וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר מרציאנו: "המצב בלתי נסבל, אין ראש לכדורגל"

15.11.2012 / 11:59

משחקה של אשדוד נגד הפועל עכו נדחה, השוער שמתגורר בעיר מספר: "אנחנו לא עוזבים את העיר. הכדורגל הפך להיות שולי"

במ.ס. אשדוד לא שקט בעקבות המצב הקשה בדרום. משחקה של הקבוצה בסוף השבוע נגד הפועל עכו נדחה על ידי ההתאחדות לכדורגל, ובקבוצה החליטו לוותר על האימון שאמור היה להתקיים היום (חמישי). באשדוד החליטו שלא כמו הפועל באר שבע שלא להעביר את האימון למרכז בשלב הזה, אך מחר הקבוצה תעבור להתאמן במתחם חודורוב של הפועל תל אביב.

בנוסף, הקבוצה שולחת את שחקניה הזרים לבית מלון בתל אביב כדי להתנתק מהנעשה. מדובר ביא יא פטי, ג'ואון אושאניווה, סאנדי ארצ'ון ודימיטאר מקרייב. באשדוד מסרו הבוקר: "אין שום טעם לקיים אימון במצב הזה כשהשחקנים נמצאים כאן עם משפחותיהם ולאף אחד אין ראש לכדורגל. אין טעם להתאמן כי האימון לא יהיה אפקטיבי במצב הזה".

אופיר מרציאנו שוער מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
"יש כאן שחקנים עם נשים וילדים וזה קשה". אופיר מרציאנו/ברני ארדוב

אופיר מרציאנו, שוערה של אשדוד שמתגורר בעיר, מספר: "היו כאן 30 אזעקות מהבוקר, המצב לא משהו בכלל. ההרגשה לא נעימה והמצב בכלל לא פשוט. יש כאן שחקנים עם נשים וילדים וזה קשה. בינתיים אנחנו נשארים באשדוד ולא עוזבים את העיר. יכול להיות שמחר נתאמן במרכז. האימון היום בוטל ואין כל כך ראש לכדורגל. הכדורגל הפך להיות שולי כרגע".

מרציאנו פתח את ליבו ולא היסס לומר דברים ישירים מאוד בכל הנוגע לתחושותיו האישיות על המצב הבטחוני: "עם כל הכאב של המצב הנוכחי ושיבוש שיגרת החיים שלנו ולמרות כל הטילים שיורים לערי הדרום, אנחנו עובדים מאחורי כל החלטות הממשלה ופעולות הצבא. אני לא מתיימר להיות פרשן פוליטי חלילה, אבל אנחנו עומדים לגמרי מאחורי כל פעולות הצבא. אני תומך בצה"ל ואני תומך בכך שייכנסו לאן שצריך ויעשו את העבודה כדי לגרום לעתיד יותר טוב לכל ערי הדרום. המצב כאן בלתי נסבל, זה כבר כמה שנים ככה וצריך לסיים את זה כבר. כל כמה חודשים שיגרת החיים שלנו נהרסת והגיע הזמן לסיים עם זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully