וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: הקבוצה ערכה אימון שיחרור בחוף הים

"זה עשה לנו טוב, המשחק מול בית"ר הוציא הרבה אנרגיות", אמר שחקן. דורה מתלבט לגבי מחליפו של בלו מול מכבי חיפה

one

לאחר התיקו 1:1 מול בית"ר ירושלים בשבת, בבני סכנין מנסים לחזור לשגרה ולהתכונן למשחק הבא, מול מכבי חיפה. הקבוצה ערכה היום (שני) אימון שחרור בחוף הים, כשהמטרה של המאמן שלומי דורה הייתה להרגיע מעט את השחקנים, אחרי השבוע הטעון שעברו לפני ואחרי המשחק מול בית"ר.

דורה עורך מעת לעת אימונים על החוף כדי לשנות אווירה ושחקנים בקבוצה אמרו כי האימון היום, למרות היותו אימון שיחרור קל בלבד, הפיג הרבה מתחים והיה חיוני מאוד.

"זה עשה לנו טוב. המשחק מול בית"ר הוציא מאיתנו הרבה אנרגיות", אמר שחקן בקבוצה, "אין ספק שאנחנו צריכים לקחת נשימה, לשכוח מכל המשחק שהיה ולהתכונן כמו שצריך למשחק מול מכבי חיפה".

שלומי דורה מאמן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
משנה אווירה. דורה/אדריאן הרבשטיין

במהלך האימון, אמר דורה לשחקניו כי הוא מבקש מהם להתאמן ברצינות ולהתכונן למשחק מול חיפה: "מדובר במשחק קשה מאוד. בואו נתכונן כמו שצריך ונוציא תוצאה טובה", ביקש המאמן.

השוער מחמוד קנדיל נעדר מהאימון בשל סיבות אישיות ואילו מוחמד כליבאת, שנמצא עם הנבחרת הצעירה, ייעדר מהאימונים עד יום רביעי. מחר יחזרו השחקנים לאימונים רגילים, כשבפני דורה עומדות כמה התלבטויות לקראת המשחק מול חיפה.

המאמן יודע שייאלץ להסתדר ללא ירו בלו וחאלד חלאיילה המורחקים, כשמקסים ז'וס אמור להחליף את חלאיילה ומחמוד עבאס או עוביידה זבידאת צפויים למלא את מקומו של בלו.
גם בעמדת המגן הימני קיימת התלבטות ודורה יחליט רק לקראת סוף השבוע אם להמשיך עם עלי עוסמאן או להחזיר את מוחמד זבידאת להרכב.

בני סכנין בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully