וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: הפועל ירושלים הפסידה 85:72 לפרינאיי

שנה עברה וכלום לא השתנה: האדומים שוב פתחו עונת יורוקאפ מאכזבת, עם הפסד מביך בליטא. סמית' קלע 15, פולן 13

שנה עברה, ונראה כי כלום לא השתנה. לאחר הפיאסקו אשתקד תחת עודד קטש וההדחה מהיורוקאפ כבר בשלב הבתים אשתקד, גם נוכחותו של שרון דרוקר, שהוליך את ירושלים לזכייה ביול"ב קאפ ב-2004, לא הביאה את השינוי, לאחר שהאדומים הפסידו היום (רביעי) 72:85 לפרינאיי הליטאית, במשחק פתיחת העונה ביורוקאפ. הקבוצה של דרוקר, שהפסידה בשלושת משחקיה הראשונים בליגת העל, נראתה טוב יותר בתחילת השבוע, כשהביסה 71:90 את מכבי אשדוד במלחה, אך מסתבר שהחיבור הקבוצתי עדיין רחוק מלהיות אופטימלי. ירושלים הציגה הגנה נרפית במיוחד ואיפשרה לליטאים לחגוג מחוץ לקשת. קרייג סמית' נראה רע במיוחד, ולמרות שהשיג 15 נקודות, הירבה לאבד ולא הצליח לסגור את איזור הצבע בהגנה.

שחקן הפועל ירושלים ג'ייקוב פולן. מגד גוזני
פתיחה רעה לעונה. ג'ייקוב פולן/מגד גוזני

ג'ייקוב פולן פתח היטב את המשחק והעלה את ירושלים ליתרון ברבע הראשון עם 10 נקודות מהירות, אך ההגנה החלשה של ירושלים נחשפה פעם אחר פעם לשלשות וסלים קלים של הליטאים, כשהרבע הראשון הסתיים בשוויון 16:16. יכולת סבירה של רביב לימונד ואורי קוקיה ברבע השני השאירה את האדומים קרובים ליריבה, שירדה למחצית ביתרון 33:35. אלא שבמחצית השנייה הליטאים הצליחו לפתוח פער מוצדק. שלשות של אורליק, הבולט בשורות הליטאים (26 נקודות) ושל מילקאניס שהתחמם במחצית השנייה, העלו אותה ליתרון דו ספרתי מבטיח. טפירו ניסה להחזיר את האדומים למשחק, אך ללא הצלחה.

מהלך המשחק

רבע 1

פולן פתח את המשחק עם שלשה ולימונד עם חטיפה וסל קל העלה את ירושלים ליתרון 0:5 מוקדם. הליטאים הגיבו עם שתי שלשות רצופות, אך פולן שמר את היתרון של האדומים. הליטאים עלו ליתרון ראשון, אך לימונד עם סל נוסף החזיר את היתרון לאורחת. פולן להט עם 10 נקודות ברבע הראשון, אך אורליק השווה לקראת סיום הרבע. 16:16 בתום הרבע.

רבע 2

אלישי כדיר עלה מהספסל ועם נקודה מהקו ואסיסט נוסף לקרייג סמית' פתח טוב את הרבע. מאיר טפירו הזין את אורי קוקיה לארבע נקודות רצופות, אך אורליק תפר שלשה נוספת בצד השני. קוקיה קלע סל יפה נוסף, אך ההגנה החלשה של ירושלים נחשפה במערומיה. כדיר המשיך את היכולת ההתקפית שלו ועם שתיים נוספות מהקו השווה ל-33:33, אך איבוד רשלני של טפירו הוביל למתפרצת קלה, ובמחצית 33:35 לליטאים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן הפועל ירושלים אורי קוקיה. קובי אליהו
עלה מהספסל וקלע שש נקודות ברבע השני. אורי קוקיה/קובי אליהו

רבע 3

קרייג סמית' פתח את המחצית השנייה עם שת קליעות מדויקות מקו וכדיר קלע סל נוסף. ההגנה האדומה שוב ספגה שלשות קלות, אך סל יפה בחדירה של פלס הוריד את ההפרש לנקודה, 43:44. פלס עם שלשה נוספת החזיר את היתרון לירושלים לאחר זמן רב, אך הליטאים חזרו להוביל. שלשה רביעית של אורליק העלתה את הליטאים ליתרון הגבוה ביותר שלה עד כה, 47:55, אך טפירו עם ארבע נקודות רצופות ואסיסט נוסף לקוקיה החזיר את האדומים למשחק. הליטאים שוב פתחו פער בזכות יכולת טובה של אורליק, ובסיום הרבע 54:61 לליטאים.

רבע 4

ארתורס מילאקניס הליטאי צלף שלשה נוספת, והעלה את קבוצתו ליתרון של 11 נקודות, כששלשה נוספת הרחיקה מאוד את הניצחון מירושלים. שלשה של לימונד צימקה במעט ההפרש, אך ירושלים לא הצליחה לרדת לפיגור חד ספרתי ונראתה בדרך הבטוחה להפסד מביך. יאנאביצ'יוס הצעיר תקע את המסמר האחרון בארון של הקבוצה מהבירה עם ליי אפ, ובסיום 72:85 משכנע לליטאים.

סטטיסטיקה

קלעו לפרינאיי: אורליק 26 (7 מ-10 לשתיים, 4 מ-7 לשלוש), מילאקניס 14, אורבוטיס 12 (11 ריבאונדים), קדזיליוס 10, ונה 9, יאנביצ'יוס 7, ולקיה 6, איבנוסקאס 1, לבוקאס שיחק ולא קלע.

קלעו לירושלים: קרייג סמית' 15, ג'ייקוב פולן 13, רביב לימונד 10, אורי קוקיה 10, קורטני פלס 9 (7 ריבאונדים), מאיר טפירו 8, אלישי כדיר 7, דן גרונפלד שיחק ולא קלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully