וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנצ'יני: "כנראה שזה לא הזמן שלנו בליגת האלופות"

מנג'ר מנצ'סטר סיטי לא ייענש על ההתפרעות לאחר ה-2:2 מול אייאקס. באמסטרדם ממשיכים להתענג על הנשק המיוחד: קרנות

מנג'ר מנצ'סטר סיטי רוברטו מאנצ'יני, שהתפרץ לעבר השופט בסיום המשחק אתמול (שלישי) מול אייאקס, לא ייענש על ידי אופ"א. "שום דבר לא דווח לנו", אמרו באופ"א, "ולא תהיה ענישה בנושא". מאנצ'יני התפרץ לעבר השופט פיטר רסמוסן, והתרעם על פסילת השער של קון אגוארו בדקה ה-88 ועל כך שלא נפסק פנדל לטובת סיטי בתוספת הזמן.

מנג'ר מנצ'סטר סיטי רוברטו מאנצ'יני זועם על השופטים. רויטרס
"את הנפילה של באלוטלי בכלל לא ראיתי, אבל השחקנים שלי אמרו שהיה פנדל". רוברטו מאנצ'יני/רויטרס

המנג'ר גם התפרץ על צלם בסיום המשחק, ודחה את הטענות שאיים עליו. "לשופט אמרתי שלא היה שער", אמר מאנצ'יני. "את הנפילה של מריו באלוטלי בכלל לא ראיתי, אבל השחקנים שלי אמרו שהיה פנדל. השופט והצוות שלו היו רעים מאוד הלילה. הצלם רצה לצלם אותי ועקב אחריי בכל מקום במגרש. אמרתי לו 'די, די' בגלל שאני לא הסיפור אלא המשחק. אמרתי לו 'מספיק, לך'".

מנג'ר מנצ'סטר סיטי רוברטו מאנצ'יני כועס על צלם. GettyImages
"הצלם רצה לצלם אותו ועקב אחריי בכל מקום במגרש". רוברטו מאנצ'יני נגד העדשה/GettyImages

אחרי ה-2:2 אתמול מול אייאקס, סיטי צריכה לנצח בשני המשחקים הקרובים שלה, מול ריאל מדריד ודורטמונד, ולקוות שהתוצאות האחרות יתיישרו לטובתה, כדי להעפיל לשמינית הגמר. "זה מאוד קשה", אמר מאנצ'יני על הסיכויים. "אם ננצח בשני המשחקים ונמשיך עם שמונה נקודות, אז נזכה גם בליגת האלופות. זה יהיה הגורל שלנו. ספגנו שישה שערים בשני משחקים נגד ריאל מדריד ואייאקס, שני משחקים שהיינו צריכים לנצח. היו לנו המון מצבי הבקעה גם הלילה, אבל כנראה שזה לא הזמן שלנו בליגת האלופות. דורטמונד וריאל מדריד כנראה טובות מאיתנו, אולי גם אייאקס".

באנגליה, מן הסתם, לא הרבו לרחם על האיטלקי. "אם בסוף העונה יהיה מנג'ר חדש למנצ'סטר סיטי", נכתב ב"דיילי מייל", "זה כנראה היה הלילה שעשה זאת". בהמשך נכתב: "הכדורגל השוטף יותר הגיע מהצד של אייאקס, למרות שבמחצית השנייה הם ניסו לסגור את המשחק".

מאמן אייאקס פרנק דה בור. GettyImages
למרות התמונה, הפעם יצא מרוצה מהשיפוט. פרנק דה בור/GettyImages

דה בור: "הרווחנו שיעור מנטלי"

מאמן ההולנדים, פרנק דה בור, חשב אחרת ממאנצ'יני לגבי אירועי הסיום. "היה נבדל", הוא אמר, "השופט ועוזר השופט היו מאוד בטוחים בעניין. לפעמים יש לך קצת מזל מהשופטים, לפעמים יש לך מזל רע איתם". על המשחק אמר דה בור: "אני מאושר. היתה לי הרגשה שהשחקנים יצאו מאוכזבים, אחרי שאיבדנו יתרון. שיחקנו מצוין בפתיחה והיינו צריכים לכבוש את השער השלישי. הרווחנו שיעור בצד המנטלי". לאמסטרדמים ארבע נקודות בבית המוות, ובעוד שבועיים דורטמונד מגיעה לעיר. "היא אחת הקבוצות הטובות באירופה", החמיא דה בור. "יהיה לנו מאוד קשה".

באייאקס מרוצים מאוד מהתפוקה מהקרנות של כריסטיאן אריקסן. ארבעה מששת השערים האחרונים בליגת האלופות הגיעו מקרנות שהוגבהו על ידי הקשר הדני. ניקלאס מויסאנדר היה ראשון שכבש כך, מול ריאל מדריד. שלושה שבועות לאחר מכן שוב השילוב אריקסן-מויסאנדר היה קטלני, במשחק הראשון נגד סיטי (1:3 להולנדים). ואתמול, שתי קרנות של אריקסן הסתיימו בשערים של הקפטן סים דה יונג. דורטמונד, ראי הוזהרת.

סים דה יונג אייאקס נוגח לשער. Alex Livesey, GettyImages
כל קרן, גול. סים דה יונג ממשיך עם הסטטיסטיקה/GettyImages, Alex Livesey

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully