וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: ירו בלו נקנס ב- 12 אלף שקל

נענש בעקבות תנועה מגונה לספסל בית"ר ירושלים. היו"ר אבו יונס: "לא מסכימים עם התנהגות כזו, נקווה שהעונש יהיה מינימלי"

one

ירו בלו, חלוצה של בני סכנין, נקנס הבוקר ב-12 אלף שקל על ידי ועדת משמעת פנימית של המועדון, שנערכה לו בשל אירועי המשחק האחרון מול בית"ר ירושלים. בבני סכנין זעמו על החלוץ וטענו כי הוא נהג בחוסר אחריות, עת שביצע תנועה מגונה לעבר הספסל של בית"ר ירושלים, מה שעלול להביא להרחקתו מכמה משחקים.

בסכנין מקווים מאוד שהעונש שהטילו על השחקן יביא להבנה אצל בית הדין של ההתאחדות כי הקבוצה לא עברה על המקרה לסדר היום, ולא תפריז בעונש כנגד השחקן בדיון שאמור להיערך היום (שלישי).

בלו טען בועדת המשמעת כי פעל מתוך להט המשחק וכי הוא מצטער על ההרחקה והתנועה שעשה לעבר הספסל של בית"ר. אנשי הנהלת סכנין אמרו לבלו כי הם מקבלים את התנצלותו וכי הם מודעים לעברו הנקי מעבירות משמעת, אך החליטו לקנוס אותו, כאמור ואף הוסיפו סעיף על תנאי, הקובע כי במידה ויעבור על עבירה דומה בהמשך העונה הוא ייקנס מיידית ב -15 אלף שקלים נוספים.

שחקן הפועל חיפה גל אראל (מימין) שומר על שחקן סכנין ירו בלו. אדריאן הרבשטיין
טוען כי פעל בלהט המשחק. ירו בלו/אדריאן הרבשטיין

בסכנין יחכו לראות מה יהיה העונש של בלו היום בבית הדין של ההתאחדות, כשהצפי הוא שהשחקן יורחק משלושה או ארבעה משחקים. יו"ר בני סכנין מוחמד אבו יונס ייסע כדי להיות נוכח בדיון שייערך בחמש וחצי ויטען בפני בית הדין כי הרחקה ממושכת של בלו תפגע באופן אנוש בקבוצה, וכי הם מבקשים להקל איתו ולהעניק עונש קטן בתוספת עונש על תנאי.

אבו יונס אמר הבוקר לוואלה! ספורט: "קנסנו את השחקן כי גם אנחנו לא מסכימים עם ההתנהגות שלו, אבל אנחנו מקווים שהעונש יהיה מינימלי כי השחקן התנצל. צריך להעניש אותו בעונש המינימלי כדי לא לפגוע גם בנו. אנחנו כידוע לכולם קבוצת תחתית שצריכה מאוד את השחקן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully