וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: 1:2 מפתיע לגרנאדה בחוץ על בטיס

האורחת מתחתית הטבלה ניצחה את הרביעית בזכות שערים של טורז'ה וריקו. בצרפת: ראן ניצחה בחוץ 1:3 את נאנסי החלשה

המחזור ה-11 בליגה הספרדית יצא לדרך כבר הערב (שישי), עם ניצחון חוץ מפתיע של גרנאדה 1:2 על בטיס. הקבוצה מאנדלוסיה הגיעה למשחק בסביליה כשהיא במקום ה-19 בלבד, מתחת לקו האדום, אבל הפתיעה את הירוקים-לבנים המאוכזבים, שניצבו ערב המחזור במקום הרביעי בטבלה.

כבר אחרי שבע דקות האורחים עלו על הלוח, כשגבריאל טורז'ה הרומני הגיע ראשון לריבאונד בתוך תיבת החמש ושלח עם רגל ימין לרשת את היתרון המפתיע של גרנאדה. בטיס מצאה את השוויון בדקה ה-62, כשרובן קסטרו קיבל מסירה מאלכס מרטינס וכבש. אלא שגרנאדה עקצה שוב, הפעם עם מיקל ריקו, שבדקה ה-74 כבש את השני וסידר את ההפתעה הגדולה.

עוד הערב, במשחק שפתח את המחזור ה-12 בליגה הצרפתית, גברה ראן 1:3 בחוץ על נאנסי. האורחים הגיעו למשחק ממרכז הטבלה והצליחו לצבור עוד שלוש נקודות, ניצחונם השישי העונה, מול היריבה החלשה שנועלת את טבלת הליג 1, כשבמאזנה חמש נקודות בלבד.

נגיחה מדויקת של מבלוט ארדינג העלתה את ראן ליתרון בדקה ה-21, אבל סימון זנקה המארח השווה, חמש דקות מפתיחת המחצית השנייה. לקראת הסיום, הצליחו האורחים להשיג את הניצחון. שער מדהים בבעיטה מהאוויר לחיבורים של רומן אלסנדריני, החזיר את היתרון לאורחים בדקה ה-74 וכעבור עשר דקות ג'ונתן פיטרויפה חתם את התוצאה.

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

כדורגל צרפתי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully