וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלבנטה זועמים: "פפה נכנס לחדר ההלבשה וצחק עלינו"

חואנפרן חשף כי בלם ריאל מדריד התגרה בו ובחבריו בתום ההפסד: "עצוב שכשהם מנצחים הם מלגלגים על היריבים שלהם"

בלבנטה באו היום (שני) בטענות קשות כנגד מספר משחקני ריאל מדריד ובראשם פפה, בשל התנהגותם בתום המפגש של השתיים אמש. הבלאנקוס נאלצו לעבוד קשה מאוד לפני שניצחו 1:2, ועל פי מגן הנבחרת לשעבר, חואנפרן, בסיום המשחק קרה הדבר הבא: "לפני שירדנו לחדרי ההלבשה ראיתי את פפה, יורד מהמשחק ורוקד, צוחק עלינו ומלגלג עלינו. כולם ראו את זה, המאבטחים, המשטרה, הקבוצה שלו, כולנו. אחר כך הוא נכנס לחדר ההלבשה שלנו ועשה את אותו הדבר בדיוק. זה נכון ב-100 אחוז".

שחקן ריאל מדריד פפה ברקע, לצד שחקן לבנטה סרחיו באייסטרוס. GettyImages
פרובוצקיות? פפה/GettyImages

כמו כן, טען חואנפרן כי עימות נוסף נרשם בין סרחיו ראמוס וחברו ללבנטה, סרחיו באייסטרוס. "המשטרה היתה צריכה להפריד ביניהם ולדאוג שכולם יירדו לחדר ההלבשה. זה עצוב שכשריאל מדריד מנצחת היא צוחקת על היריבים שלה. זה קרה גם בגביע לפני שנתיים".

בריאל מדריד מיהרו להגיב לטענות, ואחר הצהריים הוציאו הודעה רשמית לתקשורת ובה נכתב בין היתר: "אי אפשר להאשים אף אחד בהתנהגות השחקנים בסיום המשחק. אנחנו דוחים את הטענות של לבנטה. פפה התנהג למופת, כמו גם כל חבריו לקבוצה. ריאל מדריד תמיד תמשיך להגן על ערכי הספורט".

האירוע המבהיל במשחק היה כמובן המרפק שספג כריסטיאנו רונאלדו בעינו, מרפק שהגיע מדויד נבארו, שמעורב, לא לראשונה בקריירה, באירוע אלים. "זה היה בטעות", הבהיר שחקן ההגנה, "בשום שלב לא ניסיתי לפגוע בכריסטיאנו. אלה דברים שקורים במהלך המשחק וצר לי על כך שפגעתי בו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
רונאלדו שחקן ריאל מדריד חוגג. GettyImages
לא בכוונה. רונאלדו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully