וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפולה אדל הורחק משלושה משחקים, ירו בלו מארבעה

שוער הפועל ת"א גם נקנס ב-15 אלף שקל בעקבות דבריו נגד השופטים. רדיוס על תנאי להפועל תל אביב על פריצת האוהד

one

ערב עמוס פעילות עבר על בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל. בעקבות אירועי המחזור האחרון, דן בית הדין במספר מקרים שונים, כשבמוקד כמובן ארבע קבוצות: הפועל תל אביב, מכבי תל אביב, בני סכנין ובית"ר ירושלים.

מי שספג את העונש הקשה ביותר הוא שוער הפועל תל אביב, אפולה אדל, שהורחק משלושה משחקים וכן נקנס ב-15 אלף שקלים. כזכור, שוער האדומים התבטא בחריפות נגד השופטים, לאחר משחק הליגה של הקבוצה מול מכבי נתניה לפני שני מחזורים. בעקבות העונש הקשה, השוער לא יעמוד לרשותו של יוסי אבוקסיס במשחקים מול עירוני קרית שמונה, הפועל באר שבע ו-מ.ס אשדוד. מי שיעמוד במקומו בין הקורות הוא בוריס קליימן, השוער המחליף הצעיר של האדומים.

לגבי התבטאויותיו של אפולה אדל, הדיין גיורא לנדאו, טען בפני אנשי הפועל תל אביב במאמר מוסגר כי "אדל שחקן מקצוען. ייתכן שהוא חש ברוח המפקד והוא חש את ההתנהלות במועדון". מנגד טען עו"ד עמית פינס כי אדל הושפע מהאירועים בטדי, היה קיים בלחץ וטען כי אדל מצטער על הדברים. אולם, הדיינים לא קיבלו את הטיעונים והטילו עונש קשה במיוחד על השוער, שיחמיץ את שלושת משחקיה הקרובים של הקבוצה מול עירוני קרית שמונה, הפועל באר שבע ו-מ.ס אשדוד.

עמית פינס, עורך דינה של הפועל תל אביב אמר בדיון: "יש לנו תחושה של תשישות. יותר מידי העמדות לדין עומדות נגדינו על נושאים כל כך שוליים. הדרבי עבר בהצלחה אלימה וללא אלימות ועדיין נטפלים לאירועים שוליים". לגבי אדל: "הוא עבר חוויה קשה מאוד בטדי וסחב אותה כל השבוע שאחרי והאמת שהוא סוחב אותה גם היום. לא פשוט להמשיך כרגיל שזורקים עליך בננות וקוראים לך בשמות".

בהפועל תל אביב קיבלו את ההחלטה בתחושות מעורבות. "ידענו שעונש קשה יגיע", אמרו בקבוצה, "וזה חבל כי בית הדין יכול היה לראות את התמונה הכוללת ולא רק להתייחס להתבטאויות של אדל. כרגע אין לנו יותר מדי מה לעשות עם העונש ואנחנו סומכים על בוריס קליימן שיעשה את העבודה בצורה טובה, בדיוק כמו אדל". לקבוצה אין אפשרות לערער.

עמית פינס עו"ד הפועל תל אביב (משמאל) עם הדובר רותם גרוסמן. ברני ארדוב
הדיין לא קיבל את טיעוניו. עמית פינס/ברני ארדוב

קנס כספי לתל אביביות, הפועל קיבלה רדיוס על תנאי

גם הפועל ומכבי תל אביב עמדו לדין בגין התפרעות אוהדים במהלך הדרבי האחרון כשבנוסף, האדומים הואשמו גם בסעיף של התפרצות לשדה המשחק. לאחר הדיון שנערך בעניין שלהן, הוחלט ששתי הקבוצות ייקנסו ב-25 אלף על זריקת חפצים במהלך המשחק. הפועל נענשה גם ברדיוס עם קהל על תנאי בגין התפרצות האוהד. בית"ר ירושלים נקנסה ב-8000 שקלים בעקבות התפרעות אוהדיה במשחק מול סכנין.

בנוגע לאירועי הדרבי, אמר נציג מכבי תל אביב: "אנחנו השקענו 30 אלף שקל בשמירה על הסדר למרות שזה היה משחק חוץ ולא היינו חייבים. המצית לא נזרקה מהשער שלנו. אנחנו מבצעים פיילוט עם המשטרה והיינו ערים לאורך כל הזמן"

בהפועל תל אביב טענו גם כן כי אוהדיהם לא זרקו חפצים ובנוגע לאוהד שפרץ למגרש כי זה היה מקרה לא צפוי ושלא יכלו לשלוט על זה. בנוסף ציין המשקיף במשחק כי בהשוואה למשחקי דרבי קודמים הפעם היה מדובר בדרבי רגוע ושטופל על ידי הקבוצות בצורה טובה.

השחקן הראשון שקיבל את הדין בהתאחדות לכדורגל, היה חלוצה של סכנין, שקיבל עונש קשה של השעייה מארבעה משחקים. כזכור, החלוץ ביצע תנועה מגונה לאוהדי בית"ר במהלך המשחק בין הקבוצות במחזור הליגה האחרון והורחק בכרטיס אדום. בנוסף, בני סכנין נקנסה בסכום של 50,000 שקלים וכן רדיוס על תנאי לשנה, בעקבות אירועי המשחק והתפרעות אוהדיה.

עוד בוואלה!

לשלם זול על חבילת הסלולר! עכשיו גם אתם יכולים

לכתבה המלאה
ירו בלו שחקן בני סכנין עם מונדר חלאיילה. ברני ארדוב
שלושה משחקים בחוץ. ירו בלו עם מונדר חלאיילה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully