וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מגבירה את הניסיונות לדחות את המשחק

16.11.2012 / 15:20

לאחר ביטול האימון בגלל ההסלמה, בקבוצה מעלים הילוך ושוקלים פנייה לראש העיר כדי שיתערב: "אין ראש לכדורגל"

לאחר שנאלצו לבטל את אימון הקבוצה אחר הצהריים בשל ההסלמה במצב הביטחוני וירי הטילים לעבר העיר, במכבי תל אביב מגבירים את הניסיונות לדחות את המשחק מול בני יהודה מחר (שבת, 17:15, ספורט1). מהמועדון נעשתה פנייה להתאחדות, אך בינתיים ללא כל מענה. "לאף אחד אין ראש לשחק כדורגל", אמר גורם בקבוצה. "יש חשש לקחת אחריות במקרה של התקהלות של כמה אלפים בבלומפילד". במועדון אף שוקלים לפנות לראש העיר ולבקש את התערבותו בהשפעה על ההחלטה.

הקבוצה הוציאה מוקדם יותר תגובה רשמית, בה נכתב: "לאחר ששוב נשמעה אזעקה בגוש דן, ובעקבות העובדה שלא קיים במתחם האימונים בקרית שלום מרחב מוגן, ואין באפשרות המועדון לעמוד כרגע בתנאים של פיקוד העורף, אימון אחר הצהריים שתוכנן להיום בוטל. בנוגע למשחק מחר, עומד המועדון בקשר עם ההתאחדות לכדורגל".

אם המשחק מחר יתקיים כמתוכנן, הקבוצה תגיע למעשה בלי אף אימון מלא במהלך לא פחות משבוע שלם. אתמול הופסק האימון חצי שעה לאחר תחילתו, כשהיום אימון נוסף בוטל לחלוטין. בשאר ימי השבוע התקיימו אימונים חלקיים ללא המאמן אוסקר גרסיה ששהה בחוץ לארץ ובהיעדרם של שמונה משחקני הסגל ששיחקו בנבחרות השונות.

בקבוצה אמרו היום: "החשיבות העליונה, מעבר לאמירה זו או אחרת היא בטחונם של השחקנים וחשוב מכך בטחון האוהדים. איזו אמא תהיה רגועה שבנה עולה לשחק או מגיע לשבת ביציע כאוהד, כשהיא יודעת שבתוך 90 שניות הוא אמור להגיע למרחב מוגן ? כשמדובר באלפי אוהדים באיצטדיון, הנהירה למרחב מוגן יכולה להוביל לנזקים גופניים, לא פחות מטיל עצמו".

גונסאלו גרסיה מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
הזרים לא ממהרים לעזוב. גונסאלו גרסיה/אדריאן הרבשטיין

ראשי הקבוצה ביצעו סבב שיחות עם כל השחקנים הזרים וכמובן עם אנשי הצוות המקצועי, המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף, המאמן אוסקר גרסיה ושאר אנשי הצוות המקצועי הספרדיים (מאמן הכושר חואן טוריחו, ועוזרי המאמן ג'רארד אוטט ודומינגו מארין, ר"ב). מתברר כי נכון לעכשיו אף אחד לא ביקש לעזוב את ישראל. השחקנים הזרים נמצאים בקשר עם אנשי הקבוצה ומקבלים עדכונים שוטפים על המצב, גם אחרי שתי האזעקות שנשמעו בתל אביב, אתמול בערב והיום בבוקר.

השחקנים הזרים ואנשי הצוות המקצועי נמצאים בקשר ישיר עם משפחותיהם, כאשר אמש בעת האזעקה הראשונה נראה היה כי מפלס הלחץ עלה במעט, אולם נכון לעכשיו כאמור אף אחד מהם לא ביקש לעזוב את ישראל. חלק מהזרים נבהלו מאוד מהאזעקה השנייה הבוקר בתל אביב והביעו פליאה על כך שהמחזור לא נדחה. אנשי הקבוצה נמצאים איתם בקשר רציף בכל השעות האחרונות ומנסים להרגיעם.

בחלק המקצועי יחסר מחר המאמן אוסקר גרסיה את הבלם קרלוס גרסיה והחלוץ אלירן עטר המורחקים, כאשר סטיב גורי או שרן ייני יפתחו בעמדת הבלם במקומו של גרסיה שיחסר.

יואב זיו עשוי לשוב להרכב לעמדת המגן השמאלי, כאשר שרן ייני שפתח בעמדה זו בדרבי, עשוי להיות מוסט לקישור האחורי, במקומו של חסן אבו זייד. דור מיכה ורוברטו קולאוטי שלא פתחו בהפסד בדרבי עשויים לפתוח מחר נגד בני יהודה, כאשר עדין לא ברור אם המאמן אוסקר ימשיך במערך של שלושה קשרים אחוריים או שיעדיף הפעם לתגבר את החלק הקדמי.

רוברטו קולאוטי שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
עשוי לפתוח מול בני יהודה. רוברטו קולאוטי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully