וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: 1:1 לסוונסי מול צ'לסי, בישול לאיתי שכטר

מערכת וואלה! ספורט

3.11.2012 / 21:30

החלוץ הישראלי עלה מהספסל בדקה ה-79 והכין את השוויון שתי דקות לסיום. 0:0 בין ווסטהאם למנצ'סטר סיטי, 90 דקות לבניון

ספורט 2

אחרי שבמשחק הגדול שפתח את המחזור העשירי באנגליה מנצ'סטר יונייטד ניצחה 1:2 את ארסנל, היא נותרה במחזור הראשון גם בהמשך המחזור, כשסוונסי הצליחה לחלץ 1:1 מצ'לסי שנפלה למקום השני. איתי שכטר עלה מהספסל אצל הברבורים בדקה ה-79 ושתי דקות לסיום בישל לפבלו הרננדס את השוויון הדרמטי.

מי שפיספסה הזדמנות להיצמד ליונייטד המוליכה היא האלופה מנצ'סטר סיטי, שהתקשתה בחוץ מול ווסטהאם וסיימה מולה בתיקו מאופס. 90 דקות מלאות ליוסי בניון. וויגאן הדהימה את טוטנהאם בחוץ עם 0:1.

עוד באנגליה: צפו במנצ'סטר יונייטד גוברת 1:2 על ארסנל, ואן פרסי כבש

שחקן ווסטהאם יוסי בניון. Jamie McDonald, GettyImages
השלים 90 דקות מול האלופה. בניון/GettyImages, Jamie McDonald

סוונסי - צ'לסי 1:1

נקודה ביתית גדולה לברבורים, שהצליחו למצוא שוויון מאוחר מול אלופת אירופה תחת גשם שוטף באצטדיון החופש בווילס, בזכות בישול של איתי שכטר. החלוץ הישראלי עלה לכר הדשא בדקה ה-79 במקומו של מיצ'ו ושתי דקות לסיום הוא הסתדר עם איבנוביץ' ברחבה והשאיר לפבלו הרננדס, שמצא את הפינה של פטר צ'ך ההמום. עוד קודם לכן, צ'לסי החמיצה לא מעט (בעיקר פרננדו טורס, שסיפק שתי נגיחות מסוכנות בדקות 12 ו-26), לפני שנגיחה של גארי קייהיל פגעה בראשו של ויקטור מוזס והלכה לחיבורים בדקה ה-61.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
איתי שכטר שחקן סוונזי (ימין) עם פאבלו הרננדס. GettyImages
בישול טוב לשכטר, שער גדול להרננדס/GettyImages

טוטנהאם - וויגאן 1:0

כמעט שלוש שנים חלפו מאז אותה 1:9 מטורף של התרנגולים על הלאטיקס, במשחק שכלל חמישייה של ג'רמיין דפו. אבל מאז אותו יום אומלל של וויגאן, היא לא סובלת במיוחד בוויט הארט ליין והפעם השיגה את ניצחונה השני בשלושת הביקורים האחרונים באצטדיון. הבלם יאן ורטונן כמעט כבש בפתיחה, אבל וויגאן נתנה הצגה מאותו רגע. ארונה קונה ליהטט ונעצר באחד על אחד בדקה ה-28 ולאחר מכן סידר מצבים טובים לשון מאלוני ובן ווטסון, עוד במחצית הראשונה. שער הניצחון של האורחים הגיע בדקה ה-56 והיה מעט שנוי במחלוקת, אחרי שספק עבירה נעשתה על שוער טוטנהאם בראד פרידל. את ווטסון זה לא עניין והוא שלח פנימה מול שער ריק. המארחת לחצה, אבל לא מצאה את הרשת ו-וויגאן השיגה שלוש נקודות גדולות.

ג'רמיין דפו שחקן טוטנהאם. GettyImages
איפה החמישייה של 2009 ואיפה הם היום? דפו הולך לאיבוד מול פיגרואה/GettyImages

ווסטהאם - מנצ'סטר סיטי 0:0

האלופה התארחה אצל ווסטהאם אחרי שהיא ידעה שצ'לסי שמטה נקודות, אך היא נתקלה ביריבה עיקשת מאוד בדמותה של ווסטהאם. הפטישים הציגו משחק נחוש מאוד ונתנו פייט חזק לסיטי, שכמו במשחקים הקודמים שלה, התקשתה מאוד והפעם אדין דזקו לא הצליח להושיע אותה.

מנקודת המבט הישראלית, יוסי בניון פתח בהרכב משחק שלישי ברציפות, והפעם הוא גם השלים 90 דקות מלאות ואף הציג יכולת לא רעה. סיטי נותרה במקום השלישי בעקבות התיקו כשצ'לסי ומנצ'סטר יונייטד מקדימות אותה. ווסטהאם עלתה למקום השמיני עם הנקודה הזו.

משחקים נוספים:

פולהאם - אברטון 2:2
לפולהאם: טים הווארד (7, עצמי), סטיב סידוול (90). לאברטון: מרואן פלאיני (55, 72)

נוריץ' - סטוק סיטי 0:1
לנוריץ': בראדלי ג'ונסון (44)

סנדרלנד - אסטון וילה 1:0
לאסטון וילה: גבריאל אגבולנהאור (57)

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

רוברטו מאנצ'יני מנג'ר מנצ'סטר סיטי. רויטרס
מדבר רק עם הקבוצה שלו. מאנצ'יני/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully