וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בני סכנין ובית"ר ירושלים סיימו ב-1:1

מערכת וואלה! ספורט

10.11.2012 / 22:16

בלו העלה את המארחים ליתרון (14), ריקן השווה לבית"ר (48), ושתי הקבוצות חלקו בנקודות. בלו (87) וחלאיילה (92) הורחקו

one

אחרי לא מעט סערות על המגרש ומחוצה לו, סיימו הערב (שבת) בני סכנין ובית"ר ירושלים את הקרב ביניהן ב-1:1 חלש, במשחק שהיה יכול להסתיים בצורה טובה בהרבה עבור שתי הקבוצות. סכנין הוליכה לאחר שנראתה מצויין במחצית הראשונה, אבל לא השכילה להגדיל את יתרונה, וראתה את בית"ר חוזרת בגדול במחצית השניה. קבוצתו של אלי כהן חזרה להיראות כמו זו שניצחה את שלושת משחקיה האחרונים, השיגה את השוויון אחרי מבצע נהדר, אבל גם היא לא הצליחה להכריע את המשחק, גם לא אחרי שסכנין נותרה בתשעה שחקנים לאחר הרחקות של בלו וחלאיילה, ובסיום נותרו שתי הקבוצות ומחנות האוהדים עם חצי תאוותם בידם.

אבי ריקן שחקן בית"ר ירושלים לפני מחמוד עבאס שחקן בני סכנין. מגד גוזני
משחק שהתחיל בצורה נהדרת, הסתיים בקול ענות חלושה. ריקן מול עבאס/מגד גוזני

עוד לפני ששתי הקבוצות עלו אל הדשא, כבר הספיקו האוהדים משני המחנות לתפוס כותרות. אוהדי בית"ר ירושלים שעשו את דרכם אל האיצטדיון לא הורשו להגיע עם רכבים פרטיים לדוחא, ונאלצו להחנות מחוץ לעיר ולהגיע באוטובוסים דחוסים, דבר שגרם לאיחור המשחק בעשר דקות. אוהדי סכנין, שניסו להתסיס את האווירה, הניפו את דגל פלסטין ביציע, מה שגרם לאוהדי בית"ר, יחד עם אנשי הימין הקיצוני איתמר בן גביר ומיכאל בן ארי, להגיע ליציעים שלהם כשהם מניפים את דגלי ישראל.

סכנין עצמה נראתה חדה בהרבה בפתיחה, ואחרי שבחנה את אריאל הרוש פעם או פעמיים, עלתה ליתרון בדקה ה-14, לאחר מהלך נאה של ירו בלו. המארחים היו יכולים להגדיל את יתרונם, אבל חוסר תשומת לב של שחקניהם מנע זאת, ומנגד, החלה בית"ר להתעורר. ערן לוי ואבי ריקן לא ניצלו מצבים קורצים במיוחד, ואל המחצית ירדה סכנין ביתרון 0:1.

בית"ר כנראה קיבלה שטיפה בחדרי ההלבשה ממאמנה, כי אל המחצית השניה היא כבר עלתה בצורה טובה בהרבה. כבר אחרי שלוש דקות מצאו האורחים את השוויון, כשמהלך קבוצתי נפלא הסתיים בשער של אבי ריקן. שחקניו של אלי כהן השתלטו לחלוטין על המשחק במחצית השניה, אבל פשוט לא הצליחו לתרגם את ההזדמנויות שלהם למהפך. עד לסיום הספיק השופט דניאל בר נתן להראות את הכרטיס האדום המסורתי לירו בלו, שעשה תנועה מגונה לעבר ספסל בית"ר, ולאחר מכן את חאלד חלאיילה, אבל גם זה לא שינה את התוצאה הסופית.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים עם אבי ריקן (שני משמאל). מגד גוזני
מבצע קבוצתי נהדר. בית"ר חוגגת את השיוויון/מגד גוזני

מחצית ראשונה

דקה 1: אצטדיון דוחא כמעט מלא, אחרוני האוהדים מיהרו להיכנס, ובאיחור של עשר דקות, שרק דניאל בר נתן לפתיחת המשחק.

דקה 6: כבר אחרי דקות ספורות של משחק, ניתן היה להבחין כמה דם רע יש בין שתי הקבוצות, עם עימותים בשני צידי המגרש. השופט הסתפק באזהרות.

דקה 10: איזו הזדמנות לסכנין! כדור קרן מצויין מצא את ראשו של אחמד קאסום שנגח בחדות, אבל הרוש הציל את בית"ר מהקו.

דקה 14: שער! כדור נפלא של דוידוב באזור מרכז המרגש מצא את ירו בלו, שגבר על המגן שלו, עבר את הרוש, וגלגל על המשטח הבוצי כדור שטוח אל הרשת, 0:1 לבני סכנין.

דקה 21: בלו ירה כדור מחוץ לרחבה, אבל הרוש הפעם היה במקום וקלט היטב.

דקה 25: סכנין שוב היתה קרובה לכבוש, כשהרבה של דוידוב מצאה את ראשו של כליבאת, אז במקום לנגוח מחמישה מטרים אל הרשת, הוא ניסה לנגוח אחורה, וההזדמנות אבדה.

דקה 28: ערן לוי הרים כדור טוב לרחבה, אבל לא מצא אף אחד מחבריו. הכדור הורחק והגיע למגרשווילי, שניסה לירות מ-25 מטרים, אבל הכדור טס מעל לשער.

דקה 33: איזו החמצה של ערן לוי! חדד הרים כדור אל הרחבה, ומצא את לוי שהפתיע את כל ההגנה של סכנין, ומעשרה מטרים רק היה צריך להבקיע, אבל הבעיטה שלו מהאוויר הלכה מעל למשקוף. לא ייאמן.

דקה 38: בית"ר המשיכה להתקרב, סכנין לא הצליחה להרחיק וריקן בעט היטב כדור מסוכן שנעצר אצל קנדיל.

שמעון הרוש שחקן בני סכנין שומר על עמית בן שושן שחקן בית"ר ירושלים. מגד גוזני
אף אחת לא הצליחה להכריע את המשחק. בן שושן מול הרוש/מגד גוזני

מחצית שניה

דקה 48: שער! איזה מבצע מרהיב של בית"ר ירושלים! רצף של מסירות בין ערן לוי וחן עזריאל הסתיים אצל אבי ריקן שלא התבלבל מול קנדיל, וקבע 1:1. שער נהדר.

דקה 51: טעות קשה של קנדיל שלא יצא אל בן שושן, אבל שחקנה של בית"ר לא הצליח לנצל את זה, ושערה של סכנין תיקן עם עצירה טובה.

דקה 59: עזריאל הגיח באגף השמאלי והרים כדור נהדר למרכז הרחבה, אבל הנגיחה של גלאבינה לא היתה טובה והלכה ליד הקורה והחוצה.

דקה 63: וואו, החמצה כזאת לא רואים כל יום. מגרלשווילי פרץ אל הרחבה והיה צריך לבעוט, אבל היסס, הבעיטה שלו נהדפה היישר אל עמית בן שושן, שמול שער ריק בעט החוצה. החמצה מביכה.

דקה 68: אחרי דקות ארוכות ללא מצב, הצליחה סכנין לסכן את שערה של בית"ר, כשכדור רוחב נמוך הגיע אל בלו ליד הקורה, אבל זה לא הצליח לדחוק מול הרוש.

דקה 80: המשחק, שהיה קצבי עד לשלב הזה, החל להירגע, ושתי הקבוצות נראו מרוצות מהנקודה ההולכת ומתקרבת.

דקה 88: כרטיס אדום! ירו בלו זעם על הספסל של בית"ר ירושלים, הוסיף תנועה מגונה, והשופט לא היסס והותיר את סכנין בעשרה שחקנים.

דקה 90+2: עוד כרטיס אדום! הפעם בר נתן שלף צהוב שני לחאלד חלאיילה, לאחר שזה ביצע עבירה חריפה על פרננדס, וסכנין נותרה בתשעה שחקנים.

אוהדי בני סכנין. מגד גוזני
הניפו דגל פלסטין כדי להתסיס. אוהדי סכנין/מגד גוזני

הרכבים

בני סכנין: מוחמד קנדיל, עלי עוסמאן, עידן ויצמן, עלא אבו סלאח, שמעון הרוש, חאלד חלאיילה, חאמד גנאים (מקסים ז'וס, 90+3), אלכסנדר דוידוב, אחמד קאסום (עובדה זבידאת, 83), מוחמד כליבאת (מחמוד עבאס, 66), ירו בלו.

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, שי חדד, דינו שקבורץ, מתן בראשי, חיים מגרלשווילי, אבי ריקן (ברק משה, 80), דריו פרננדס, דומיניק גלאבינה (עומר נחמני, 86), עמית בן שושן, חן עזריאל, ערן לוי.

מיכאל בן ארי, איתמר בן גביר פעילי הימין הקיצוני במשחק בין בני סכנין לבית"ר ירושלים. מגד גוזני
טפסו טרמפ על כל המהומה. פעיל הימין הקיצוני איתמר בן גביר וח"כ מיכאל בן ארי/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully