וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרויף: "אולי לוזון צריך לשאול בדרום אם נהנים מכדורגל"

17.11.2012 / 21:00

מנהל מכבי ת"א ממשיך לתקוף את יו"ר ההתאחדות. אלברמן על ההפסד לבני יהודה: "היה קשה להתרכז, ושילמנו את המחיר"

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

מכבי תל אביב ממשיכה לשקוע. אחרי ההפסד הכואב בדרבי ופרשת נסיעתו של אוסקר גרסיה לבלגיה, רשמו הערב (שבת) הצהובים הפסד ליגה שני ברציפות - הפעם 1:0 קטן בבלומפילד לבני יהודה. כחצי שעה לפני המשחק נשמעה אזעקה באצטדיון בלומפילד, אך בהתאחדות לכדורגל בחרו לקיים את המשחק כסדרו. ספק אם גם זה יכול להוות תירוץ למשחק המאכזב של מכבי תל אביב, שעשויה לראות את יריבתה העירוני באדום משתווה אליה אם תצליח לנצח את עירוני קרית שמונה במפגש שינעל את משחקי השבת.

אוסקר גרסיה מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עדיין שלם עם ההחלטה להישאר בישראל? אוסקר גרסיה/ברני ארדוב

כידוע, בעוד שהמשחק של מכבי תל אביב התקיים, זה של מכבי פתח תקוה בליגה הלאומית באצטדיון בראשון לציון דווקא התקיים, מה שהכעיס עוד יותר את ראשי הצהובים ובראשם ג'ורדי קרויף. עוד במהלך המשחק תקף המנהל הספורטיבי את אבי לוזון, יו"ר ההתאחדות לכדורגל ענה לו, וכעת הגיע תורו של קרויף לדבר פעם נוספת.

ג'ורדי קרויף נשאל על מה שעבר עליו ועל הקבוצה ב-48 השעות האחרונות, וסיפר: "זה קשה מאוד להסביר. יש כאלו שסובלים יותר מאחרים. חלק מגיבים בצורה רגועה יותר. אני חושב שאלו היו ימים קשים עבורינו. לא רק היומיים האחרונים, עברנו שבוע קשה ומבחינת התוצאה זה גם הסתיים בצורה רעה. אני לא רוצה שזה ישמש לנו כתירוץ להפסד ולא אשתמש בזה כתירוץ, אבל אמרתי משהו לפני המשחק על כך שהמשחק הזה לא צריך היה להתקיים ובטח שלא אשנה דעתי אחרי המשחק. זה לא משנה אם אהבתי או לא אהבתי את העובדה שהמשחק התקיים, אבל כולם סבלו מהסיטואציה - לא רק אנשי מכבי - ומהבחינה האישית אני מקווה שהדברים יחזרו לנורמאליות כמה שיותר מהר. הכדורגל כרגע הוא לא הדבר החשוב ביותר במדינה".

על הדברים שאמר כנגד אבי לוזון עוד לפני תום המשחק אמר קרויף: "יש רגעים שבהם עדיף לנשוך שפתיים ולא להגיב. הדבר היחיד שאני כן יכול לבקש מאבי לוזון זה בזמן שהוא נותן את דעתו אז שידבר בשם עצמו ולא ידבר בשמי כי לי יש את הדיעה האישית שלי והמחשבות הפרטיות שלי לגבי איך שהמצב היה צריך להיות ואני חושב שהמצב הגרוע ביותר בכל זה הוא להגיד שמה שאני אומר זה בגלל שאני זר. גם הישראלים פה סובלים מהמצב. אולי מר לוזון היה צריך לעשות ביקור קטן בערי הדרום ולשאול את אנשי הדרום איך הם מרגישים שם. האם הם באמת צופים בכדורגל ונהנים ממנו, אבל זו העבודה של מר לוזון. לו יש את העבודה שלו ולי יש את העבודה שלי. אבל אולי אני בכלל טועה, זו גם אפשרות. לא ידעתי איך להתמודד עם מצבים כאלה לפני כן אז אולי דעתי לא נכונה, אבל זו עדיין הדיעה שלי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אלירן עטר מכבי תל אביב. ברני ארדוב
חסרונו הורגש. עטר, הערב, מתוסכל כמו חבריו/ברני ארדוב

המנהל המקצועי עבר ופרגן לכל האנשים שהגיעו לאצטדיון: "אני רוצה לתת מחמאות ושבחים לכל האוהדים שהגיעו משני המחנות וכמובן לכל אנשי המקצוע שלקחו חלק באירוע, כולל אנשי התקשורת ובמיוחד לכל השחקנים כי במצב קשה חשוב שיהיה לך אומץ ואופי כדי לעלות על הדשא ולהתרכז בכדורגל כשאתה יודע שאולי חלק ממשפחתך נמצאת במצב קשה במקום אחר בארץ. גם בשביל הזרים זה לא היה פשוט, הם מקבלים הרבה מאוד טלפונים מהמשפחות בבית ורוצים תמיד לדעת מה קורה והם מודאגים, אז בהחלט הייתה תחושה של עצבנות מצד כולם. אני חושב שכל האנשים שהיו בבלומפילד ונטלו חלק במשחק".

על שני ההפסדים הרצופים אמר: "אני לא חושב שיהיו בעיות עכשיו. כדורגל זה מירוץ של עשרה ק"מ. אני לא מנצח את הליגה אחרי ק"מ אחד. נפלנו שבוע שני ברציפות והעבודה שלנו עכשיו היא לחזור לעמוד על הרגליים ולהחזיר את הביטחון לשחקנים כדי שנחזור ליכולת שהצגנו בתחילת העונה. אבל מה שהכי חשוב בכדורגל זה איך אתה מתנהג ואיך אתה מגיב אחרי שאתה מפסיד. איך אתה מגיב בבוקר שאחרי ובשבוע שאחרי. צריך להיות חזקים לקראת המשחק הבא".

אוסקר גרסיה ג'ורדי קרויף מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"אני לא רוצה שזה ישמש לנו כתירוץ להפסד ולא אשתמש בזה כתירוץ, אבל אמרתי משהו לפני המשחק על כך שהמשחק הזה לא צריך היה להתקיים ובטח שלא אשנה דעתי אחרי המשחק". קרויף עם גרסיה/ברני ארדוב

"היה קשה להכין את הקבוצה, כי לא התאמנו ביומיים האחרונים. אני באופן אישי מרגיש בטוח להיות כאן. אבל זה משחק שהיינו חייבים לשחק לפי ההתאחדות, אז צריך לשחק. אני לא יודע אם יש משהו מאחורי ההחלטה הזאת", אמר אוסקר גרסיה בסיום המפגש על ההחלטה לקיים את המשחק". על היכולת של קבוצתו הערב אמר המאמן: "אם לא מבקיעים אי אפשר לנצח. הגענו להרבה הזדמנויות אבל לא היינו מדויקים. לבני יהודה היתה רק הזדמנות אחת והיא הבקיעה, וזה ההבדל. הגענו למצבים ולא הצלחנו לנצל אותם, זה משהו שצריך לשפר. גם עם אלירן עטר בהרכב לא הצלחנו להבקיע. הוא שחקן חשוב מאוד אבל אני לא חושב שאנחנו תלויים רק בו. אחרי שני הפסדים המטרה שלנו עכשיו היא לחזור למסלול הנצחונות".

מהראן ראדי התייחס להחלטה לקיים את המשחק גם כן ואמר: "הגענו בבוקר למגרש, עשינו הכנה רגילה. אני לא חושב שזה הדבר שגרם להפסד שלנו. ההחלטה היתה צריכה להתקיים אתמול, כשהיו אזעקות. אני לא חושב שהיה טעם לבטל את המשחק".

גל אלברמן הוסיף: "אני לא מתכוון לתרץ. שלטנו לאורך כל המשחק, היו לנו מספיק מצבים כדי לנצח וחבל שלא עשינו את זה. גם אם לא דיברנו על זה, השתדלנו להתייחס אליו כמו אל משחק רגיל. האווירה לא היתה קלה, לא אצל השחקנים ולא בצוות המקצועי. עברנו ימים לא קלים. נכון שהיה קצת קשה להתרכז, ושילמנו על זה ביוקר. אבל שתי הקבוצות עלו לשחק באותה סיטואציה, זה לא היה קל לאף אחד".

מהראן ראדי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"אני לא חושב שהיה טעם לבטל את המשחק". ראדי/ברני ארדוב

מנגד, המאמן המנצח דרור קשטן אמר בסיום: "זה בהחלט ניצחון יפה. העמידה שלנו במגרש היא שהכריעה את המשחק. אני חושב שבמחצית השניה היינו יכולים להגדיל את התוצאה, אבל בסך הכל אני מרוצה. נכון שמכבי תל אביב אולי שלטו מבחינה אופטית, אבל ברגע שהם נכנסו ל-30 מטר שלנו היתה להם בעיה לפרוץ את המערך שלנו. אנחנו צריכים להיות יותר מרוכזים בהתקפות המתפרצות שלנו, הן יכולות להיות קטלניות מאוד. יש לבני יהודה ריספקט לשם מכבי תל אביב וזה משהו שצריך לשנות. אם היינו מנצלים את המצבים מהמתפרצות, השאלה אם הגיע לנו לנצח כלל לא הייתה עולה. אני מאמין שכשמרינקוביץ' יבקיע, הסכר הזה ייפרץ".

על ההחלטה לקיים את המשחק אמר קשטן: "היה צריך לקיים את המשחק. אפילו בתדריך לשחקנים, כששמעתי את האזעקה, חשבתי ככה. אני אצטט את מרינקוביץ? שאמר שבסרביה זה היה יותר גרוע. יש לנו את כיפת ברזל ואנחנו גאים במוח היהודי שהמציא אותה".

על המצטיין שלו הערב, דלה איינוגבה, אמר המאמן: "הוא שוער מצוין. היתה לו תקופה פחות טובה, החכמה היתה להחזיר אותו ליכולת הגבוהה שלו ובשני המשחקים האחרונים הוא חזר אליה".

דרור קשטן מאמן בני יהודה. ברני ארדוב
"יש לבני יהודה ריספקט לשם מכבי תל אביב וזה משהו שצריך לשנות". קשטן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully