וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: שוב מסי ודויד וייה התווכחו במהלך משחק

ב'אס' טוענים כי הפרעוש כעס על כך שהספרדי לא מסר לו כדור בפיגור 1:0 ונראה כועס עליו. ססק פברגאס: "היה חסר לנו עומק"

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק

מה קורה ליחסים בין לאונל מסי לדויד וייה, והאם שוב הם עולים על שרטון? ב'אס' מדווחים על ויכוח שהתחולל בין השניים במהלך ההפסד לסלטיק (2:1). בדקה ה-80 ובמצב של 0:1 לסקוטים, בארסה תקפה כאשר וייה ומסי ניסו להכניע את ההגנה המקומית. אלא שהחלוץ הספרדי בחר להמר על בעיטה. מסי, שביקש את הכדור, נראה כעוס והראה לו את חוסר שביעות רצונו מכך שהוא לקח החלטה לא נכונה, לדעתו, כשהשניים נראו מחליפים דברים במהלך המשחק ומסי נראה עצבני.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה מול ג'ו לדלי סלטיק. AP
השער בטח לא מנחם אותו. ליאונל מסי/AP

כזכור, אין זו הפעם הראשונה שהשניים מתעמתים על המגרש. במשחק הליגה מול גרנאדה התעצבן הפרעוש על עיכוב במסירה מצד החלוץ הספרדי, וצעק עליו: "תמסור לי בנגיעה". וייה השיב אז: "ניסיתי למסור לך ברגע שהכדור הגיע אליי", אבל מסי התעקש: "זה לא מה שאמרתי. אמרתי שתמסור בנגיעה ראשונה". משם התלהט הוויכוח לחילופי צעקות, אך בסיום המשחק נראו השניים מתחבקים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
דויד וייה שחקן ברצלונה. רויטרס
מה אומר העימות הזה על היחסים ביניהם? דויד וייה/רויטרס

לאחר ההפסד עצמו, אמר מסי שכבש בדקה האחרונה את השער המצמק: "השער הזה לא עזר, אבל יש עוד הרבה משחקים בהם אוכל להקדיש שער לתיאגו", כשהוא מתכוון כמובן לבנו הטרי, "הם הגיעו פעמיים לשער. הם יותר גדולים פיזית ובגלל זה הם כבשו את השער הראשון".

ססק פברגאס התקשה למצוא את המילים להפסד, ואמר: "אין תירוצים. שלטנו במשחק, אבל היה חסר לנו עומק. לא הגענו להרבה מצבי הבקעה. אנחנו חייבים להמשיך לעבוד כדי להשתפר, אבל אנחנו שמחים מאיך שהעונה הזו מתנהלת, פרט לתוצאה הזו". צ'אבי הוסיף: "מה שחשוב זה שאנחנו תלויים בעצמנו", והחמיא לקהל בגלזגו: "זו דוגמה לכל הקבוצות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully