וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל אלברמן: "עכשיו אפשר להתכונן לדרבי בשקט"

קשר מכבי תל אביב כבר דרוך לקראת המפגש מול היריבה העירונית. בקבוצה חוששים שארנשו סובל מקרע בשריר הירך

one

מכבי תל אביב לא יכלה לבקש לעצמה הכנה טובה יותר מזו, לקראת הדרבי הגדול נגד הפועל תל אביב במחזור הבא. השחקנים של אוסקר גרסיה, ניצחו אמש 1:3 את הפועל רמת גן, צברו ניצחון שביעי מתוך שמונה משחקים מתחילת העונה ובנוסף לכל טיפסו למקום הראשון בטבלת ליגת העל. בסיום המשחק נותרו אלפי אוהדים צהובים ביציעים ושרו לשחקנים במשך דקות ארוכות: "רק תביאו את הדרבי".

זה לא הלך בקלות עבור מכבי תל אביב, בעיקר במחצית הראשונה בה לא היטיבה הקבוצה לשחק וכמעט שלא סיכנה את שערו של איתי ארקין. המאמן גרסיה נאלץ לבצע חילוף כפוי כבר בדקה ה-30, לאחר שהחלוץ הוולשי רוברט ארנשו נפצע ומואנס דאבור נכנס במקומו לחלק הקדמי, במה שהתברר בסופו של דבר כחילוף מנצח. הצהובים החלו להניע את הכדור בצורה טובה יותר בחלק הקדמי ואף כבשו שלושה שערים בבליץ של 20 דקות בפתיחת המחצית השנייה.

שחקן מכבי תל אביב רוברט ארנשו. ברני ארדוב
הפציעה שלו מדירה שינה מעיני הצהובים. רוברט ארנשו/ברני ארדוב

ארנשו שסובל מפגיעה באיזור הירך האחורי וצפוי להיבדק היום או מחר. בקבוצה חוששים כי הוא סובל מקרע חלקי בשריר. בקבוצה ציינו לטובה, את שיתוף הפעולה המצוין בין הקשר גונסאלו גרסיה (מלך הבישולים של הליגה, ר"ב) והחלוץ אלירן עטר (מלך השערים של הליגה, ר"ב), כאשר גרסיה היה זה שבישל לעטר בתוך דקה, את שני שערי הבזק עם פתיחת המחצית השנייה, שהכריעו למעשה את ההתמודדות. גם הצמד דור מיכה ומואנס דאבור זכו להמון מחמאות על שיתוף הפעולה ביניהם באגף הימני ולפחות כעת, נראה שזו גם הרביעייה שתפתח בהרכב בדרבי ביום ראשון הבא.

יחד עם זאת ייתכן שמול הפועל תל אביב, יחזור המאמן אוסקר גרסיה לתבנית של שלושה קשרים אחוריים, כדי לשמור על שליטה במרכז המגרש מול האדומים. שניים נוספים שקיבלו מחמאות היו גל אלברמן ומהראן ראדי, שכבש שער נפלא בבעיטת פצצה שנעצרה בחיבורים של ארקין.

מי שנראה מעט מאוכזב בסיום הוא החלוץ רוברטו קולאוטי, ששוב התייבש על הספסל ולא שותף במשחק. קולאוטי שמחזיק בחוזה עד סיום העונה הנוכחית, עשוי לבקש לעזוב כבר בחלון ההעברות הקרוב בחודש ינואר ולחפש לעצמו קבוצה חדשה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן מכבי תל אביב, דור מיכה. ברני ארדוב
זכה למחמאות על שיתוף הפעולה עם דאבור באגף ימין. דור מיכה/ברני ארדוב

"אנחנו לא מתעסקים בסטטיסטיקות, זו לא העבודה שלנו", אמר הקשר גל אלברמן כשהזכירו לו שגם בעונת 2009-10 הגיעו הצהובים לדרבי אחרי ניצחון 1:3 על הפועל רמת גן. "העבודה שלנו הייתה לבוא ולעשות שלוש נקודות ולהסתכל עם הפנים קדימה לדרבי. אני לא חושב שמכבי תל אביב שיחקה מושלם באף משחק עד היום. אנחנו בסך הכל משחקים דקות טובות במהלך המשחקים, אבל יש לנו גם דקות שהן פחות טובות ואת זה נצטרך לשפר. בסך הכל באנו ועשינו את העבודה שלנו. הבקענו שלושה שערים ועכשיו אנחנו יכולים להתכונן בשקט לדרבי", הוסיף הקשר שענד אמש את סרט הקפטן.

אלברמן נשאל האם העובדה שמכבי מגיעה לדרבי הזה מהמקום הראשון הופכת אותה לפייבוריטית במשחק והשיב: "אנחנו אמנם עם פור של נקודות על הפועל תל אביב, אבל יש להם משחק חסר. אני לא חושב שיש איזשהו יתרון פסיכולוגי למי שיש לו יותר נקודות, כי בסך הכל דרבי הוא דרבי וכמו שכולם יודעים בדרבי הכל יכול לקרות. אני לא חושב שיש כאן פייבוריטית ובטוח שיהיה משחק צמוד ומעניין. אני מקווה שגם שם ניקח שלוש נקודות".

גל אלברמן שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"עוד לא שיחקנו משחק מושלם עד היום, נצטרך לשפר כמה דברים". גל אלברמן/ברני ארדוב

הקשר הוותיק נשאל האם לעניין המתיחות סביב מחירי הכרטיסים והבלגן בין האוהדים יש השפעה על המוטיבציה לקראת הדרבי: "לא חושב שלפני דרבי בכלל צריך לדבר על מוטיבציה. בדרבי המוטיבציה מגיעה מעצמה ולא משנה אם יש רעש סביב כרטיסים או כל דבר אחר. עם כל הכבוד, אנחנו השחקנים, אלה דברים שפחות מעניינים אותנו. אנחנו צריכים לבוא ולעשות את העבודה שלנו ולהחזיר את האוהדים שלנו שמחים הביתה ואת זה אנחנו משתדלים לעשות כל שבוע".

"כמובן שזה ייקבל ערך מוסף בזמן של דרבי. אנחנו לא מתעסקים בכל מה שקורה בתקשורת או מסביב", הוסיף הקשר. "מאז שהגעתי למכבי, לא זכור לי שהגעתי כפייבוריט או כאנדרדוג לדרבי. שתי הקבוצות מגיעות הפעם וברוב המקרים פחות או יותר במעמד זהה ובאמת הכל יכול לקרות".

שחקני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
למרות שזה נראה כך, הניצחון לא הגיע בקלות. הצהובים חוגגים/ברני ארדוב

אלברמן התייחס גם להצלחות המקצועיות של מכבי העונה ועל האופציות הרבות שקיימות בסגל השחקנים: "אנחנו רואים שבכל שבוע שחקנים אחרים מעורבים בשערים, כך שזה נותן לנו יתרון. אנחנו מבקיעים שערים ואני מקווה שנמשיך בדרך הזו. שניקח את הדברים הטובים שאנחנו עושים ונשתדל לתקן את הדברים שאנחנו עושים קצת פחות טוב".

אמש בסיום המשחק עם הפועל רמת גן, הגיעו כ-40 מאוהדי הקבוצה להפגין מול ביתו של חיים רמון ברמת השרון, על רקע מחירי הכרטיסים לדרבי. למקום הגיעו כמה עשרות אוהדי הפועל ומהרה התפתחה במקום קטטה בין מחנות האוהדים, כאשר כוח משטרתי שנכח במקום נאלץ להתערב ולהפריד בין הניצים. בסיום התקרית נעצר אוהד אחד של הפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully