וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים כרטיס לדרבי? התכוננו להיפרד מ-800 שקלים

9.11.2012 / 15:37

לאחר שכל הכרטיסים שהוצעו למכירה נחטפו במהירות, המחירים בשוק השחור מאמירים. גרסיה טרם החליט מי יפתח כמגן ימני

ברני ארדוב

הדרבי התל אביבי יתקיים ביום ראשון בבלומפילד ומעבר להכנות המקצועיות של שתי הקבוצות, נדמה שהקרב האמיתי כרגע הוא על השגת כרטיס לאחד המשחקים הכי מעניינים שהיו כאן בשנים האחרונות. מכירת הכרטיסים עבור אוהדי מכבי תל אביב הסתיימה במהירות וכל 1600 הכרטיסים נחטפו בתוך 50 דקות.

כעת נראה שלא כל מי ששם ידו על אחד הכרטיסים אכן עשה זאת בכדי להגיע למשחק עצמו. מאז הסתיימה המכירה החל לפרוח שוק שחור בכל הנוגע לכרטיסים היקרים תרתי משמע ומי שירצה להשיג כעת כרטיס כניסה למשחק יוכל לעשות זאת דרך אתרים שונים באינטרנט, דוגמת יד2 בהם מוצעים כרטיסים בודדים למכירה במחירים אסטרונומיים שנעים בין 300 ל-800 שקלים

צילום כרטיס לדרבי. רענן ברנובסקי
הדרבי הזה הולך לפגוע לאנשים בכיס. כרטיס לדרבי, 121 שקלים במחיר המקורי/רענן ברנובסקי

המשטרה שצפויה להיערך בכוחות מתוגברים באצטדיון בלומפילד ביום המשחק, צפויה לאכוף גם את נושא הספסרות בכרטיסים ולפחות לעת עתה נראה שמי שלא הצליח להשיג כרטיס במכירה המוקדמת במשרדי הכרטיסים, יאלץ כעת לשלם מאות שקלים בכדי להיות באצטדיון בדרבי המסקרן הזה. בתוך כך קיימה הבוקר מכבי תל אביב אימון נוסף לקראת המשחק. האימון היה סגור לתקשורת והמאמן אוסקר גרסיה הסתפק באימון קל יחסית, בו לא תורגל ההרכב וגם לא נערך שום תרגול טקטי מיוחד. החלוץ רוברט ארנשו שסובל מפציעה בשריר הירך האחורי ולא יכלל בסגל למשחק, הסתפק באימון ריצה בלבד.

מחר (שבת) תערוך הקבוצה אימון נוסף ובו יקיים גרסיה את התרגול הטקטי המרכזי לקראת הדרבי. נראה כי התחרות על חולצת ההרכב מעולם לא היתה גדולה יותר, כאשר העמדות בהן עדין לא ברור מי יפתח הן עמדת המגן הימני (עומר ורד, שרן ייני או סטיב גורי, ר"ב), ושתי משבצות נוספות בקישור ובהתקפה שם מתחרים שרן ייני, חסן אבו זייד, רפי דהן, דור מיכה, מונס דאבור ורוברטו קולאוטי על שני מקומות פנויים, לאחר שמקומם של גל אלברמן, מהראן ראדי, גונסאלו גרסיה ואלירן עטר מובטח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן מכבי תל אביב, עומר ורד. ברני ארדוב
האם הוא יפתח בעמדת המגן הימני? עומד ורד/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully