וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלבס: "רונאלדו פחות גדול ממסי בגלל היכולת"

מגן ברצלונה בטוח: "זה לא קשור להתנהגות על המגרש". על הדיווח לגבי ריב בין מסי לוייה: "אנחנו יודעים מאיפה זה מגיע"

המלחמה בין ברצלונה לריאל מדריד לעולם לא דועכת וכשהתקשורת הקטאלנית והמדרידאית מתגייסת ומוסיפה שמן למדורה, העניינים רק הולכים ונעשים יותר חמים. לאחר ההפסד של ברצלונה 2:1 בסקוטלנד מול סלטיק ביום רביעי, נפוצו דיווחים על ויכוח נוסף על המגרש בין ליאונל מסי לדויד ויייה, כמו זה שהיה להם בגראנדה לפני כחודש וחצי.

בברצלונה מיהרו להכחיש כמובן, אבל סרטון קצר שפורסם מראה את הארגנטינאי ספק צועק על החלוץ הספרדי, לאחר שזה שלח בעיטה מעל למשקוף. כעת, דני אלבס, מגן ברצלונה, שתפגוש את דודו אוואט, תומר חמד ומאיורקה ביום ראשון, התפנה לנסות ולהרגיע את הרוחות ועל הדרך, ידע היטב למי צריך להפנות אצבע מאשימה.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד מול דני אלבס שחקן ברצלונה. רויטרס
ירה בלי להתבלבל. אלבס מול רונאלדו/רויטרס

"אלו הם הדברים שמוכרים", אמר הברזילאי על הדיווחים, "היה רעש במגרש וצריך לצעוק כדי שישמעו אותך. אבל אנחנו יודעים בדיוק מאיפה מגיעים כל הדיווחים האלה. קודם דיברו על ההתנהגות הטובה של כריסטיאנו רונאלדו ועכשיו, כשהבחירה לכדור הזהב מתקרבת... הכל מכור... בואו נפסיק את המשחקים".

אלבס הוסיף: "מה שגורם לכריסטיאנו להיות פחות גדול ממסי זו לא ההתנהגות על המגרש, אלא היכולת שיש לליאו. זו מתנה שיש לו והוא חייב לזכות בכדור הזהב, אבל שיתנו אותו למי שהם רוצים. מה שאני אגיד עכשיו, כבר לא יעניין מחר".

קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד. רויטרס
מתוסכל מכמות הדקות. בנזמה/רויטרס

ובינתיים במדריד, קרים בנזמה מתוסכל: "בוודאי שאני רוצה לשחק יותר, מתחילת העונה אני יותר זמן על הספסל מאשר על המגרש, אבל אמשיך להילחם ולנצל את הדקות שאני מקבל", הוא אמר בראיון לל'אקיפ.

הצרפתי החמיא לז'וזה מוריניו: "הוא תמיד תומך בי וניצב מאחוריי, אף פעם לא נותן לי להתייאש. כשהדברים הולכים טוב, הוא אומר לך שאתה בסדר וכשהדברים הולכים מצוין, הוא אומר לך שאתה טוב. הכל כדי שתשמור על היכולת שלך".

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully