וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'רס: "התנועה, החוכמה, לואיס סוארס שחקן ענק"

מערכת וואלה! ספורט

5.11.2012 / 15:59

ברנדן רוג'רס משבח את חלוץ ליברפול אחרי השער הנהדר מול ניוקאסל, גם אלן פארדיו נאלץ להחמיא: "פנטסטי". צפו בביצוע

ספורט 2

לואיס סוארס ממשיך להיות האיש הכי מסעיר בליברפול. אתמול (ראשון) החלוץ של האדומים כבש שער שוויון נהדר מול ניוקאסל, שהעניק לקבוצתו נקודה יקרה (1:1). כמה דקות לאחר מכן הוא היה קורבן לעבירה קשה של בלמה הארגנטינאי של ניוקאסל, פבריסיו קולוצ'יני, שהורחק בכרטיס אדום. כשלוקחים בחשבון את המהומה התקשורתית סביב הצלילות שלו - קשה שלא להניח שהוא הדבר היחיד שמשאיר את ליברפול בכותרות. כשלוקחים בחשבון את הדשדוש המקצועי של חבריו - אין ספק שהוא הדבר היחיד שמשאיר לליברפול תקווה בימים אפורים אלה.

"זה היה שער נהדר של לואיס", החמיא ברנדן רוג'רס לחלוץ, "הייתה לו הופעה מצוינת, והוא סוחב אותנו קדימה". ומה לגבי התלות של ליברפול בסוארס? "זה לא מדאיג אותי", אמר המאמן, "כולם יודעים שהוא שחקן מפתח עבורנו. אנחנו צריכים לקבל תרומה מעוד שחקנים, אבל אני לא יכול להתלונן. החוכמה שלו, התנועה שלו על המגרש, זה ברמה בינלאומית. עכשיו חשוב שהקבוצה תדע לנצל את זה. אפשר לראות את ההתרגשות בקבוצה". גם אלן פארדיו החמיא לסוארס: "הוא שחקן גדול. הוא יצר לנו הרבה בעיות. כשהוא משחק בגישה הנכונה, הוא פנטסטי".

לואיס סוארס שחקן ליברפול חוגג. GettyImages
אפילו פארדיו החמיא. סוארס/GettyImages

מנצ'סטר יונייטד: פרגוסון יתחיל לבעוט פנדלים בעצמו?

אלכס פרגוסון הביע אתמול את התסכול שלו מהחמצות הפנדלים של חבריו. מתחילת העונה כבר ארבעה שחקנים שונים של מנצ'סטר יונייטד הספיקו להחטיא פנדלים - נאני, ואן פרסי, רוני וצ'יצ'אריטו. "כן, אני יודע", אמר פרגוסון בחיוך, "אני חושב שבשבוע הבא אני כבר אקח את הבעיטה".

יונייטד פספסה הזדמנות לנצח את ארסנל בפער גדול יותר, ופרגוסון זוכר היטב שבעונה שעברה הוא הפסיד את האליפות בגלל הפרש שערים. "אני מאוכזב מחוסר היכולת שלנו לנצל את היתרון שלנו", אמר הסקוטי, "כבר מתחילת העונה דיברתי עם השחקנים על הפרש השערים. הפסדנו תואר בעונה שעברה, ואני לא רוצה שדבר כזה יחזור".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

ארסנל: ארסן ונגר מרים ידיים?

רק רבע עונה חלפה, וארסנל כבר רחוקה תשע נקודות מהמקום הראשון. אפילו ארסן ונגר, שמתעקש לראות את הצד הוורוד, מודה שהמצב לא קל. "אנחנו רחוקים מאוד מאחור", אמר ונגר, "כרגע אי אפשר להגיד שאנחנו מספיק טובים כדי לאתגר את הצמרת, כי אנחנו רחוקים מאוד. אבל זה מה שאנחנו חייבים להוכיח. זו המטרה שלנו עד לסוף העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully