וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשי מכבי תל אביב נפגשים באיטליה: ינואר על הפרק

14.11.2012 / 18:36

גרסיה, קרויף, גולדהאר ואנגלידיס ידונו לקראת חלון ההעברות. זהבי וארבטיימן על הכוונת. יוסי קקון סיים את תפקידו

מאמן מכבי תל אביב אוסקר גרסיה, שסירב להצעתה של קלאב ברוז', המשיך היום (רביעי) לאיטליה כדי להיפגש עם ג'ורדי קרויף, ג'ק אנגלידיס ומיטש גולדהאר לגבי חלון ההעברות בינואר והמשך תוכניות עתידיות.

הפגישה, על פי הודעה רשמית ממכבי, תוכננה עוד בשבוע שעבר. במכבי מתכוונים להתחזק בשני שחקנים לפחות בינואר, וכמו בקיץ, כל ליגיונר שיהיה פנוי או יביע רצונו לחזור לישראל יילקח בחשבון. שמותיהם של ערן זהבי, שלומי ארבייטמן, ליאור רפאלוב ואליניב ברדה נמצאים על הפרק.

במכבי עשויים להתחזק גם בחלוץ. אם יעלה בסופו של דבר שם של מועמד זר על הפרק, קיים סיכוי שאחד מבין השניים, רוברט ארנשו או סטיב גורי שצורפו לא מזמן לסגל, ישוחררו כבר בינואר כדי לפנות משבצת של זר.

קרויף וגרסיה צפויים לחזור ארצה ביום חמישי, כאשר האימון שתוכנן תחילה לשעות הבוקר, הוזז לאחר הצהריים, גם בשביל לאפשר לשחקני הנבחרות השונות שישחקו ברביעי בערב, שעות נוספות של מנוחה והתאוששות.

מיטש גולדהאר עם אוסקר גרסיה, ג'ורדי קרויף. ברני ארדוב
יש החלטות לקבל. מיץ' גולדהאר, אוסקר גרסיה וג'ורדי קרויף/ברני ארדוב

האימון היום נערך בהדרכת עוזר המאמן ג'רארד אוטט ומאמן הכושר חואן טוריחו. האימון התקיים עם סגל חסר מאוד, בשל היעדרותם של שמונה שחקני הנבחרות – אלירן עטר, יואב זיו, גל אלברמן, איתן טיבי, מהראן ראדי, מונס דאבור, דור מיכה ווינסנט אניימה.

מהמועדון נמסר כי הקבוצה הגיעה להסכמה הדדית עם מאמן הכושר יוסי קקון על סיום תפקידו וזאת בשל סיבות אישיות. מאמן הכושר יוסי זיגדון ימשיך לעבוד בצמוד לחואן טוריחו, האחראי על כל נושא הכושר והפיזיולוגיה במועדון.

מחר תתקיים מסיבת עיתונאים לקראת המשחק נגד בני יהודה, כאשר אוסקר גרסיה צפוי להגיב לראשונה על נסיעתו לבלגיה.

עדכון ראשון: 14.11.2012, 14:36

ערן זהבי שחקן פאלרמו באימון. Tullio M. Puglia, GettyImages
פגישה קרוב לבית, והוא ברשימת המועמדים. ערן זהבי/GettyImages, Tullio M. Puglia

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully