וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד משוכנעים: עסקת העברת ניימאר לברצלונה סגורה

הדו"ח הכלכלי השנתי של הקטלאנים כולל "התחייבות כלכלית של 40 מיליון יורו", בתקשורת בטוחים כי מדובר בחלוץ סנטוס

השמועות על מעברו הצפוי של ניימאר לברצלונה אמנם לא החלו בימים האחרונים, אך על פי דיווחים בספרד הערב (שישי), נדמה כי עסקת הענק למעשה כבר סגורה. העיתון הקטלאני 'ספורט' פרסם היום את הדו"ח המסורתי בן 178 העמודים, שסקר את מצבה הכלכלי של סגנית האלופה הספרדית בעונת 2011/12, ושהוגש לראשי המועדון בפגישה סגורה.

איך כל זה קשור ליהלום הגדול של סנטוס? ובכן, בסעיף מסוים נכתבו הדברים הבאים: "ב-30 ביוני, 2012, המועדון ביצע התחייבות ארוכת טווח בשווי של 40 מיליון יורו. בשל ההתחייבות הזו, המועדון ישלם במהלך השנה 10 מיליון יורו תחת קטגוריית: השקעה ספורטיבית חשובה"".

שמו של ניימאר או של כל שחקן אחר לא מוזכר בדו"ח, אך בספרד כבר משוכנעים כי מדובר בכוכב הגדול הבא של נבחרת ברזיל. אגב, אמש פרסם כלי תקשורת אחר בספרד כי העסקה בין ברצלונה וסנטוס סגורה לגמרי, ואם תבחר לפתע הקבוצה הברזילאית למכור את ניימאר לקבוצה אחרת באירופה, היא תחויב לשלם לברצלונה 80 מיליון יורו.

"סגנון המשחק של ניימאר יתאים לברצלונה", אמר מקסוול, שבילה שלוש שנים בשורות הקטלאנים לפני שעבר בקיץ החולף לפריס סן ז'רמן. "יש לו את הכישרון והאופי לשחק בבארסה. הוא יהיה מאוד שמח שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully