וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל: זעם על אנדרה סנטוס בשל החלפת החולצה עם ואן פרסי

מערכת וואלה! ספורט

4.11.2012 / 9:21

במועדון השתגעו מהמגן, שקיבל את חולצת האקס במחצית: "שלא ישחק כאן יותר". מאנצ'יני מאוכזב מבאלוטלי

ספורט 2

המחזור העשירי באנגליה סיפק היום (שבת) לא מעט דרמות, כשהמנצחת הגדולה היא ללא ספק מנצ'סטר יונייטד. השדים האדומים אירחו במשחק המרכזי את ארסנל, כשבמוקד עמד רובין ואן פרסי, שרשם הופעת בכורה מול האקסית. שתי דקות בלבד הזדקק ההולנדים כדי להתגבר על ההתרגשות המובנת ולכבוש את הראשון של סגנית האלופה, בדרך לניצחון נוסף מול התותחנים, 1:2, ניצחון שהעלה את הקבוצה של פרגוסון למקום הראשון בטבלת הפרמיירליג. לאחר מכן צ'לסי הפסידה שתי נקודות ב-1:1 מול סוונסי, סיטי איבדה שתי נקודות ב-0:0 מול ווסטהאם, ויונייטד יכולה לחייך.

שחקן ארסנל אנדרה סנטוס מחבק את שחקן מנצ'סטר יונייטד רובין ואן פרסי. GettyImages
חברים טובים, אבל יש גבול, לא? ואן פרסי וסנטוס/GettyImages

החלפת החולצה המוזרה של ואן פרסי וסנטוס

כאמור, רובין ואן פרסי כבש שער מהיר מאוד לזכות קבוצתו החדשה מול ארסנל, ובראיון שערך אחרי המשחק הוא לא הסתיר את התרגשותו: "זה היה יום מיוחד עבורי, אבל כמובן שמה שחשוב בסופו של דבר זו הקבוצה והעובדה שניצחנו. היה חסר לנו ריכוז מול השער ויכולנו לכבוש יותר שערים, אבל מה שחשוב זה שניצחנו". החלוץ נשאל מדוע הוא לא חגג את השער שלו וענה: "שיחקתי בארסנל שמונה שנים, הייתה לי תקופה נפלאה שם ואני מכבד את האוהדים, המנג'ר והשחקנים וזו הסיבה שלא חגגתי".

רגע מוזר למדי התרחש עם ירידת הקבוצות לחדרי ההלבשה בתום המחצית הראשונה, כאשר ואן פרסי העניק את חולצתו למגן ארסנל, אנדרה סנטוס, במהלך שפשוט שיגע את אוהדי התותחנים. רבים קיללו את המגן הברזילאי ברשתות החברתיות השונות, כששחקן המועדון לשעבר ריי פארלור אמר: "זו בדיחה, אני לעולם לא הייתי עושה דבר כזה. הוא היה צריך להתרכז במשחק הגרוע שלו". מנחה הטלוויזיה ואוהד ארסנל, פירס מורגן, היה נחרץ יותר: "אם הוא באמת ביקש מואן פרסי את החולצה במחצית, אסור לו לשחק עבור ארסנל יותר".

ארסן ונגר, המנג'ר של ארסנל ביכה בסיום המשחק את העובדה שקבוצתו ספגה שער מהיר: "זה היה חשוב מאוד לא להיכנס לפיגור מוקדם וזה בדיוק מה שקרה לנו. החזקנו הרבה בכדור אחרי שספגנו את השער, אבל לא יצרנו מספיק מצבים. אחרי שנקלעו לפיגור של שני שערים וגם פחות שחקן, היה כבר קשה מאוד לחזור מול יונייטד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

צפו בהורדת החולצה של ואן פרסי עם הירידה לחדרי ההלבשה

סיטי: "התוצאה הזו לא הוגנת"

מנצ'סטר סיטי שוב לא הרשימה הערב, כשהאלופה סיימה רק ב-0:0 מול ווסטהאם הלוחמת. מאמן הקבוצה רוברטו מאנצ'יני פתח לראשונה בהרכב עם מריו באלוטלי, קרלוס טבס ואדין דז'קו, ובכל זאת סיטי לא הצליחה לכבוש. בסיום מאנצ'יני התייחס להחמצה של באלוטלי. "אני חושב ששחקן כמו באלוטלי, כשהוא מגיע להזדמנות כזאת, חייב לכבוש", אמר האיטלקי המתוסכל, "כשאתה שחקן בכיר, אם אתה מקבל הזדמנות, אתה אמור לנצל אותה, אבל אני לא חושב שהוא לא רצה לכבוש".

המשחק באפטון פארק היה הראשון של סיטי זה שבעה חודשים שבו היא לא כובשת בפרמיירליג, אבל מאנצ'יני סבור שהקבוצה שלו הייתה ראויה לניצחון. "לא, התוצאה לא הוגנת מבחינתנו", אמר, "כשאתה מחזיק 65 אחוז מהזמן בכדור ובועט 22 פעמים לשער, מגיע לך לנצח. החמצנו היום הזדמנויות גדולות. ובכל זאת, שיחקנו טוב. אני מרוצה מהיכולת שלנו, לא מההחמצות. זה היה מתסכל".

בצד השני, קפטן נבחרת ישראל יוסי בניון אמר בסיום: "תוצאה מצוינת עבורנו. כיף גדול לשחק את כל המשחק, והשגנו נקודה חשובה".

צפו בווסטהאם מסיימת ב-0:0 מול ווסטהאם ובניון

יוסי בניון שחקן ווסטהאם מול קולו טורה מנצ'סטר סיטי. Matthew Lewis, GettyImages
לא כובשים. סיטי/GettyImages, Matthew Lewis

צ'לסי: "מנטלית ופיזית עברנו שבוע מאוד קשה"

צ'לסי, שסיימה ב-1:1 את המשחק מול סוונסי (איתי שכטר בישל את שער השוויון) עדיין מתעסקת סביב פרשת השופטים. הקבוצה האשימה את שופט משחק הפרמיירליג מול מנצ'סטר יונייטד (3:2) מארק קלטנברג בקריאות גזעניות לעבר ג'ון אובי מיקל, ובבלוז חששו שהדבר יגרום לבעיות מול שאר שופטי הליגה. המנג'ר רוברטו די מתאו הכחיש את הדברים לאחר התיקו מול הוויילשים: "תמיד אמרתי שאני לא מפחד מזה. יש לי אמון מלא בשופטים. היום השופטים עבדו בסדר גמור. לשופט המשחק, קווין פרנד, היה יום פנטסטי, ואמרתי לו את זה אחרי המשחק".

התיקו הוריד את צ'לסי מהטופ של הליגה, ודי מתאו, כצפוי, היה מאוכזב מאוד משער השוויון המאוחר של סוונסי. "מנטלית ופיזית עברנו שבוע מאוד קשה", הוא תירץ, "כששיחקנו שני משחקים נגד מנצ'סטר יונייטד - ואחד מהם נגרר להארכה. השחקנים הגיבו והראו הרבה מחויבות היום. כמעט ניצחנו".

צפו בסוונסי סוחטת מצ'לסי 1:1 דרמטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully