וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדינסון קבאני: "השערים מוקדשים לאשתי ולמשפחה שלי"

חלוץ נאפולי התפרע עם רביעייה ב-2:4 על דניפרו בליגה האירופית, ובעיר חגגו. המאמן מצארי: "יש לי קבוצה של אלופים"

חלוץ נאפולי אדינסון קבאני פירק לבדו 2:4 את דניפרו אתמול (חמישי) בליגה האירופית, ובנאפולי התענגו על כל שער. לפי "אינפוסטרדה", קבאני הוא השני שכובש רביעייה במפעל המשני באירופה, אחרי שפלקאו עשה זאת ב-2011 במדי פורטו. הניצחון בא אחרי תקופה פחות טובה של הקבוצה, שניצחה רק במשחק אחד מששת האחרונים לפני הבליץ של אתמול. קבאני, שכבש את כל השערים מול דניפרו, מאמין שהניצחון הזה הוא סימן לבאות.

"היינו במצב עדין", אמר החלוץ, "היינו חייבים לשלוח מסר חזק עם ההופעה שלנו. הניצחון הזה היה חשוב לנו ואני שמח שהצלחנו להשיג אותו. אני שמח מאוד. הבקעתי את כל הגולים ונתתי 100 אחוז כדי לתרום לקבוצה שלי. זה היה באמת ערב נפלא. השערים מוקדשים לאשתי ולמשפחה שלי".

ולמרות ההופעה אתמול, מנג'ר נאפולי וולטר מצארי התעקש שהקבוצה שלו היא לא רק החלוץ האורוגוואי. "יש לי קבוצה של אלופים, לא רק קבאני", אמר מצארי. "אני גאה מאוד בכל הבחורים. זה נראה כמו עוד לילה מקולל עבורנו, אבל תודות לכולם היינו מסוגלים להפוך את התוצאה. הכל אפשרי עבורנו, אנחנו רק צריכים להמשיך לעבוד ולשמור על איזון. רצינו את קבאני ב-2010, האמנתי בו וקיוויתי שהוא יוכל להיות אפקטיבי כמו שהוא עכשיו".

"כשהוא הגיע האוהדים שלנו לא היו כל כך שמחים", הודה מצארי, "שכנעתי אותו שנאפולי זה המועדון עבורו. הוא התפוצץ כאן בגלל שהקבוצה משחקת בדיוק בסגנון שמתאים לו".

נאפולי כרגע במקום השני בבית 6 בליגה האירופית, עם שש נקודות. באיטליה הבלוז מדורגים במקום השלישי, ובסוף השבוע הם יוצאים למשחק מול גנואה.

אדינסון קבאני נאפולי. GettyImages
מראה שכיח מול דניפרו. אדינסון קבאני/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully