וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד מדווחים: יובנטוס תנסה להחתים את סאנצ'ס

על פי 'מארקה', הגברת הזקנה שחיזרה בעבר אחרי החלוץ הצ'יליאני מעוניינת בו לעונה הבאה. הולק: "מסי ראוי לכדור הזהב"

האם אלכסיס סאנצ'ס יסיים את דרכו בברצלונה בסוף העונה הקרובה? נכון לעכשיו עדיין מוקדם לקבוע, אבל ב'מארקה' מפורסם הבוקר (שבת) שיובנטוס לוטשת עיניים לעברו של חלוץ ברצלונה כמועמד אפשרי לחיזוק לעונה הבאה. האיטלקים מעוניינים לצרף לפחות חלוץ בכיר אחד לעונה הבאה כחלק מהניסיון שלהם לנסות ולהתמודד ברמות הגבוהות בליגת האלופות.

שחקן ברצלונה אלכסיס סאנצ'ס חוגג. רויטרס
אם ניימאר יגיע, מה יקרה איתו? אלכסיס סאנצ'ס/רויטרס

זו לא הפעם הראשונה ששמו של סאנצ'ס עולה כמועמד ליובה. כבר לפני שנה וחצי נאבקה הגברת הזקנה עם בארסה על שירותיו של החלוץ, שגילה עניין באפשרות לעבור אליה. למרות עונה פנטסטית אשתקד, הצ'יליאני מאכזב מתחילת העונה כשדויד וייה ששב מפציעה תפס את מקומו בהרכב. ספקולציה נוספת שעלתה היא שאלכסיס חושש ממעמדו על רקע האפשרות שניימאר יגיע בקיץ הקרוב, אבל בכל מקרה הוא צפוי להמשיך לפחות עד לתום העונה.

ובינתיים ליאונל מסי ממשיך לקבל קולות נוספים בכל מה שקשור לקרב שלו על כדור הזהב. הפעם מתייצב לצידו חלוצה של זניט סנט פטרסבורג הולק, שאמר: "לדעתי השחקן הטוב ביותר בעולם כיום הוא מסי. כריסטיאנו רונאלדו הוא גם כן ווינר ומבקיע שערים רבים, אבל כשאתה מדבר על שאלת הטוב ביותר, הקול שלי הולך למסי. יש לו קבוצה נהדרת, והוא גם עושה את הדברים בצורה שונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully