וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוצ'אלנג': הפועל חולון גברה 69:84 על טביליסי

הסגולים שבו לאירופה עם נצחון, האסל בלט (22 נק', 15 ריב'). יורוקאפ: ניצחון לנימבורק וגינזבורג, 17 נק' לנעימי בנצחון טריומף

הפועל חולון חזרה הערב (רביעי) לשחק במפעלים האירופאיים לאחר 16 שנות היעדרות וחגגה עם ניצחון 69:84 על ארמיה טביליסי הגאורגית, במשחק הפתיחה של ביורוצ'אלנג'. חולון, שהוגרלה לבית ח' המשיכה את יכולתה הטובה מתחילת השבוע בליגת העל, אז ניצחה 79:91 את בני הרצליה החזקה, ולא התקשתה מול יריבתה. חולוניה נהנתה מיכולת מצוינת של פרנק האסל, שהיה דווקא חלש מול בני הרצליה, והתפוצץ עם 22 נקודות ולא פחות מ-15 ריבאונדים. המארחת עלתה ליתרון מוקדם ונטלה את ההובלה כבר למן הפתיחה, כשסיימה את הרבע הראשון ביתרון 19:28.

פרנק האסל, שחקן הפועל חולון. מגד גוזני
22 נקודות, 15 ריבאונדים. פרנק האסל/מגד גוזני

שלומי הרוש ושון דניאל המשיכו את המגמה גם ברבע השני, כשהגאורגים שמרו על מרחק סביר, אך לא התקרבו יותר בעיקר עקב העובדה שהשליכו שלשות ללא הכרה. רבע שלישי נהדר של פרנק האסל, המצטיין במשחק, נתן את האות לתבוסה. יחד עם המתאזרח זאק רוזן, שמשתפר משבוע לשבוע, העלו אותה ליתרון 52:72 בתום הרבע השלישי. ברבע הרביעי ניצל מאמן חולון, דן שמיר, את היתרון הגבוה כדי לשתף שחקנים מקצה הרוטציה כמו אופיר פרחי ואורי זוהר, ובסיום 69:84 קל לחולון.

קלעו לחולון: האסל 22 (15 ריבאונדים), סמית' 16 (שמונה ריבאונדים, שישה אסיסטים), רוזן 13, דייסון 12, דניאל 9, היל 7, הרוש 5. שותפו אך לא קלעו: פרחי, צ'רנוביץ' וזוהר. הרבו לקלעו לטביליסי: מילאג' 20, ווילסון 15

זאק רוזן, שחקן הפועל חולון. מגד גוזני
משתפר משבוע לשבוע. זאק רוזן/מגד גוזני

* נימבורק, יריבת הפועל ירושלים בשלב הבתים ביורוקאפ אותה מאמן הישראלי ננו גינזבורג, גברה 78:91 על בודיבלניק קייב האוקראינית. האלופה הצ'כית, שתתארח במלחה במחזור הבא, לא התקשתה ופתחה פער של 14 נקודות במחצית הראשונה. במחצית השנייה המשיכה לטייל והאוקראינים צימקו את ההפרש במעט לקראת סיום. פטר בנדה קלע 18 לצ'כים ופליזה הוסיף 17. גיורגי צינצדזה קלע 14 למפסידים.

ננו גינזבורג מאמן נימבורק. מגד גוזני
חוזר בשבוע הבא לירושלים לאחר ניצחון במחזור הפתיחה. ננו גינזבורג/מגד גוזני

* יובל נעימי רשם ניצחון חוץ חשוב עם קבוצתו טריומף בצרפת, לאחר 71:76 על לה מאן. הגארד הישראלי, שנמצא בכושר טוב מאוד בפתיחת העונה, שוב נראה טוב וקלע 17 נקודות. נעימי קלע ארבע שלשות משישה נסיונות, הוסיף שלושה ריבאונדים ואיבד פעמיים. סרגיי קראסב, בנו של שחקן העבר ואסילי, היה מצוין עם 27 נקודות. חאליד אל אמין קלע 17 עבור הצרפתים.

יובל נעימי שחקן הפועל ירושלים. מגד גוזני
17 נק' בנצחון טריומף. יובל נעימי/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully