וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטו מאנצ'יני: "אפשר להגיד שאבדו הסיכויים להעפיל"

מאמן הסיטי הרים ידיים וזעם על השיפוט: "היה מגיע לנו פנדל ושער". גם מוריניו יורה: "הבקענו שלושה שערים ולא ניצחנו"

איזה דרמות קיבלנו הערב (שלישי) בפתיחתו של המחזור הרביעי בליגת האלופות. במוקד המשחקים עמדו כמובן שני המשחקים בבית המוות ובשניהם קיבלנו קאמבקים של הקבוצות הביתיות. מנצ'סטר סיטי חזרה מפיגור 2:0 ביתי מול אייאקס לשיוויון 2:2 וגם הייתה ראויה לניצחון. ריאל מדריד פיגרה פעמיים מול בורוסיה דורטמונד אך הצליחה לכפות 2:2 בזכות שער דרמטי של מסוט אוזיל לקראת הסיום.

ומה עם מילאן? הרוסונרי סיימו בתיקו 1:1 ביתי מאכזב מול מלאגה והם בסכנת הדחה של ממש. כמו מנצ'סטר סיטי, גם שאלקה חזרה מפיגור 2:0 ביתי ל-2:2 מול ארסנל ואילו . פריס סן ז'רמן ניצחה בקלות 0:4 את דינמו זאגרב.

שחקני ריאל מדריד חוגגים עם מסוט אוזיל. GettyImages
חוגגים שער שיוויון מאוחר. שחקני ריאל מדריד/GettyImages

מוריניו זעם, פפה החמיא

אחרי שהפסידה לה במשחק החוץ בגרמניה, ריאל מדריד הייתה בטוחה שהיא תנקום את ההפסד עם ניצחון, אך בפועל, דורטמונד הייתה טובה יותר ורק שער של אוזיל סמוך לסיום, מנע ממנה ניצחון שני ברציפות על אלופת ספרד.

מנג'ר ריאל, ז'וז'ה מוריניו זעם על השיפוט בסיום ותקף את ההחלטה לפסול את השער לקבוצתו, למרות נבדל די ברור. "עכשיו אני יכול לומר זאת, כי ראיתי את זה בטלוויזיה", טען המנג'ר. "ידעתי שאם נבקיע שלושה שערים, ננצח, והיום הבקענו שלושה שערים ולא ניצחנו, אז אני לא יכול להיות שמח". על הופעתו הערב של כריסטיאנו רונאלדו אמר המנג'ר: "היה לו משחק נהדר, למרות שהוא לא היה כשיר לגמרי".

"היה משחק קשה", הודה בלם הבלאנקוס פפה. "היתה מחצית שניה טובה שלנו. לדורטמונד יש קבוצה מצוינת והמשחק היה פתוח, אז המשכנו להילחם. היתה כאן הצגה טובה".

אלבארו ארבלואה הודה בסיום המשחק כי הבלאנקוס שמחים מאוד על הנקודה שכפו. "הצלחנו להשוות והנקודה הזו היא ממש לא רעה עבורינו. הבקענו שני שערים די דומים, והיינו אפקטיביים מול השער. בסך הכל היו לנו תוצאות טובות בתקופה האחרונה, אנחנו עדיין במצב טוב בבית ונצטרך לנצח במנצ'סטר את סיטי".

מנג'ר מנצ'סטר סיטי רוברטו מאנצ'יני זועם על השופטים. רויטרס
טענות קשות לשופט. מאנצ'יני בסיום המשחק/רויטרס

מנצ'סטר סיטי פשוט זועמת על השופטים

מנצ'סטר סיטי נחלצה אומנם מהפסד לאייאקס אחרי שחזרה מפיגור 2:0 מוקדם לשיוויון 2:2, אבל האלופה האנגלית בהחלט יכולה לראות את עצמה מקופחת לאחר שהיא לא קיבלה שני פנדלים שלדעתה הגיעו לה וגם שער של אגוארו נפסל לקראת הסיום.

רוברטו מאנצ'יני, המנג'ר של הסיטי שנמצא בלחץ גדול, בא בטענות קשות כלפי שופט המשחק בסיום, ואמר: "השופט והקוון היו מאוד גרועים היום. הגיע לנו פנדל, וכבשנו שער חוקי. אמרתי לשופט שהיה שער, ולא היה נבדל". על המשחק עצמו אמר המנג'ר: "אני חושב ששיחקנו טוב מאוד הערב. ספגנו שני שערים מקרנות, אבל אחרי שנקלענו לפיגור שיחקנו ממש טוב ויצרנו המון מצבים". מאנצ'יני נשאל האם הוא מאמין בסיכויי קבוצתו להעפיל לשמינית הגמר ואמר: "נכון לעכשיו אנחנו סיימנו את הדרך שלנו באלופות. נהיה מוכנים לשחק גם בליגה האירופית".

קפטן מנצ'סטר סיטי, וינסנט קומפני הביע את אכזבתו מהתיקו וגם מהחלטות השיפוט במשחק: "זה מאוד מאכזב משום שאני בטוח ששיחקנו מספיק טוב כדי לנצח את המשחק הזה. שלטנו לאורך כל המשחק ולאייאקס לא היו כמעט מצבים מלבד השערים שכבשו". על העובדה שלא נשרקה לזכות קבוצתו בעיטת עונשין מ-11 מטרים לקראת הסיום: "אני לא יודע אם היה פנדל בסיום, אבל אני משוכנע שהגיע לנו פנדל מוקדם יותר כשיא יא טורה הוכשל בבירור".

שחקן אייאקס ריקרדו ואן רין תופס את חולצתו של חלוץ מנצ'סטר סיטי מריו באלוטלי. Alex Livesey, GettyImages
הטענות מוצדקות. ואן רין תופס בבירור את חולצות של באולטלי ברחבה/GettyImages, Alex Livesey

בשאלקה מרוצים: "לחזור מפיגור של שני שערים זה הישג"

עוד קבוצה שיכולה לראות את עצמה מאוכזבת היא ארסנל. התותחנים הובילו 0:2 בחוץ על שאלקה החזקה, אך שמטו את היתרון וסיימו בקושי בתיקו 2:2 מול הגרמנים.

מנג'ר ארסנל, ארסן ונגר התאכזב מכך שקבוצתו לא הצליחה לנצח את המשחק למרות שהוליכה ביתרון מבטיח: "ב-0:2 אתה לא יכול לחשוב שהמשחק גמור, במיוחד עם יריבה גרמנית איכותית שנמצאת בכושר מצויין. יש להם הרבה איכויות, והם לעולם לא ויתרו, ככה שבאופן כללי לא הרגשתי בשום שלב שהמשחק היה גמור ב-0:2".

תיאו וולקוט, שפתח בהרכב וכבש אמר: "זה היה יכול להיות ניצחון נהדר, אבל הם שלטו לחלוטין במחצית השניה, ואם להיות הוגנים, לפני המשחק היינו חותמים על התוצאה הזו".

קשרה של שאלקה, לואיס הולטבי חגג את הקאמבק של קבוצתו ואמר: "בסיום אנחנו יכולים להיות מרוצים מאוד מהתיקו. לחזור מפיגור כזה של שני שערים זה הישג גדול, וזה יתרום הרבה למוראל של הקבוצה".

שחקני שאלקה חוגגים עם ג'פרסון פרפאן. GettyImages
חוגגים קאמבק גדול מול ארסנל. שחקני שאלקה/GettyImages

הקאמבק של פאטו

בבית ג' ראתה מילאן כיצד היא נמצאת בדרכה למפלה נוספת, אולם הרוסונרי הצליחו לחזור מפיגור 1:0 בבית מול מלאגה, בדרך ל-1:1 יקר מפז הודות לשער שוויון של אלשנדרה פאטו. בזכות הניצחון של אנדרלכט על זניט במשחק המקביל, טיפסה מילאן למקום השני בבית עם חמש נקודות - חמש פחות ממלאגה המוליכה, אחת יותר מהבלגים.

"חוץ ממלאגה, הבית הזה פתוח לגמרי", אמר ריקרדו מונטוליבו בסיום. "הבית הזה יוכרע ממש בסיום. מלאגה גרמה לנו בית היום עם הסגנון שלה, אבל בהשוואה למשחק הראשון מולם הפעם לקחנו את היוזמה ושלטנו. לרוע המזל, ספגנו שער נגד מהלך המשחק וזה חבל, כי שיחקנו טוב".

על השיטה איתה עלה הערב מסמיליאנו אלגרי - 4:2:3:1, אמר מונטוליבו: "אני חושב שהמשחקים הכי טובים שלנו העונה הגיעו עם השיטה הזו. אנחנו עדיין צריכים לשחק בקצב קצת יותר מהיר ולהיזום יותר בשליש האחרון של ההתקפה. יכול להיות שהיינו יכולים להשיג תוצאה טובה יותר אם היינו קצת יותר מדויקים בהתקפה".

גיבור הערב, פאטו, לו היה זה שער ראשון העונה אחרי קרוב לשנה שנעדר מהמגרשים עקב פציעות שונות, אמר בסיום: "לא ירד לי משקל מהכתפיים. אני רגוע ואני פשוט צריך לשחק. אנחנו צריכים את הקהל איתנו. לפעמים לא הולך לנו טוב, אבל אנחנו עדיין צריכים את הקהל. היום הם היו איתנו. אני חושב שאנחנו מתבגרים, מצאנו שיטה טקטית טובה בה אנחנו מתקיפים הרבה. אנחנו משחקים די טוב ועכשיו פשוט צריכים לנצח".

שחקן מילאן אלשנדרה פאטו. AP
חוזר לעצמו, ומקווה שגם הקהל יחזור. פאטו/AP

ההצגה של זלאטן

בבית א' עשתה פריס סן ז'רמן צעד גדול אל עבר שמינית הגמר, כאשר הביסה את דינמו זאגרב האומללה 0:4 וכעת היא שניה רק לפורטו המוליכה עם תשע נקודות, אחת פחות מהפורטוגלים וחמש יותר מדינמו קייב.

גיבור המשחק היה זלאטן איברהימוביץ', שאמנם לא כבש אך בישל את כל ארבעת השערים של קבוצתו. בסיום הוא קיבל מחמאות גדולות ממאמנו, קרלו אנצ'לוטי: "זלאטן משתמש בכל הכישורים שלו כדי לעזור לחברים שלו לקבוצה. בגלל זה הוא שחקן פנטסטי. זה ההבדל בין שחקן מצוין ואלוף. זלאטן הוא אלוף, הוא מנהיג גדול".

מאמן פריס סן ז'רמן קרלו אנצ'לוטי לצד זלאטן איברהימוביץ'. רויטרס
הרבה אהבה יש בין השניים הללו. זלאטן ואנצ'לוטי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully