וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלופות: ריאל-דורטמונד 2:2, מנ' סיטי-אייאקס 2:2

שער של אוזיל (89) הציל את הבלאנקוס, הסיטיזנס בדרך החוצה. שאלקה וארסנל נפרדו ב-2:2, מילאן-מלאגה 1:1, 0:4 לפ.ס.ז'

איזה ערב, איזה ערב ענק היה לנו בליגת האלופות, במסגרת המחזור הרביעי. דורטמונד שוב הוכיחה איזו קבוצה איכותית היא כשסיימה ב-2:2 בחוץ מול ריאל מדריד לאחר שהובילה עד הדקה ה-89, באותו הבית הצליחה מנצ'סטר סיטי לחזור מפיגור 2:0 ל-2:2 מול אייאקס. שאלקה וארסנל נפרדו ב-2:2, אולימפיאקוס ניצחה 1:3 את מונפלייה. פריס סן ז'רמן ניצחה בקלות 0:4 את דינמו זאגרב, דינמו קייב ופורטו נפרדו ב-0:0. מילאן בקושי סחטה 1:1 ממלאגה, אנדרלכט ניצחה 0:1 את זניט סנט פטרסבורג.

* מלאגה ופורטו הן שתי הקבוצות הראשונות שהבטיחו את עלייתן לשמינית הגמר.

שחקן ריאל מדריד מסוט אוזיל חוגג. Dennis Grombkowski, GettyImages
הציל לריאל נקודה בדקה ה-89. אוזיל/GettyImages, Dennis Grombkowski

בית א'

פריס סן ז'רמן - דינמו זאגרב 0:4

רחמים, רחמים על הקבוצה הקרואטית. כבר שנה שנייה ברציפות שדינמו זאגרב מגיעה לשלב הבתים של ליגת האלופות ומתבזה שם. הפעם היא הושפלה עם 4:0 בחוץ מול פריס סן ז'רמן, שהתאוששה מההפסד 2:1 המפתיע לסנט אטיין בליגה ושיפרה את מאזן הנקודות שלה לתשע נקודות ונראה שהיא בדרך הבטוחה לשמינית הגמר כשהיא מוליכה בחמש נקודות מעל דינמו קייב השלישית. אגב, זלאטן איברהימוביץ' בישל את כל ארבעת השערים. לדינמו זאגרב יש שני משחקים כדי לא להצטרף למכבי חיפה כיחידה שנועלת את שלב הבתים עם אפס נקודות ואפס שערי זכות.

דקה 16: גול! כדור רוחב מצוין של איברהימוביץ' מצא את אלכס בפינה הקרובה והבלם הברזילאי בעט מהאוויר מצוין פנימה. 0:1 לפריס סן ז'רמן.

דקה 61: גול! כדור רוחב נהדר של איברהימוביץ' מצא את מאטוידי, והוא ובעט בין רגליו של השוער פנימה. 0:2 לפריס סן ז'רמן.

דקה 65: גול! איברהימוביץ' העביר מסירת רוחב מצוינת למנז, שנותר לבד והצליח לבעוט פנימה. 0:3 לפריס סן ז'רמן.

דקה 85: גול! איברהימוביץ' החליק אבל הצליח בכל זאת למסור להוראו שבעט פנימה מול שער ריק. 0:4 לפ.ס.ז'.

דינמו קייב - פורטו 0:0

הקבוצה הפורטוגלית אמנם שמטה נקודות ראשונות בשלב הבתים, אבל זה ממש לא מפריע לה והיא הבטיחה את העלייה שלה לשמינית הגמר. פורטו שיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-10 גם אחרי משחק חוץ שעל הנייר נראה קשה מאוד והיא עדיין במקום הראשון בבית, מרחק שש נקודות מדינמו קייב, שלא תוכל כבר לעבור אותה בכל מקרה כיוון שבמאזן הראש בראש מולה היא מפגרת לאחר שנוצחה בפורטוגל. דינמו קייב שלישית עם ארבע נקודות וקרוב לוודאי שתשחק בליגה האירופית.

שחקני פריס סן ז'רמן חוגגים. רויטרס
ארבעה בישולים במשחק אחד! איברהימוביץ' ושחקני פריס סן ז'רמן/רויטרס

בית ב'

שאלקה - ארסנל 2:2

הקבוצה של הוב סטיבנס כבר הוכיחה שיש לה איכויות כדי להתמודד ברמות הכי גבוהות באירופה, אבל הפעם היא גם הוכיחה שיש לה אופי חזק. הרויאל בלוז חזרו מפיגור 2:0 ל-2:2 מול ארסנל ושמרו על המקום הראשון בבית עם שמונה נקודות, אחת יותר מהתותחנים ושתיים יותר מאולימפיאקוס השלישית. הקבוצה של ארסן ונגר, שהפסידה 2:1 למנצ'סטר יונייטד בשבת, יכולה להרגיש מאוכזבת מאוד, אבל מצד שני בוודאי שלא מקופחת. שאלקה הגיעה להרבה יותר הזדמנויות ממנה ויכלה לנצח. אגב, לרויאל בלוז זהו 2:2 ביתי שני בשני משחקים העונה כשדווקא בשני משחקי החוץ היא ניצחה.

דקה 22: גול! טעות בהגנת שאלקה השאירה את ז'ירו חופשי מול אונרשטל, החלוץ הצרפתי איבד, אבל זה חזר לוולקוט, שהקפיץ מעל השוער ומול שער ריק בעט פנימה. 0:1 לארסנל.

דקה 26: גול! פודולסקי קיבל כדור באגף שמאל והגביה לרחבה, ז'ירו הגיע מאחור ונגח מצוין פנימה. 0:2 מהיר לארסנל.

דקה 47: גול! איבוד כדור של ארסנל באמצע השדה הגיע עד הולטבי, שהוריד בצורה מדהימה להונטלאר, שבעט עם רגל שמאל מ-14 מטר פנימה. 1:2 לשאלקה.

דקה 51: ג'ונס הכניס מסירת עומק נהדרת להונטלאר, שנותר לבד מול מאנונה אבל בעט בצורה לא טובה והשוער הצעיר הדף.

דקה 67: גול! כדור רוחב מאגף שמאל של שאלקה עבר את כל ההגנה ואת הולטבי והגיע לפרפאן, שבעט חזק משמונה מטר פנימה. 2:2.

אולימפיאקוס - מונפלייה 1:3

הקבוצה הצרפתית ממשיכה לשלם שכר לימוד יקר מאוד על עונת בכורה בליגת האלופות. מונפלייה הצליחה כבר לחזור מפיגור 1:0 ל-1:1, אבל ספגה מהר שני שערים וירדה מנוצחת. מונפלייה במקום האחרון בבית עם נקודה אחת בלבד והיא איבדה סיכוי ממשי לעלות לשלב הבא, שכן לארסנל השנייה יש שבע נקודות. גם מהמקום השלישי והליגה האירופית מונפלייה די רחוקה כשאולימפיאקוס עם שש נקודות. היוונים יכולים להמשיך לחלום על עלייה לשמינית גמר ליגת האלופות, אלא שבשביל זה הם עוד צריכים לעבור בגלזנקירשן ובמשחק בית מול ארסנל. יהיה מעניין.

דקה 4: גול! מיטרוגלו בעט מקרוב היישר לקורה. הכדור חזר לפאולו משאדו, שמול שער ריק בעט פנימה. 0:1 לאולימפיאקוס.

דקה 66: גול! בלהנדה הוכשל ברחבה על ידי קארול ובעט בעצמו את הפנדל פנימה. 1:1.

דקה 80: גול! כדור חופשי אדיר של גרקו הלך פנימה וזה 0:2 לאולימפיאקוס.

דקה 82: גול! מיטרוגלו קיבל כדור עומק מצוין, ונותר לבד מול השוער בדרך ל-1:3.

שחקן ארסנל תיאו וולקוט חוגג. Joern Pollex, GettyImages
שמטו יתרון 0:2. וולקוט/GettyImages, Joern Pollex

בית ג'

מילאן - מלאגה 1:1

הרוסונרי ממשיכים לאכזב וגם אחרי שהצליחו להביס בשבת האחרונה 1:5 את קייבו בליגה, הם חזרו לליגת האלופות ובקושי סחטו 1:1 ביתי מול מלאגה. מנגד, הקבוצה הספרדית שספגה הפסד מביך 2:1 לראיו וייקאנו בשבת האחרונה, אמנם ספגה שער ראשון בשלב הבתים של ליגת האלופות השנה, אבל גם כך היא הבטיחה את עלייתה לשמינית הגמר כבר בהופעת הבכורה שלה במפעל. לקבוצה של מנואל פלגריני יש כרגע 10 נקודות, לעומת חמש של מילאן השנייה וארבע של אנדרלכט השלישית. מילאן ואנדרלכט נפגשות כבר במחזור הקרוב, כך שלא ייתכן מצב לפיו שתיהן יעברו את מלאגה בשום תסריט מתמטי.

דקה 40: גול! איסקו הכניס מסירת עומק מצוינת לאליסאו, שנותר לבד מול אביאטי ובעט פנימה את ה-0:1 של מלאגה.

דקה 73: גול! קונסטנט הגביה כדור מצוין מאגף שמאל ופאטו נגח מחמיהש מטר פנימה. 1:1.

אנדרלכט - זניט סנט פטרסבורג 0:1

הקבוצה הרוסית אמנם שפכה סכומי כסף אדירים בקיץ, אבל היא ממשיכה להיות אחת הקבוצות המאכזבות של השנה בליגת האלופות. זניט סנט פטרסבורג ספגה הפסד שלישי בארבעה מחזורים בליגת האלופות עם 1:0 די אומלל בחוץ מול אנדרלכט הבלגית. הקבוצה של לוצ'יאנו ספאלטי, עם אקסל ויטסל שחזר למקום בו האוהדים "מחבבים" אותו מאוד, במקום האחרון אחרי שספגה שער מצ'יפ נהדר של מ'בוקאני. אנדרלכט חוזרת לחיים ויש לה ארבע נקודות אחרי ניצחון ראשון במפעל העונה.

דקה 17: גול! קלייסטן מצא את מ'בקואני, שבעט צ'יפ קטן מעל השוער. 0:1 לאנדרלכט.

שחקן מלאגה אליסאו חוגג. Antonio Calanni, AP
שער יתרון יפה, לא החזיק מעמד. שחקני מלאגה/AP, Antonio Calanni

בית ד'

ריאל מדריד - בורוסיה דורטמונד 2:2

מה יהיה עם הדאבליסטית הגרמנית במשחקי החוץ? פעמיים היא הובילה עד הדקות האחרונות, פעמיים היא ספגה בדקות הסיום. דורטמונד ספגה שער מרגליו של מסוט אוזיל בכדור חופשי בדקה ה-89 ושמטה יתרון פעמיים בדרך ל-2:2. למרות זאת, דורטמונד עדיין במקום הראשון בבית עם שמונה נקודות, אחת יותר מריאל מדריד השנייה לה יש שבע נקודות. הבלאנקוס של ז'וזה מוריניו הצליחו לחזור אחרי שמרקו רויס העלה את האורחת ליתרון בזכות שער של פפה בנגיחה, אלבארו ארבלואה כבש שער עצמי והחזיר את הקבוצה של יורגן קלופ ליתרון, אבל כאמור אותו שער של אוזיל בבעיטה חופשית השאיר לריאל נקודה אחת.

דקה 9: שמלצר קיבל מסירת עומק מצוינת ונותר לבד מול קסיאס מזווית קשה. המגן בעט חזק, אך השוער הדף.

דקה 28: גול! לבנדובסקי הוריד כדור גובה לרויס. קשר נבחרת גרמניה עצר בצורה מושלמת על החזה ובעט כדור אדיר לחיבורים. קסיאס נותר חסר סיכוי. 0:1 לדורטמונד.

דקה 34: גול! די מריה הגביה מאגף שמאל, פפה הגיע מאחור, עלה מעל כולם ונגח חזק, ויידנפלר הצליח להדוף את זה רק פנימה. 1:1 בין ריאל מדריד לדורטמונד.

דקה 45: גול! גרוסקרויץ הוריד כדור לגצה, שנותר לבד מול קסיאס, הקפיץ בקור רוח מקפיא על הברך וניסה לבעוט, אך דווקא ארבלואה נגע אחרון והכדור עבר מעל קסיאס. 1:2 לדורטמונד.

דקה 46: מוריניו ביצע שני חילופים: אסיין קאייחון החליפו את מודריץ' והיגואין.

דקה 79: די מריה שלח מסירת רוחב לרונאלדו, שבעט לא רע משישה מטר, ויידנפלר הדף נהדר עם רגל שמאל.

דקה 89: גול! כדור חופשי מסובב של אוזיל מ-20 מטר פגע בקורה וחדר פנימה. 2:2.

מנצ'סטר סיטי - אייאקס 2:2

רוברטו מאנצ'יני יכול להמשיך לספר שהקבוצה שלו עדיין לא בשלה כדי להצליח בליגת האלופות, אבל עם כל הכבוד למנג'ר האיטלקי מאלופת אנגליה ואחד המועדונים הכי עשירים בעולם אנחנו מצפים ליותר. הרבה יותר. נכון שמנצ'סטר סיטי קופחה בגסות כשלא קיבלה פנדל של 100 אחוז לא הייתה ראויה בדקה ה-90, אבל גם זה לא מסביר את העובדה שהיא עם שתי נקודות בלבד אחרי ארבעה מחזורים וגם הפעם נאלצה לחזור מפיגור 2:0 מוקדם מול אייאקס, שמחזיקה בתקציב זעום לעומת זה של הסיטיזנס. עכשיו, מנצ'סטר סיטי זקוקה לשני ניצחונות, בחוץ מול דורטמונד ומול ריאל מדריד בבית, בשילוב תוצאות שישחקו לטובתה כדי לעלות. מי היה מאמין?

דקה 10: גול! איזו הפתעה. קרן של אייאקס נבעטה על ידי מויסאנדר. הכדור נהדף, אך רק עד סים דה יונג, שגלש מזווית קשה ובעט למשקוף ופנימה. 0:1 לאייאקס.

דקה 18: גול! קרן של כריסטיאן אריקסן מצד שמאל מצאה את סים דה יונג בפינה הקרובה והוא נגח נהדר פנימה. 0:2 מפתיע לאייאקס וצמד לדה יונג.

דקה 22: גול! הגבהה של נאסרי מצאה את יאיא טורה בפינה הרחוקה. הקשר מחוף השנהב עצר על החזה נהדר ובעט חזק פנימה. 1:2 לאייאקס.

דקה 74: גול! הארט שלח כדור ארוך, טורה הוריד עם הראש והשאיר את אגוארו לבד. החלוץ הארגנטינאי בעט נהדר פנימה וקבע 2:2.

דקה 90: ואן רין תפס את באלוטלי באופן ברור בתוך הרחבה, אך השופט התעלם. החלוץ האיטלקי השתולל מעצבים, גם רוברטו מאנצ'יני, אבל סיטי קופחה באופן בוטה ולא קיבלה פנדל.

שחקני מנצ'סטר סיטי באים בטענות לשופטים. רויטרס
שחקני סיטי באים בטענות כלפי השופט. האמת? הם צודקים ב-100 אחוז/רויטרס
שוער ריאל מדריד איקר קסיאס על רקע שחקני דורטמונד החוגגים. רויטרס
דורטמונד שוב איבדה ניצחון בדקות הסיום. קסיאס צופה בשחקני האורחת חוגגים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully