וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "הדם הפתח תקוואי כנראה שווה יותר"

17.11.2012 / 17:17

במכבי ת"א זעמו שהמשחק מול בני יהודה התקיים כרגיל. לוזון: "קרויף הוא זר והוא לא ינהל את הכדורגל ואת המדינה"

בשעה 16:33 הערב (שבת), כ-45 דקות לפני שעת הפתיחה המיועדת של משחק הליגה בין מכבי תל אביב ובני יהודה, נשמעה אזעקה ברחבי גוש דן, שנשמעה גם באצטדיון בלומפילד. למרות זאת, בחרו בהתאחדות לכדורגל לקיים את המשחק, בהחלטה שלא התקבלה יפה על ידי רבים מהמעורבים במפגש.

המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף נשאל האם היה צריך לקיים את המשחק ואמר: "לא. אני כאן רק 4-5 חודשים אז אולי אני לא האדם האידיאלי לענות על זה. אני לא מדבר בשם מכבי, אבל זה מאוד קשה בשביל השחקנים והאוהדים. עם כל הסבל בדרום, לשחקנים קשה מאוד להתרכז. זה לא המקום הנכון לשחק כדורגל. עדיף שכולם ידאגו למשפחות שלהם. אני מאוד מצטער, אני אוהב כדורגל, אבל עכשיו זה פשוט לא הזמן הנכון לשחק".

ג'ורדי קרויף, המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"אני מאוד מצטער, אני אוהב כדורגל, אבל עכשיו זה פשוט לא הזמן הנכון לשחק". ג'ורדי קרויף/ברני ארדוב

יו"ר ההתאחדות לכדורגל אמר לגבי קיום המשחק: "דיברתי עם המשטרה ופיקוד העורף, הם אמרו שהיה יירוט של הטיל, ושהם רוצים שהמשחק ישוחק, ושיש להמשיך את שגרת החיים בתל אביב. אני שמח על ההחלטה. אם היו אוסרים לשחק, לא היינו משחקים. אני גאה ושמח שאנחנו משחקים בתל אביב. בעוד שעה כולנו נלך מחייכים הביתה. זה לא הימור, זה בטוח. יש מערכת של כיפת ברזל, הכי משוכללת. זה נתן לי עוד ביטחון שאפשר לשחק".

לוזון המשיך והסביר מדוע החליט לקיים את המשחק המסוים הזה: "תל אביב זה תל אביב, המשחק משודר בטלוויזיה ונמצא בטופס הטוטו, אז עושים שיקולים. אני לא מתחבא בבית, והנה אני כאן. אני גם מסתכל ברמה הבינלאומית. אם לא היינו משחקים היום, אתלטיק בילבאו לא היתה מגיעה לשחק מול קרית שמונה, והמשחק של הפועל תל אביב באירופה לא היה מתקיים. ליבי עם תושבי הדרום, שם כל רבע שעה נופל טיל. פה אחד נופל אחד כל 24 שעות ולא פוגע בכלום".

כשנאמר ללוזון שג'ורדי קרוייף טען שיש לבטל את המשחק, זעם יו"ר ההתאחדות ואמר: "אז קרויף אמר. כבודו במקומו מונח, אבל הוא זר שמגיע לישראל והוא לא ינהל את המדינה ואת הכדורגל הישראלי". כשנשאל מדוע ביטל את משחקה של ראשון לציון מול מכבי פתח תקוה אמר לוזון: "בראשון לציון נפל סמוך למגרש טיל, לכן דחינו את המשחק".

אבי לוזון יו"ר ההתאחדות לכדורגל. ברני ארדוב
הכל בשליטה. לוזון/ברני ארדוב

"איך אפשר לעלות לשחק רבע שעה אחרי שנשמעה פה אזעקה?" תהה גורם במכבי תל אביב. "ראינו טילים מתעופפים, חלק מהשחקנים מבוהלים. לאף אחד אין ראש לכדורגל. לא תמיד הכדורגל הוא הכי חשוב וצריך לחשוב גם על הקהל ועל משפחות השחקנים שיושבות בבית".

שחקני הצהובים והכתומים נותרו צפונים במנהרה המוליכה לחדרי ההלבשה וכלל לא ערכו חימום. הקהל שהחליט בכל זאת להגיע לאצטדיון היה ממושמע מאוד להוראות כוחות הביטחון, שביקשו במערכת הכריזה מהאוהדים להישאר ביציעים ולא לעשות את דרכם אל המנהרות המוליכות לשערי הכניסה לאצטדיון.

יש לציין שבליגה הלאומית דווקא הוחלט לבטל את המשחק בין מכבי פתח תקוה למכבי הרצליה, שנערך בראשון לציון, על אף שהמרחק האווירי בין ראשון לציון לבלומפילד הוא כעשרה ק"מ. כמו כן, אתמול נערך בראשון לציון משחק במסגרת הליגה הלאומית, כך שקשה שלא לתמוה מדוע דווקא המשחק של מכבי פתח תקוה הוא זה שנדחה.

במכבי תל אביב זעמו כששמעו שמשחקה של מכבי פתח תקוה נגד מכבי הרצליה באיצטדיון בראשון לציון בוטל. גורם במועדון אמר לוואלה! ספורט: "דין מכבי פתח תקוה כדין מכבי תל אביב. הדם הפתח תקוואי כנראה שווה יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully