וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריקס: "אנחנו מייצגים משהו, יש משמעות לביטול משחק"

17.11.2012 / 11:28

מנכ"ל מכבי ת"א התייחס לקיום המשחק מול מלאגה: "כוחות הביטחון החליטו שאפשר. מוקדם לעסוק בדחיית עוד משחקים"

עריכת וידאו: אמיר קוטיגרו

מכבי תל אביב ערכה אתמול (שישי) אימון, ונראה שמעבר לפן המקצועי בקבוצה עמלים יותר על הרגעת השחקנים בשל המצב הביטחוני. מאז ההפסד למלאגה שלשום נערכו לא מעט שיחות- קבוצתיות ואישיות - עם השחקנים על הסיטואציה, כשהשחקנים הזרים מספרים על הטלפונים המודאגים שהם מקבלים מבני משפחתם בחו"ל. מספר שחקנים זרים, כמו מלקולם תומאס, דייויד לוגן וניק קיינר מדלי, אף שמעו את הפיצוצים. כחלק מניסיונות ההרגעה של מכבי, בצוות המקצועי הדגישו בפני השחקנים שהם יכולים לפנות אליהם ולשוחח איתם על כל חשש שעולה.

אלי דריקס, מנכ"ל הקבוצה, סיפר לוואלה! ספורט על ההיערכות של הצהובים: " בלאט דיבר עם השחקנים, וכל הצוות המקצועי מדבר איתם, בסופו של דבר אני מקווה שנחזור לשגרה.על המשחק מול מלאגה בצל הטילים אמר דריקס: "כמובן שזו לא סיטואציה שגרתית. לפני המשחק היו קצת חששות, אבל בסופו של דבר ואחרי התייעצות של כל הגורמים הרלוונטיים הוחלט לאשר את קיום המשחק. עם מלאגה היינו בקשר רציף, לא רק מיום חמישי, אלא כבר מאז שהתחיל כל הבלאגן. בסופו של דבר הכל היה בסדר, הנשיא שלהם אפילו טייל יומיים והכל הסתיים ללא בעיות".

"אני גם חייב להגיד כל הכבוד לכל הקהל שהגיע , כמעט 9,000 צופים", המשיך דריקס. "שעתיים לפני המשחק חשבתי שיגיעו פחות אך הופתעתי לטובה. היתה אווירה קצת פחות שמחה בהיכל, כי כל מה שקורה השפיע. גם על המשחק עצמו ונראה שהיו פחות אנרגיות". על ההחלטה לשחק אמר המנכ"ל: "כוחות הביטחון ופיקוד העורף החליטו שניתן לשחק, אנחנו מייצגים משהו ויש משמעות לביטול משחק".

אם המצב יתמשך, אתה מאמין שתתקלו בבעיות בקיום משחקי יורוליג, כפי שקרה בעבר?

"לא. אני חושב שזה מוקדם בכלל להעלות את הנושא הזה. בכל אופן כולנו מקווים שזה ייגמר כמה שיותר מהר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully