וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א פנתה לביה"ד בנוגע למחירי הכרטיסים לדרבי

הצהובים טוענים לאפלייה במחיר ומבקשים החלטה מהירה כדי להתחיל במכירה. אוסקר גרסיה: "לא מרוצה מהדרך בה שיחקנו"

one

מכבי תל אביב ערכה הבוקר (שבת) אימון שחרור אחרי שגברה אתמול 1:3 על הפועל רמת גן במחזור השמיני בליגת העל ועלתה למקום הראשון על חשבון מ.ס אשדוד. מהאימון נעדר רוברט ארנשו, שפתח אתמול לראשונה מאז שהגיע לקבוצה, אבל הוחלף בדקה ה-30 על ידי מונס דאבור בגלל פציעה. החלוץ הוולשי סובל מפגיעה באיזור הירך האחורי וצפוי להיבדק היום או מחר. בקבוצה חוששים שהוא סובל מקרע חלקי בשריר.

בקבוצה ציינו לטובה את שיתוף הפעולה בחלק הקדמי ובעיקר את זה בין גונסאלו גרסיה לאלירן עטר, אחרי שהאורוגוואי-ספרדי בישל למלך שערי הליגה שני שערים בתוך שתי דקות אתמול, אבל בצוות המקצועי לא שכחו גם את היכולת הלא מספקת במחצית הראשונה שהסתיימה ב-0:0, ולא היו מרוצים ממנה.

המאמן אוסקר גרסיה אסף את השחקנים ואמר להם הבוקר: "למרות הניצחון אני לא מרוצה מהצורה בה שיחקנו, בעיקר במחצית הראשונה. נהיה חייבים לשפר את היכולת לקראת השבוע הבא. היו הרבה דברים שתרגלנו בשבוע האחרון ולא ראיתי אותם מבוצעים נגד רמת גן. יש לנו עדיין הרבה מה לשפר".

מי שנראה מעט מאוכזב בסיום הוא החלוץ רוברטו קולאוטי, ששוב התייבש על הספסל ולא שותף במשחק. קולאוטי שמחזיק בחוזה עד סיום העונה הנוכחית, עשוי לבקש לעזוב כבר בחלון ההעברות הקרוב בחודש ינואר ולחפש לעצמו קבוצה חדשה.

בתוך כך, מכבי תל אביב פנתה היום לבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל בבקשה לאכוף את תקנון ההתאחדות בכל הקשור למניעת אפליה ושוויון במחירי כרטיסים בין אוהדי קבוצה אורחת ומארחת לקראת הדרבי ביום ראשון הבא. במכבי ביקשו החלטה מהירה של בית הדין על מנת שמכירת הכרטיסים תוכל להתחיל. ממכבי נמסר שהמועדון יידע את האוהדים לגבי התפתחויות בנושא ויספק מידע נוסף לגבי מועד תחילת המכירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully