאנצ'יו והתעסקו רק בהגנה. אנחנו צריכים להתעסק רק בעצמנו. פירלו היה מושעה, אבל שיחקנו טוב גם בלעדיו ובונוצ'י פגע במשקוף. החלפתי את קוואלירלה במחשבה על המשחקים הבאים", סיים אלסיו.

מאמן לאציו ולדימיר פטקוביץ' הצדיק את הסגנון של קבוצתו: "עברנו את המבחן ואני מאוד שמח על כך. ניסינו לתקוף קצת, אבל יובנטוס חזקים מדי והלחיצו אותנו. אנחנו צריכים להאמין בעצמנו יותר".

אנג'לו אלסיו, עוזר מאמן יובנטוס. GettyImages
היה מרוצה מהמשחק גם בלי פירלו. אלסיו/GettyImages

כאמור, המשחק המסקרן של הערב היה בסן פאולו, שם גוקאן אינלר ולורנצו אינסינה העלו את נאפולי ליתרון כפול, לפני שאל שעראווי השווה. השער הראשון של נאפולי הגיע מטעות מוזרה של כריסטיאן אביאטי, שלא עמד נכון את הבעיטה של אינלר מרחוק. אל שעראווי אמר בסיום: "אני מקדיש את השער לכל חברי לקבוצה, שנותנים הכל ובמיוחד לכריסטיאן. הוא חטף בהתחלה, אבל הציל אותנו בהמשך לא מעט. אני שמח על הקאמבק, זו הייתה אחת ההופעות הטובות שלנו העונה".

אביאטי ניסה להסביר את השער שספג: "הכדור שינה כיוון ונע בצורה מוזרה. בהתחלה הוא הלך שמאלה ופתאום לצד השני. למרות זאת, שערים כאלה הם תמיד באשמת השוער". הכובש אינלר סינגר על השוער היריב: "אני לא חושב שאפשר להאשים את אביאטי, ניסיתי לבעוט כך שהכדור ישנה כיוון, כמו בעיטה חופשית".

2:2 למילאן בנאפולי, 0:0 ליובה מול לאציו

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

כריסטיאן אביאטי שוער מילאן. Claudio Villa, GettyImages
אשם או לא? לא ברור. אביאטי/GettyImages, Claudio Villa

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully