וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "כריסטיאנו רונאלדו יעזוב את ריאל בתום העונה"

עיתון 'אס' טוען כי הכוכב מתוסכל מתדמיתו כ"ילד הרע של הכדורגל הספרדי" וזועם על חוסר התמיכה בו מצד המועדון

איומי העזיבה של כריסטיאנו רונאלדו מפציעים פעם נוספת? עיתון 'אס' הספרדי, אחד משני העיתונים הגדולים המזוהים עם ריאל מדריד, פרסם היום (שישי) כי הכוכב הפורטוגלי שוקל לעזוב את ספרד בתום העונה, אף על פי שהוא מחזיק בחוזה עד יוני 2015. כזכור, רק לפני כחודשיים וחצי הודיע רונאלדו כי הוא "עצוב" וש"האנשים במועדון יודעים למה". לאחר מכן פצחה ריאל מדריד במה שמכונה "מבצע כריסטיאנו" על מנת לגרום לכוכב להתרצות, אך כעת נשמעים שוב קולות פרידה.

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו מאוכזב. Dennis Grombkowski, GettyImages
מיואש, מדוכא, רוצה לפרגוסון. כריסטיאנו רונאלדו/GettyImages, Dennis Grombkowski

על פי הדיווח ב'אס', רונאלדו עייף במאבק בתדמיתו כ"ילד הרע של הליגה הספרדית" וכועס על כך שאף אחד במועדון, מלבד המאמן ז'וזה מוריניו, לא מגן עליו באופן פומבי מול ביקורות התקשורת והציבור. האירוע האחרון עליו מדובר הוא המרפק הברוטאלי ששלח לפרצופו דויד נבארו מלבנטה. רונאלדו ציפה שהמועדון יפעל למענו וידרוש פומבית כי יקבל הגנה ראויה מהשופטים (כמו שעשתה ברצלונה בעניין ליאונל מסי) אך הדבר לא קרה וריאל פרסמה הצהרה להגנתו של פפה בתקרית בחדר ההלבשה מול סרחיו באייסטרוס.

חשבתם שזה הכל? ממש לא. גם חלוקת פרס שחקן העונה בליגה הספרדית השבוע הצליחה להרגיז את קפטן נבחרת פורטוגל. רונאלדו לא הבין איך מסי קיבל את התואר שנקבע על פי בחירת השחקנים, אף על פי שהוא זה שזכה באליפות עם ריאל מדריד אחרי שכבש 46 שערים.

הפרסום בספרד גרם לסערה גדולה גם בפורטוגל, שם טענו העיתונים הגדולים כי רונאלדו אכן לא מרוצה בתקופה האחרונה במדריד ומתקרב לעזיבה בסוף העונה, למרות שהוא כובש בלי הפסקה (12 שערי ליגה העונה, 46 בעונה שעברה). בעיתון 'א-בולה' נכתב כי "זו אכן יכולה להיות עונת הפרידה של CR7 מסנטיאגו ברנבאו".

אגב, עוזר המאמן אייטור קראנקה, שהתייצב למסיבת העיתונאים לקראת המשחק מול בילבאו במקום מוריניו, נשאל מדוע המועדון לא תומך ברונאלדו והשיב: "אין לי תשובה לכך. כולנו יודעים מה חשיבותו של רונאלדו לקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully