וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד עם 1:2 על ארסנל, ואן פרסי כבש

מערכת וואלה! ספורט

3.11.2012 / 16:45

מסורת ההפסדים של התותחנים באולד טראפורד נמשכת. ההולנדי כבש ולא חגג (2), אברה הכפיל (66). קאסורלה צימק (90)

ספורט 2

אוי, ארסנל, ארסנל. התותחנים, כך נראה, מקבלים רגליים קרות בכל פעם שהם מגיעים לאולד טראפורד, האצטדיון בו לא ניצחו מאז שנת 2006. היום (שבת) הם נחלו הפסד נוסף מול השדים האדומים עם 2:1 במבצרם הביתי של יונייטד, כשרובין ואן פרסי, שעזב את התותחנים בקיץ והיה הסיפור הגדול של המשחק, כבש כבר בדקה השנייה ופבריס אברה הכפיל בדקה ה-66. סנטי קאסורלה כבש שער מצמק בדקה ה-90.

שחקן מנצ'סטר יונייטד, רובין ואן פרסי. Alex Livesey, GettyImages
השער שלו הימם את האקסית כבר לאחר שתי דקות. רובין ואן פרסי לאחר השער/GettyImages, Alex Livesey

אז אמנם זו לא היתה השפלה רבתי, כמו ה-2:8 המפורסם בעונה שעברה, אך אילולי יכולת טובה של ויטו מאנונה בין הקורות, זה היה יכול להסתיים בתבוסה כואבת נוספת. חוליית ההגנה החלשה וחסרת הביטחון של ארסנל נחשפה במערומיה פעם אחר פעם, כשבעיקר תומאס ורמאלן נראה רע מאוד. עם הניצחון עלתה יונייטד לפחות זמנית לראש טבלת הפרמיירליג על חשבונה של צ'לסי, עם 24 נקודות. ארסנל נותרה עם 15 נקודות מאכזבות.

ארסנל הוכתה בהלם כבר בדקה השנייה, כאשר רובין ואן פרסי, זה שעזב בקיץ את התותחנים והעיניים היו מופנות בעיקר לעברו, כבש לאחר טעות אומללה של תומאס ורמאלן בהגנה. המחצית הראשונה נפתחה בסערה מצד המארחת. ארסנל לא הצליחה לעצור את השליטה של יונייטד במרכז המגרש, כשתומאס ורמאלן התקשה מאוד למול חילופי המקומות התכופים בהתקפה של השדים האדומים. המארחים הרבו להחמיץ ו-ווין רוני הגדיל לעשות כשבעט החוצה פנדל בדקה ה-45, שהשאיר לתותחנים פתח לאופטימיות זהירה לקראת המחצית השנייה.

אך גם ההחמצה של רוני לא הפיחה חיים בתותחנים, והבלבול בהגנה, בעיקר של וראמלן, רק המשיך גם עם פתיחת המחצית השנייה. רק מאנונה ביכולת טובה הציל אותה עם כמה הדיפות מצוינות, כשכמה פעולות יחיד חיוביות של סנטי קאסורלה, שמסר כדורים טובים לחבריו שלא הצליחו לסכן משמעותית את השער, היו רק טיפות בים. יונייטד המשיכה להגיע למצבים ופטריס אברה העלה אותה ל-0:2 מוצדק בדקה ה-66. קאסורלה, מהיחידים שניסו במדי האורחת, צימק עם שער יפה בדקה ה-90.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקני ארסנל, אוליבייה ז'ירו, פר מרטסאקר. רויטרס
אכזבה נוספת באולד טראפורד. ז'ירו ומרטסאקר מבולבלים/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 2: גול! איזו פתיחה מסחררת למשחק. רפאל פרץ באגף ימין והעביר כדור רוחב לא מדויק, אך ורמאלן עם הרחקה אומללה העביר את לואן פרסי ברחבה. ההולנדי, ללא ספק הסיפור הגדול של המשחק, לא התבלבל ועם בעיטה מדויקת לפינה הרחוקה קבע 0:1 מדהים ליונייטד. כאות הזדהות עם ארסנל, ואן פרסי, לא חגג את השער, אך עלה לראש טבלת הכובשים בפרמיירליג עם שמונה עד כה.

דקה 12: ארסנל ההמומה מנסה להיכנס למשחק, אך לא מצליחה להתקרב למצב הבקעה משמעותי.

דקה 18: רוני ו-ואן פרסי החליפו מסירות ביניהם והכדור הגיע לאשלי יאנג, שהעביר כדור רוחב מסוכן מהפינה השמאלית של הרחבה, אך מרטסאקר הרחיק.

דקה 21: רוני קיבל כדור במרכז המגרש והעביר עומק מצוין לואן פרסי, שוב הוא, שבעט ברגל ימין תחת לחץ של סאניה. מאנונה הדף יפה, אך יונייטד נראית כמי שמתקרבת לשער שני.

דקה 27: שליטה מוחלטת של יונייטד במשחק, שמסכנת פעם אחר פעם את ההגנה החלשה של ארסנל. קאריק העביר כדור עומק לרוני, שלא היה בנבדל ובעט חזק ברגל שמאל, אך מאנונה הדף. יונייטד עטה על הריבאונד, ו-ואן פרסי נותר חופשי לחלוטין כדי לנגוח ממרכז הרחבה, אך מאנונה שוב היה במקום וקלט.

דקה 45: אשלי יאנג השתחרר באגף ימין והגביה כדור שפגע בידו של סנטי קאסורלה. השופט הצביע על הנקודה הלבנה, אך ווין רוני עם בעיטה לא טובה החמיץ, לאחר שבעט לפינה והחוצה. איזו החמצה של האנגלי ממש בסמוך לירידה למחצית.

שחקן מנצ'סטר יונייטד, רובין ואן פרסי, מול שחקן ארסנל, תומאס ורמאלן. רויטרס
יונייטד הרבו להחמיץ לאחר השער שלו. ואן פרסי כובש/רויטרס
שחקן מנצ'סטר יונייטד, ווין רוני, אחרי החמצת פנדל. רויטרס
החמצת הפנדל שלו לא גרמה לנזקים מיוחדים. ווין רוני מאוכזב לאחר החמצת הפנדל/רויטרס

דקה 46: ורמאלן המבולבל עם טעות קשה נוספת איבד כדור לואן פרסי, שהעביר רוחב מצוין לולנסיה, אך האחרון לא הצליח לבעוט למסגרת.

דקה 48: הקטסטרופה ההגנתית של ארסנל נמשכת. יאנג פרץ באגף וההגנה הרחיקה כדור רע לקאריק, שבעט כדור מסוכן מ-25 מטרים שעבר לא רחוק מהקורה.

דקה 54: ארסנל סוף סוף תוקפת. קאסורלה קיבל כדור באגף שמאל והעביר כדור רוחב מדוד לז'ירו ברחבה. הצרפתי בעט כדור לפינה הקרובה, שפגע בקורה ויצא החוצה.

דקה 56: קאסורלה החל להראות מעט מהיכולות שלו, כששלח עוד כדור עומק מצוין לסנטוס, שהגביה כדור רע מאוד באגף, ויונייטד נחלצה מהמצב.

דקה 66: גול! ההתקפה של יונייטד סוף סוף באה על שכרה. ווין רוני מסר קרן קצרה וקיבל חזרה מאשלי יאנג, הגביה לרחבה ואברה נגח באין מפריע לרשת. 0:2 ליונייטד.

דקה 70: ג'ק ווילשר, שחזר למגרשים רק במחזור הקודם, ספג צהוב שני והורחק. ארסנל נותרה בעשרה שחקנים.

דקה 74: קאריק מסר כדור לא אחראי במרכז, שהגיע לקאסורלה. הקשר שלח כדור לא מספיק מדויק לוולקוט, שבעט גבוה מעל השער.

דקה 90: ארסנל עם ניסיונות אחרונים לצמק. וולקוט התנהל עם הכדור ברחבה ומסר כדור רוחב גדול לעבר ז'ירו, שבעט חלש לגופו של דה חאה.

דקה 90: גול! סנטי קאסורלה צימק עבור התותחנים ממש על סף שריקת הסיום. הספרדי קיבל כדור ברחבה מארשבין לאחר קרן, עבר אחד ושחרר בעיטה נהדרת לחיבורים. 1:2 ליונייטד בסיום.

ארסן ונגר מנג'ר ארסנל. רויטרס
גם הוא נותר אובד עצות למול ההגנה החלשה של התותחנים. ארסן ונגר/רויטרס

הרכבים

מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה, רפאל, ריו פרדיננד, ג'וני אוואנס, פטריס אברה, מייקל קאריק, טום קלברלי, אנטוניו ולנסיה, אשלי יאנג, ווין רוני, רובין ואן פרסי.

ארסנל: ויטו מאנונה, בקארי סאניה, פר מרטסאקר, תומאס ורמאלן, אנדרה סנטוס, ג'ק ווילשר, מיקל ארטטה, סנטי קאסורלה, ארון ראמזי, לוקאס פודולסקי, אוליבייה ז'ירו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully