וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מנצ'סטר סיטי נכנסה למירוץ אחר ניימאר

מערכת וואלה! ספורט

4.11.2012 / 11:59

באנגליה טוענים שהגעת בגיריסטיין טרפה את הקלפים בנוגע לחלוץ, שכבש שלושער נוסף וסחט מחמאות: "אין לו גבולות"

ספורט 2

צפו ב-0:0 של מנצ'סטר סיטי עם ווסטהאם

כבר יותר משנה שבספרד טוענים כי העברתו של ניימאר לברצלונה פחות או יותר סגורה, ובשבוע שעבר אפילו פורסם כי סגנית האלופה של הלה ליגה אפילו העבירה לסנטוס סכום כסף ראשוני, אולם הבוקר (ראשון) מדווחים באנגליה על התפתחות חדשה בעלילה: האם היהלום הגדול של נבחרת ברזיל בכלל בדרך למנצ'סטר סיטי?

על פי דיווחים בממלכה, הבאתו של מנהל ברצלונה לשעבר צ'יקי בגיריסטיין לשורות האלופה האנגלית עשויה לטרוף את הקלפים, לאחר שכבר ניסה להעביר את כוכב סנטוס לקאמפ נואו בין השנים 2008 ו-2010.

"אני לא יודע אם זה נכון שברצלונה כבר הגישה מקדמה עבור ניימאר", אמר מנג'ר הסיטזנס רוברטו מאנצ'יני. "אני חושב שכשצ'יקי יתחיל לעבוד כאן בשבוע הבא נוכל להתחיל לדבר על העתיד, כי זה מאוד חשוב. ניימאר הוא שחקן של סנטוס ואני לא יודע מה יקרה איתו. יהיה כיף לי מאוד לעבוד עם מנהל ספורטיבי חדש, כי הוא יאפשר לנו לבצע כמה מהלכים מאוד מעניינים במהירות".

הלילה (בין שבת לראשון) הוכיח ניימאר פעם נוספת כמה כישרון יש לו ברגליים, כאשר הטיס את סנטוס ל-0:4 גדול על קרוזיירו עם שלושער נהדר. לאחר שערו השלישי, אפילו אוהדי היריבה עמדו על הרגליים והריעו לו. "אזכור את זה לנצח", אמר היהלום. "זהו יום היסטורי, אני כל כך נרגש שאני עלול לבכות. זו פשוט הרגשה מדהימה, ומעתה קרוזיירו זה הבית השני שלי".

מאמן סנטוס מוריסי רמאליו שיבח גם כן את אוהדי היריבה: "הם שימשו דוגמא לשאר קבוצות הליגה. ניימאר הוא אליל ודברים כאלה יעזרו לו להישאר כאן. אין לו גבולות, השמחה שלו כשהוא משחק היא בלתי רגילה, ואנחנו ברי מזל לחזות בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully