וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס הביסה 1:6 את פסקארה

משחק אדיר של פאביו קוואלירלה, עם שלושער ושני בישולים, סידר לגברת הזקנה התאוששות מצוינת מההפסד לאינטר

המחזור ה-12 בליגה האיטלקית יצא הערב (שבת) לדרך עם שני משחקים בלבד, כשרוב המשחקים יחתמו את המחזור ביום ראשון. האלופה יובנטוס שכחה את ההפסד לאינטר בשבוע שעבר והתפוצצה עם 1:6 על פסקראה, כולל שלושער של פאביו קוואלירלה. במשחק נוסף סיימה קליארי ב-0:0 עם קטאניה.

פאביו קוואליירלה יובנטוס חוגג שער. רויטרס
הצגה אישית. קוואלירלה/רויטרס

פסקארה - יובנטוס 6:1

אומנם היריבה הייתה חלשה, אבל מה תגידו על יובנטוס? הביאנקונרי השאירו מאחור את ההפסד לאינטר במשחק העונה ואחרי שכבשו רביעייה בליגת האלופות באמצע השבוע, ההתקפה שלהם המשיכה לתקתק גם בליגה, בתחילתו של רצף חדש של משחקים ללא הפסד.

הפעם האחרונה בה יובה כבשה שישה שערים ומעלה הייתה ב-0:7 על אולימפיאקוס, בדצמבר 2003! השישייה האחרונה בליגה הייתה מול מילאן, באפריל 1997 (1:6).

החגיגה החלה כבר אחרי שמונה דקות, עם ארתורו וידאל, שהחליף דאבל פס עם ג'ובינקו וגילגל פנימה. מכאן החל הקונצרט של פאביו קוואלירלה. בדקה ה-22 הוא בעט פנימה מתוך הרחבה, אבל שעמנואל קאסצ'ונה צימק בנגיחה יפה בדקה ה-25. יובה לא נבהלה כלל.

בדקה ה-30 קוואלירלה הקפיץ בעקב ואסמואה כבש במספרת מרהיבה מחמישה מטרים וכעבור שבע דקות החלוץ סיפק בישול נוסף, הפעם לג'ובינקו, עם דאבל פס יפה שהסתיים בבעיטה חדה של הנמלה האטומית.

החמישי הגיע עוד לפני המחצית, עם כדור ארוך מוידאל, שקוואלירלה שלח לרשת והשישי של יובה, השלישי של קוואלירלה במשחק הענק שלו (שלושער ראשון של שחקן יובנטוס במשחק ליגה מאז אלסנדרו דל פיירו באפריל 2008 מול אטאלנטה), נכבש בדקה ה-53 ואיזה שער זה היה. קרן של פירלו עלתה מימין והחלוץ, שהתקנא במספרת של אסמואה, שלח אחת נהדרת משלו לרשת. 1:6 גדול ליובה.

משחק נוסף:

קליארי - קטאניה 0:0

ארתורו וידאל שחקן יובנטוס (שמאל) עם סבסטיאן ג'ובינקו, קלאודיו מרקיזיו. Sandro Perozzi, AP
מרקיזיו, ג'ובינקו וארתורו וידאל נהנו/AP, Sandro Perozzi

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully