וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר: "שיחקתי בהרבה דרבים, אני יודע כמה זה מיוחד"

אוסקר גרסיה שמע את אוהדי מכבי תל אביב דורשים את הדרבי אחרי ה-1:3 על ר"ג. קטטה מחוץ לבית של חיים רמון, אוהד נעצר

one

מכבי תל אביב ממשיכה בדרכה הבטוחה. כמו ברוב המשחקים העונה, הצהובים לא הלהיבו, אבל הצליחו לעשות את העבודה, כשהערב (שבת) גברו 1:3 על הפועל רמת גן ושמרו על מאזנם המצוין. שבוע לפני הדרבי, אוסקר גרסיה ראה כמה דקות טובות של חניכיו, כשכבשו שלושה שערים מהירים בפתיחת המחצית השנייה, אבל בוודאי זוכר את המחצית הראשונה המאופסת, ואת הדקות הקבועות שבה מכבי תל אביב נראית רדומה.

שחקן מכבי תל אביב, אלירן עטר. ברני ארדוב
ממשיכים לנצח. מכבי תל אביב/ברני ארדוב

מאמן הקבוצה אוסקר גרסיה הודה ש"זה היה ניצחון קשה. במחצית השנייה ידענו שהם יהיו עייפים יותר והבקענו שלושה שערים. מהיכולת שלנו ברבע השעה האחרונה אני לא מרוצה. אנחנו לא מספיק טובים כדי להפסיק ללחוץ בסוף המשחק. צריך לשחק חזק 90 דקות".

אוסקר שמע את האוהדים דורשים את הדרבי, ואמר: "שיחקתי בהרבה משחקי דרבי, אני יודע שזה דרבי מיוחד אבל נתחיל לחשוב עליו רק ממחר".

מהראן ראדי, שכבש את השער השלישי המצוין, אמר בסיום: "בכלל לא היה קל. הפועל רמת גן סגרו אותנו במחצית הראשונה. כשהבקענו את הראשון המשחק נהיה יותר קל. התחלנו להניע את הכדור כמו שצריך. כשאתה קבוצת צמרת קבוצות קטנות חושבות איך לסגור אותך. חשוב שהבאנו שלוש נקודות".

לקראת שבוע הבא הוסיף הקשר שכבש את השער השלישי: "דרבי זה דרבי. מקווה שנבוא מוכנים מנטלית ופיזית ואחרי 90 דקות נשמח את האוהדים".

* תקרית אלימה נרשמה היום מחוץ לביתו של חיים רמון. 40 אוהדי מכבי תל אביב הפגינו מול ביתו של הבעלים של הפועל תל אביב במחאה על מחירי הכרטיסים הגבוהים לדרבי התל אביב. כ-30 אוהדי הפועל הגיעו גם הם למקום, הרוחות התלהטו והתפתחה קטטה. המשטרה, שהוזעקה למקום, הפרידה ועצרה אוהד אחד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
חגגו ומחו. אוהדי מכבי תל אביב הערב/ברני ארדוב

פרדי דוד: "כשמחליטים רע נגד מכבי, משלמים על המקום"

מאמן הפועל רמת גן פרדי דוד: "לא באנו לשחק היום כדורגל, מכל מני סיבות. היינו מאוד מבוהלים, מאוד לא רגועים. אפילו ברחבה שלנו קיבלנו החלטות לא נכונות, וכשמחליטים רע נגד מכבי, משלמים על המקום".

דוד הוסיף: "הקבוצה לא נראתה טוב מבחינת מחויבות, רצון וכל האלמנטים שאנחנו מדברים עליהם. עדיף שעכשיו לא אגיד כלום, אבל מחר השחקנים ישמעו ממני כבר. בצורה שנראינו היום לא נשרוד בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully