וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזלו כל הכרטיסים לדרבי התל אביבי

6.11.2012 / 18:07

דייני ההתאחדות החליטו לאסור קביעת מחירים שונים לאוהדי בית וחוץ בעתיד, האוהדים חטפו את כל הכרטיסים ב-50 דקות

ניב אהרונסון
משה בר ניב יו"ר הפועל תל אביב (ימין). ניב אהרונסון
מנסים למצוא פתרון. בר ניב מימין/ניב אהרונסון

אחרי 50 דקות של מכירה בלבד, אזלו כל הכרטיסים לדרבי התל אביבי שייערך ביום ראשו ןהקרוב, זאת למרות הסערה סביב המחירים הגבוהים. כזכור, מוקדם יותר הערב (שלישי) הוחלט לאחר דיון בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל שמחירי הכרטיסים לא יורדו, אך יחד עם זאת, החליטו הדיינים כי מעתה ייאסר לקבוע מחירים שונים לאוהדי בית ואוהדי חוץ ושההפרשים ממחירי הכרטיסים בדרבי התל אביבי ייתרמו לאגודה למלחמה בסרטן.

הדיון בעניין מחירי הכרטיסים לדרבי התל אביבי התקיים מוקדם יותר בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, בפני הדיינים אורי גורן ואסף הדסי. את מכבי תל אביב ייצגו בדיון דובר המועדון עופר רונן והיועץ המשפטי עו"ד מורן מאירי. את הפועל תל אביב ייצג בדיון משה בר ניב, יו"ר המועדון. התובע שלום אבן עזרא ייצג את ההתאחדות בדיון.

כזכור, אמש פנתה מכבי תל אביב להתאחדות בבקשה לדון בעליית מחירי הכרטיסים לאוהדי מכבי תל אביב לקראת הדרבי. זאת לאחר שבהפועל תל אביב הוחלט לדרוש מחיר יקר יותר לכרטיס מאוהדי מכבי תל אביב. בתחילה נדרש מחיר של 132 שקל כולל עמלה ובהמשך הוזל המחיר ל-121 שקלים כולל עמלה. המחירים לא כוללים עמלת הזמנה באינטרנט בסך 15 שקל נוספים.

עוד לפני שהחל הדיון ניסו הצדדים להגיע לפשרה, התכנסו למספר דקות בחדר צדדי, אך הניסיון לא צלח והדיון התקיים נפתח. אלא שמיד בפתיחת הדיון ביקש בר ניב הפסקה של 10 דקות כדי שהצדדים יגיעו להסכם ביניהם. הדיין אפשר לצדדים לדון שנית בהצעת הפשרה וההסדר.

עו"ד מכבי תל אביב מורן מאירי פתח ואמר: "בהתאחדות יש מספר תקנונים. וכשם שיש תקנון לכמות הכרטיסים שיש להקצות לקבוצה אורחת בסך 10 אחוז מכמות הכרטיסים הכללית, גם נקבע שיש לשמור על איזון במחיר הכרטיסים בין קבוצה אורחת ומארחת. התקנון ברור מאוד ונועד לשמור על שוויון. עיכבנו את מכירת הכרטיסים לאוהדי מכבי תל אביב עד החלטת בית הדין. יש בהחלט זמן לתקן את העוול שעשוי להיגרם לאוהדי הקבוצה".

משה בר ניב מהפועל תל אביב אמר בתגובה: "מה כבר קרה כאן? בסך הכל מכרה הפועל תל אביב לבעלי מניותיה, 450 כרטיסים בלבד בהנחה. רוב אוהדינו משלמים מחיר מלא כמו שישלמו אוהדי מכבי. בידלנו רק את חברי עמותת האדומים שהשקיעו כספית במועדון. לא הפלנו את אוהדי מכבי והם משלמים בדיוק כמו אוהדי הפועל. ניתנה הנחה לא משמעותית לקבוצה קטנה של אוהדים. יש למכבי שייח עשיר מקנדה שייתן מכיסו גם. אם הפועל במצבה הכלכלי מוכנה לוותר על כספים בשביל אוהדיה שהם גם הבעלים שלה לא יקרה כלום אם גם במכבי יתנו".

בסוף הדיון שאל הדיין את הפועל תל אביב אם הם יהיו מוכנים לתרום את הכסף שיתקבל מההפרש של ההנחה, ואז התקבלה החלטה שמעתה והלאה לא יתאפשר לקבוצות למכור כרטיסים במחירים שונים לאוהדי בית ואוהדי חוץ. כעת, אוהדי הפועל תל אביב יתרמו את ההפרש לאגודה למלחמה בסרטן. משמעות ההחלטה היא שאוהדי מכבי תל אביב ישלמו את המחיר של 110 שקלים ולא יזכו להורדת מחירי הכרטיסים. משמעות ההחלטה היא שיתר הכרטיסים שטרם נמכרו לאוהדי הפועל תל אביב, אמורים גם הם להימכר ללא הנחה.

דובר מכבי תל אביב עופר רונן אמר לאחר הדיון: "בית הדין קבע בצורה מאוד ברורה, שלא משתמעת לשתי פנים שהפועל תל אביב עברה את התקנון ובעקבות זה היא מתבקשת לשלם את ההפרש ולתרום אותו לפי החלטת בית הדין. מכבי תל אביב החליטה שהיא מעלה את כל העניין מבחינה עקרונית והכסף הוא פחות משמעותי. ההחלטה הייתה שלא תהיה אפליה בין האוהדים וזאת גם ההחלטה שהתקבלה".

שלום אבן עזרא תובע ההתאחדות. ניב אהרונסון
מייצג את ההתאחדות בדיון. אבן עזרא/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully